XXL Nutrition

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
toegevoegd aan assortiment en vanaf begin volgende week verkrijgbaar;

ALCAR poedervorm
Vinpocetine 10 mg tabs
Relax -all (met Phenibut)

KRTdecjan = 10% korting op heel het assortiment

gr Stopacne
Laatst een bestelling hier geplaatst en was allemaal tiptop inorde. Vergat alleen de code :mad: Maar goed, voor eind jan heb ik vast wel weer wat nodig.

Kun je me uitleggen wat het verschil is tussen deze Alcar en bv de Alcar van BnF?

Aan degene die battal.nl aangaf als adres om een weegschaal te kopen

:fuuu:

30 december besteld en keb het nog niet en ze mailen ook niet terug :mad:

Heb zelf al meermaal gepost dat battal gewoonweg k*t is, 2x verkeerde weegschaal gehad, duurde weken voor ze reageren, wacht nu nog steeds op me geld terug... ondertussen al maanden bezig :mad:

Heb zelf al meermaal gepost dat battal gewoonweg k*t is, 2x verkeerde weegschaal gehad, duurde weken voor ze reageren, wacht nu nog steeds op me geld terug... ondertussen al maanden bezig :mad:

Gister weer zon support ding gestuurd volgens mij reageren ze namelijk niet als je directeen mail stuurt. ben benieuwd wat ze zeggen, wijze les voor de volgende keer : bestel nooit bij een winkel die geen telefoonnummer opgeeft..

Gister weer zon support ding gestuurd volgens mij reageren ze namelijk niet als je directeen mail stuurt. ben benieuwd wat ze zeggen, wijze les voor de volgende keer : bestel nooit bij een winkel die geen telefoonnummer opgeeft..

En??

Das best k*t :(

Tip voor stopacne: Lever microscoops bij noopept, stukje service, heb nu nog die van de eBay seller in gebruik voor deze noopept :)

ik zweer dat ik in dit topic gelezen had dat iemand een Nootropic stackte met zijn Coke(cocaine)
zodat het langer duurde voordat hij bij wou pakken.

ben geen junkie ofzo maar ben er wel heel benieuwt naar.
dus karma voor degene die deze post terug kan vinden of andere informatie voor me heeft.

of was het geen nootropic maar iets anders????
ik weet het niet meer

bvd,

Goed bezig stopacne

ALCAR poeder, Relax All (met phenibut), Vinpocetine tabs zijn vanaf nu beschikbaar http://www.stopacne.nl
gebruik kortingscode KRTdecjan voor 10% korting (geldig tot 31JAN12)

Ik ben bezig met de microscoops en hoop deze binnenkort binnen te hebben. Ze worden dan gratis meegeleverd bij elke aankoop van noopept (behalve de noopept capsules).

Weegschalen 0,001 naukeurig komen er ook aan.

phenyl piracetam en andere soorten nootropics ben ik mee bezig. Ik hoop binnenkort de lijst te kunnen uitbreiden. Kan hier geen concrete tijd voor aangeven.

ALCAR poeder is hetzelfde als BnF

Testosteron gel (male performance gel) is een legale vorm van testosteron verhoging. Het is dus geen gel met echte testosteron want dat is verboden voor mij om te verkopen. Er zitten stoffen in die de aanmaak van testosteron op een natuurlijke manier in het lichaam bevorderen.

Volgens mij heb ik zo alle vragen beantwoord die ik voorbij zag komen.

gr Stopacne

Mijn vraag niet.:(

Aniracetam is wel echt ****ing gold. Drie dagen diehard 9 uur per dag gestudeerd, is me nog nooit van mijn leven gelukt. Nog maar 11 dagen te gaan. fuuuuuuuuu

Dem noopept is wel mooi tijdens de tentamens ja

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven