MuscleMeat

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou gewoon choline bron bij het innemen van je ani doen, samen met wat vetten.

Ik zorg altijd dat ik wat vetten binnenheb als ik het inneem, neemt het beter op.

Choline bron gebruik ik centrophenoxine voor.

Voor vetten pak ik inderdaad ook 3 caps omega 3,6,9 erbij. Zal er eens over na denken om centro aan te schaffen.

Eerste 8 is binnen, thank you noopept en aniracetam haha:roflol:.

Voor vetten pak ik inderdaad ook 3 caps omega 3,6,9 erbij. Zal er eens over na denken om centro aan te schaffen.

Ik heb het gevoel dat aniracetam voor mij minimaal werkt, als het uberhaupt al wat toevoegt. Ga ook geen nieuwe halen denk ik. Een capsule cafeïne werkt voor mij beter.:o

Ik heb het gevoel dat aniracetam voor mij minimaal werkt, als het uberhaupt al wat toevoegt. Ga ook geen nieuwe halen denk ik. Een capsule cafeïne werkt voor mij beter.:o

Dit, standalone merk ik het anxiolytisch effect alleen. De rest kan ik natuurlijk weinig meten.

Je kan beter gewoon omega 3 nemen. die 6 en die 9 krijgen we al in overvloed door de dagelijkse voeding...

Noopept is dat aan te raden? Lijkt dat iets meer op een boost zoals bijvoorbeeld bij Ritalin?

ik denk dat sommigen nootropics toch zwaar overschatten :-)
je merkt dat het werkt, maar het is veel subtieler dan bv ritalin hoor...

ik heb ook geen toegang toe ritalin, maar das een amphetamine, dus das altijd zeer sterk aanwezig...
en idd iedereen geraakt hier precies gemakkelijk aan zo'n dingen (ADHD stuff bedoel ik dan)

Pak op t moment 2 maal per dag aniracetam (800-900 mg per keer). Wat kan ik hierbij stacken nog? Ben nu niet specifiek met een tentamen periode bezig, is gewoon voor dagelijks gebruik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven