Fitness Seller

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb ook geen toegang toe ritalin, maar das een amphetamine, dus das altijd zeer sterk aanwezig...
en idd iedereen geraakt hier precies gemakkelijk aan zo'n dingen (ADHD stuff bedoel ik dan)
Iemand met ADHD vragen :p vroeger nog iemand gekend die met de examens zijn pilletjes uitdeelde :p.
Je hebt ook mensen met voorschrift die alles verkopen.

o, maar ik heb geen interesse in ritalin hoor.
ik vind dexaprine ook al zeer heftig...

@ stopacne; ga je ook in caps-vorm leveren??

Ik dacht dat ik nooit echt heel erg veel van nootropics merkte. M'n stack is sinds dit weekend op en heb de afgelopen 3 dagen geprobeerd een toets te leren die ik morgen heb. Nu weet ik weer waarom ik m'n vorige opleiding niet heb gehaald. De t*ring... Echt om de 3 seconde schieten me allerlei niet belangrijke zaken te binnen tijdens het leren, ben pas 2 bladzijde verder. Volgende tentamen week gauw maar weer wat inslaan. Al vraag ik me af of het deels ook placebo is.

Kan me nog goed herinneren dat ik een paar jaar gelden voor het eerst PEA had gebruikt, was toen net uit en mocht een kleine logje houden kreeg ze gratis opgestuurd (via bb.com).

3gram PEA en dan cardio...ff serieus je voelt je dan zonder dollen alsof je aan het rennen bent op Wolken, dat is zo een bizar fijn gevoel. Heb voor de rest nooit drugs gedaan dus geen idee of het te vergelijk is maar zelfs praten voelt dan vreemd aan.

Nam je er dan een bepaalde MAO-i bij? Want van wat ik heb gelezen word PEA redelijk snel afgebroken dus zouden de effecten niet lang aanhouden. Maar de combi met bijv hordenine zou veel beter zijn en langer effect geven.

(zelf geen ervaring met PEA, qua structuur ligt het heel dicht bij amfetamine (1 methylgroep ;)) dus vandaar dat die effecten die je voelde wel enigzins zouden kunnen kloppen)

Nam je er dan een bepaalde MAO-i bij? Want van wat ik heb gelezen word PEA redelijk snel afgebroken dus zouden de effecten niet lang aanhouden. Maar de combi met bijv hordenine zou veel beter zijn en langer effect geven.

(zelf geen ervaring met PEA, qua structuur ligt het heel dicht bij amfetamine (1 methylgroep ;)) dus vandaar dat die effecten die je voelde wel enigzins zouden kunnen kloppen)

Effect duurde inderdaad niet heel erg lang, na een minuutje of 10-15 was het alweer aan het weg ebben. Nam er soms ook L-dopa & Huperzine-A bij..maar maakte nauwlijks verschil kwa gevoel.

L-dopa + Huperzine-A gaf me wel echt duidelijk een beter nachtrust, en me dromen werden er ook erg "levendig" door..1x zelfs een lucid dream gehad was ook bizar hehe.

M'n weegschaaltje heeft het gister begeven, iemand een linkje voor een goedwerkende en niet al te dure weegschaal?

@stopacne:

Jij leverd wel geweldige service hoor.
Leuk om te weten dat er naar ons geluisterd word. ;)

Mailtje terug gehad (had weer een nieuwe gestuurd, nu met wat eisen zoals whami voor stelde). Ze zijn het aan het uitzoeken, morgen alle mailtjes even uitprinten/in een bestand gooien zodat ik alles mooi op een rijtje heb mochten ze met onzin aankomen.

Nauwkeurigheid 1g :')

Voor noots heb je op z'n minst 0.01g nodig? Beter 0.001

Haha wat unstoppable zegt inderdaad.

via ebay.nl een scale gekocht voor 14 euro 0,01 gr nauwkeurig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven