AndroidHealthClinic

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat voel je van Noopept? Ik voel er helemaal niks van, net als Sulbutiamine. En ik merk er ook niks van.

4 uur slaap voelt als 8, veel meer focus. Wilde t weggooien na 3wkn maar het begon toen te werken (3wkn lang iedere dag). Sulb werkte wel direct, icm noopept echt top.

Neem noopept nu de eerste 10mg onder tong, de rest slik ik door (20-30mg) met 200-300mg sulb.
Pheni gebruik ik wss iets van 2g als ik t neem want dat zakje gaat hard. Ani nu ongv 750mg-1,5g per dag.

hoezo onder de tong?

Hmmm misschien maar even voor een half jaar inslaan voordat die korting voorbij is :)

Lol, phenibut op.voor 2e keer. Nu dronken omdat ik 1.biertje op heb :o

Strong stuff maar alcohol is echt een no go hiermee :o

Oke, nou phenibut merk je wel, al is t met alcohol gelukkig wel snel uitgewerkt (dronken effect na 1 biertje :o)

Oke, nou phenibut merk je wel, al is t met alcohol gelukkig wel snel uitgewerkt (dronken effect na 1 biertje :o)
Haha ja als ik wat ik hier lees allemaal mag geloven dan werkt phenibut ongetwijfeld :D
Maar ik wil stofjes die ik elke dag kan gebruiken :) (nu noopept 25mg, aniracetam 600mg en centrophenoxine 250mg)

weet iemand waar je 10-50 mg maatschepjes kan kopen?
ik ben naar blokker en kruidvat gegaan maar ik heb nix gevonde ...
iemand ?

Volg dit topic niet echt (enkel in het begin, examens januari vorig jaar ook eens piracetam geprobeerd), maar ik vraag me toch af of jullie wel volledig beseffen waar jullie mee bezig zijn.

Ik zie hier stacks en combinaties van 10 middelen aan verschillende doseringen verschijnen, middelen waarvan de meeste van jullie niet eens weten wat het is en wat het juist doet met je lichaam, en waarvan waarschijnlijk niemand weet wat de effecten op lange termijn zijn.

Is er overigens al iemand die kan bewijzen dat dit werkt? En dus niet 'ik voel dat het werkt' maar iemand die dit kan staven met feiten, vergelijkingsmateriaal.

No offence verder, gewoon een bedenking die ik maakte. Ik houd het bij good old rilatine.

Volg dit topic niet echt (enkel in het begin, examens januari vorig jaar ook eens piracetam geprobeerd), maar ik vraag me toch af of jullie wel volledig beseffen waar jullie mee bezig zijn.

Ik zie hier stacks en combinaties van 10 middelen aan verschillende doseringen verschijnen, middelen waarvan de meeste van jullie niet eens weten wat het is en wat het juist doet met je lichaam, en waarvan waarschijnlijk niemand weet wat de effecten op lange termijn zijn.

Is er overigens al iemand die kan bewijzen dat dit werkt? En dus niet 'ik voel dat het werkt' maar iemand die dit kan staven met feiten, vergelijkingsmateriaal.

No offence verder, gewoon een bedenking die ik maakte. Ik houd het bij good old rilatine.

Jij houdt het bij good old rilatine. Nuff said.

Jij houdt het bij good old rilatine. Nuff said.

Had deze reactie verwacht, daarom zette ik het er ook bij :D
Ik ben zeer goed op de hoogte van de werking, bijwerkingen en effecten op korte en lange termijn. Uiteindelijk is het gewoon farmaceutische speed. Gebruik het dan ook enkel tijdens de examens. Ik houd het ook bij 1 ding, een medicijn met een heel lange medische achtergrond waar genoeg over bekend is en onderzoek naar gedaan is.

Verder heb je niets in te brengen qua kennis over de middelen en random doseringen die jullie combineren?

Ik ben zeer goed op de hoogte van de werking, bijwerkingen en effecten op korte en lange termijn. Uiteindelijk is het gewoon farmaceutische speed. Gebruik het dan ook enkel tijdens de examens. Ik houd het ook bij 1 ding, een medicijn met een heel lange medische achtergrond waar genoeg over bekend is en onderzoek naar gedaan is.

Verder heb je niets in te brengen qua kennis over de middelen en random doseringen die jullie combineren?
Als je het er niet bij zette had je de reactie toch niet gekregen. Dus hoe kan je hem dan verwachten?

Je weet dat je jezelf enorm voor lul zet nu? :roflol: Ritalin met nootropics vergelijken. Das net als een Ferrari met een Fiat vergelijken. Nootropics zijn veel subtieler in hun werking, maar een stuk gezonder. Overdoseren is praktisch onmogelijk en tolerantie treed niet in. Iets wat je van Rita niet kan zeggen. Daarbij verbeterd Rita niets aan je cognitie over de lange termijn. Het is enkel een tijdelijke oplossing om te kunnen blokken. Nootropics kunnen daadwerkelijk je hersenen efficiënter maken.

Dat Ritalin een erkend medicijn is zegt verder niks over de schadelijkheid bij gebruik buiten ADD/ADHD/concentratie stoornissen om.

Verder heb ik niks tegen het gebruik hiervan indien nodig, maar om nou nootropics in zijn geheel hier af te komen kraken en jezelf superieur te wanen omdat jij liever dat dere Ritalin neemt.... Tja :o

Ik kan er wel inkomen in de gedachtegang van jumperke1tje, na gebruik van een grote stack nootropics heb ik me nog nooit zo leeg gevoeld in m'n hoofd en het was niet van terug naar baseline te gaan maar eronder.

Nee ik gebruik gewoon random spul, zie wel wat er gebeurt :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Wed 16 Jan 2013 om 09:19 ----------

Ik kan er wel inkomen in de gedachtegang van jumperke1tje, na gebruik van een grote stack nootropics heb ik me nog nooit zo leeg gevoeld in m'n hoofd en het was niet van terug naar baseline te gaan maar eronder.

Moet je eens kijken hoe je je na amfetamine voelt :o

Plus jouw ervaring is nu ook niet echt meteen geldig als bewijs dat nootropics niet goed zijn, wetenschappelijk gezien.

Nee hoor je hebt altijd dat lage niveau :dunno:
Ze werken dus wel maar je schat jezelf te hoog in :dunno:
Grote stack, als je te veel neemt zou dat wel eens kunnen, zeker zonder choline. Moe voelen enzo is iets dat ik vooral hoor van mensen die geen choline nemen, choline in hersenen opgebruikt probs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven