Fitness Seller

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat heb ik nodig?

Hallo allemaal,
Even een korte vraag. Ik werk in de Sales en ben de laatste tijd volledig mijn focus en concentratie kwijt met als grootste oorzaak stress. Hierdoor lopen mijn verkoopresultaten bagger. Ik las over dit spul en raakte geïnteresseerd omdat ik hiermij wellicht de juiste concentratie en een boost aan motivatie en sociale interactie zou kunnen krijgen. Ik lees alleen veel over autistische verschijnselen waarbij je je maar concentreert op 1 taak en raak daardoor een beetje kwijt wat hiervoor zou kunnen werken.
Ik vroeg mij af welke mix van deze nootropics ik het beste zou kunnen gebruiken in mijn geval en met weinig effecten als hoofdpijn en toxiciteit?

Groetjes,

Gils

Hallo allemaal,
Even een korte vraag. Ik werk in de Sales en ben de laatste tijd volledig mijn focus en concentratie kwijt met als grootste oorzaak stress. Hierdoor lopen mijn verkoopresultaten bagger. Ik las over dit spul en raakte geïnteresseerd omdat ik hiermij wellicht de juiste concentratie en een boost aan motivatie en sociale interactie zou kunnen krijgen. Ik lees alleen veel over autistische verschijnselen waarbij je je maar concentreert op 1 taak en raak daardoor een beetje kwijt wat hiervoor zou kunnen werken.
Ik vroeg mij af welke mix van deze nootropics ik het beste zou kunnen gebruiken in mijn geval en met weinig effecten als hoofdpijn en toxiciteit?

Groetjes,

Gils
Ani, theanine, noopept + choline

---------- Post toegevoegd Thu 3 Jan 2013 om 19:34 ----------

Andere job zoeken?
Lijkt me dat het niet enkel aan stress ligt?
Nieuwe uitdaging nodig? Geen interessant product om te verkopen?
Of mss schort er iets aan je verkooptechnieken?

Hoe goed zijn de producten van piracetam punt nl ? ( zowel pira als ani , of zou ik het van intel kopen ? )
en zou ik choline ook daar kopen of niet ? want heb ook gelezen dat je het in kruidvat goedkoper kan kopen :D

Ik vraag me af, wat zou nu de meest potent nootropic stack zijn voor dagelijks gebruik?
Mag een redelijk uitgebreide stack zijn.

Neem nu dagelijks Aniracetam/noopept/centro

dit is mijn dagelijke stack ( hij is overigens gebaseerd op zelfde als jouw stack. )

750mg aniracetam
20-30mg noopept
500mg choline bitartrate
250mg centrophenoxine
500mg acetyl L-carnitine
200mg R-alpha lipoic acid
300mg L-theanine

dit alles 2x per dag, 1x bij opstaan en 1x wat later op de dag
indien ik dat nodig vind stack ik nog erbij:

300mg oxi of prami racetam
100-200mg picamilon
250-350mg sulbutiamine

Vanmiddag trouwens uit nieuwsgierigheid het zakje noopept ookal is die verrekte weegschaal er nog niet(heb het gewoon telkens door de helft gedeeld tot ik op 10gram uitkwam). Klopt het dat het redelijk korrelig hoort te zijn? Ik snap nu iniedergeval wel waarom er hier soms werd gezegd dat je het in een papiertje moest wikkelen want gvd wat is dat ranzig :roflol: smaakt net naar paracetemol.

Hallo allemaal,

Groetjes,

Gils
Nootropics moet je meer zien als steuntje in de rug. Aan jouw klachten te zien heb jij denk ik iets anders nodig. Ik zat eigenlijk aan speed te denken, maar dat zal ik je niet aanraden. Misschien is het beter om alles op alles te zetten om jouw stress kwijt te raken? Natuurlijk het liefst zonder naar de extremere middelen te grijpen (benzos). Loop je al bij iemand die jou hier professioneel bij kunt helpen?

Vanmiddag trouwens uit nieuwsgierigheid het zakje noopept ookal is die verrekte weegschaal er nog niet(heb het gewoon telkens door de helft gedeeld tot ik op 10gram uitkwam). Klopt het dat het redelijk korrelig hoort te zijn? Ik snap nu iniedergeval wel waarom er hier soms werd gezegd dat je het in een papiertje moest wikkelen want gvd wat is dat ranzig :roflol: smaakt net naar paracetemol.
p*ssy.

Nee ik ben sociaal e zowel bij meisjes als jongens met uitzondering op meisjes waar ik zie zitte en mee wil praten, dan ben ik int begin wat stiller( een goede luisteraar, mss iets te goed als je mij vraagt :p )
anyways aangezien je meer ervaring met nootropics hebt, welke combinatie ( met dosering ) vind je het best voor
1. studeren
2. dagelijk gebruik
3. om sociaal scherp te zijn,dat gesprekken goed gaan zoals kvvs zegt en iets met anxiolytische effect.

en wat is stacken eigenlijk ? :p

---------- Post toegevoegd Thu 3 Jan 2013 om 15:38 ----------

Maar ik had ergens gelezen dan prami niet voor dagelijk gebruik was door dat het veel te sterk is ofzo... true ???

1. ani, noopept, prami, cafeine, sulbutiamine
2. ani (en wellicht noopept), pira (mocht het werken, ani en pira lijkt me overbodig) of een andere racetam
3. ani, phenibut, noopept, cafeine

Choline bron erbij. Stacken is simpelweg meerdere producten nemen. Genoeg vet innemen bij fat-soluble racetams als ani. En uitkijken met pheni (zelf nog niks ondervonden)

Noopept + Pica laat mij aardig salen igg, pfff ga als een tierelier vandaag en lul als een gek (op een goede manier)
pica op 200+mg is aardig energie gevend hebk het idee.
Was vanacht 5 u mn bed ingegaan, moest 10 u beginnen, was helemaal brak..
wat gegeten, noopept+pica+omega 3 genomen en voel me een half uur later super..

Noopept + Pica laat mij aardig salen igg, pfff ga als een tierelier vandaag en lul als een gek (op een goede manier)
Mister placebo

Lol, strong placebo.

ik gebruik al 2 weken 30 tot 60 mg noopept en 800-1000mg ani op leerdagen(met omega-3) maar ik merk er echt helemaal niks van. Heb nog steeds een concentratie van niks, en ook de andere voordelen merk ik niet. Heb gewoon gekocht bij stopacne dus ga er vanuit dat het echt is.

iemand ideeen hoe dit kan?

JAMAN PLACEBO

duidelijk geen placebo

niacin schijnt bij 150mg+ het oppende gevoel te geven.

The real beauty of picamilon and the way it actually works is the niacin itself. Taken at 200mg plus per day it gives an energizing high and this lasts the whole day. When you start 'coming up' on picamilon you get this warm heady feeling that does feel kind of 'bloody'. Everything appears more colourful. I feel energized and motivated and socializing with my peers is the most rewarding aspect of this supplement. This is not placebo. In my opinion it is the niacin itself which gives it it's anti-anxiety effect. I feel a million times more sociable when I'm on picamilon.

Pica werkt bij mij ig beter als noopept heb ik het idee, prami ook.
Kheb duidelijk gewoon het stimulerende effect meegemaakt, ik ga caps maken met alleen Pica om het even alleen te testen.

Laatst bewerkt:
merk je geen tolerantie bij pica? ik wel namelijk.... neem het daarom enkel sporadisch

dit is nu de 2de dag dat ik het gebruik, heb 12 caps gemaakt samen met noopept en maak eerst deze op dan kan ik even kijken naar de tolerantie.

Was verbaasd over het effect ervan, normaal gesproken ben ik de hele dag gebroken na zon nacht en gaat werken maar moeizaam, maar voelde me goed heel de dag.
ik had eigenlijk dit effect van noopept of prami verwacht.

alsje dingen over noopept leest op internet is het voor sommige als LSD oid xd instant effecten, kleurijker, mooier muziek, ik heb dit effect totaal niet ik ga het nog even testen maar anders switch ik naar wat anders.

JAMAN PLACEBO

duidelijk geen placebo

niacin schijnt bij 150mg+ het oppende gevoel te geven.

Pica werkt bij mij ig beter als noopept heb ik het idee, prami ook.
Kheb duidelijk gewoon het stimulerende effect meegemaakt, ik ga caps maken met alleen Pica om het even alleen te testen.

Welja, goed spul dan.

hey guys!

heeft er iemand interesse in 100 grams potjes Primaforce Phenibut? De prijs is 30e excl eventuele verzendkosten! het gaat uiteraard om deze units. PM mij bij interesse!

groetjes

PrimaForce-Phenibut-Powder.jpg

Laatst bewerkt:
Mag je hier ook je nootjes zetten die je niet meer gebruikt?
Anders... oxi :o

dit is mijn dagelijke stack ( hij is overigens gebaseerd op zelfde als jouw stack. )

750mg aniracetam
20-30mg noopept
500mg choline bitartrate
250mg centrophenoxine
500mg acetyl L-carnitine
200mg R-alpha lipoic acid
300mg L-theanine

dit alles 2x per dag, 1x bij opstaan en 1x wat later op de dag
indien ik dat nodig vind stack ik nog erbij:

300mg oxi of prami racetam
100-200mg picamilon
250-350mg sulbutiamine