AndroidHealthClinic

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.901
Nadit iemand 200 euro investeerd in mn shop (heb wat ik wil verkopen morgen, startgeld) ga ik beginnen met de verkoop van pharmaceutische methyleen blauw in capsules, wel nog een paar dagen tot site enzo af is, van daar ga ik beginnen.

Intrest word nog wel besproken, meer geld geinvesteerd is meer intrest natuurlijk.

---------- Post toegevoegd Fri 1 Feb 2013 om 18:14 ----------

De rest zal volgen in no time normaalgezien.

Vraag 't nog maar eens, nog iemand die piracetam gebruikt en een goede webshop weet die niet belachelijk duur is?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.903
Aniracetam en noopept zullen er ook bijzitten.

Na heel lang getwijfeld te hebben, heb ik uiteindelijk 5g Noopept, 45g Ani ,100g Pira en 100g Choline ( omdat ik het nergens anders kon kopen :/ ) gekocht van ebay voor 63.77 euro inc. verzendkosten.
Ontvangen na 1 weekje, geen problemen dus zeker aangeraden!

Nu ben ik al ongeveer een weekje bezig daarmee ... geen idee of het nu echt is of placebo :/
ik ga nog even mee door en na 2 weken stop ik om te zien of het echt effect heeft of ni.

btw : ik ben na een lange tijd opnieuw begonnen met fitness en ik wil proteine shakes nemen (mass gainer) om (heel) wat bij te komen maar is er een andere manier om het te nemen ipv met melk ? Ik krijg daar namelijk vrij veel puisten van :/ Ik heb amandelmelk ook geprobeerd maar da smaakt ni goe en ziet er ook ni bepaald smakkelijk uit ( maar wel veel beter dan noopept of pira smaak :D )

Na heel lang getwijfeld te hebben, heb ik uiteindelijk 5g Noopept, 45g Ani ,100g Pira en 100g Choline ( omdat ik het nergens anders kon kopen :/ ) gekocht van ebay voor 63.77 euro inc. verzendkosten.
Ontvangen na 1 weekje, geen problemen dus zeker aangeraden!

Nu ben ik al ongeveer een weekje bezig daarmee ... geen idee of het nu echt is of placebo :/
ik ga nog even mee door en na 2 weken stop ik om te zien of het echt effect heeft of ni.

btw : ik ben na een lange tijd opnieuw begonnen met fitness en ik wil proteine shakes nemen (mass gainer) om (heel) wat bij te komen maar is er een andere manier om het te nemen ipv met melk ? Ik krijg daar namelijk vrij veel puisten van :/ Ik heb amandelmelk ook geprobeerd maar da smaakt ni goe en ziet er ook ni bepaald smakkelijk uit ( maar wel veel beter dan noopept of pira smaak :D )

Wat zijn je doseringen, heb je al eens mega dosering geprobeerd (we raden niks aan), en vertel me waarom amandelmelk hier besproken moet worden.

Wat zijn je doseringen, heb je al eens mega dosering geprobeerd (we raden niks aan), en vertel me waarom amandelmelk hier besproken moet worden.

mijn excuses, ik was gewoon een beetje lui maar je hebt gelijk , ik zal het vragen waar het hoort :)

gwn dagelijk :
1/3 van een theelepel pira en choline neem ik ongeveer de helft van pira = 2 of 3 maal per dag.

ik heb er ook 2 keer ani bij genomen , ongeveer helft van een capsule (750mg).

slechts 2 dagen genomen :
noopept 30 -40 mg = 1 of 2 keer per dag.
soms neem ik er 750 mg ani er bij.

zowel koud als warm water gebruikt = blijft vies smaken :p

offtopic: ik drink al mijn shakes met water. mss heb je niet de juiste smaak/producent...

hey allemaal!

De webshop van mijn grote vriend is weer online! op www.denkbeter.nl vinden jullie kwalitatief uitstekende en zuivere nootropics die vele van jullie van hem gewend zijn! met prijzen beter dan bij welke Nederlandse webshop dan ook!

Laatst bewerkt:
hey allemaal!

De webshop van mijn grote vriend is weer online! op [Link niet meer beschikbaar] vinden jullie kwalitatief uitstekende en zuivere nootropics die vele van jullie van hem gewend zijn! met prijzen beter dan bij welke Nederlandse webshop dan ook!

Nice :)
Toch weer een stuk goedkoper dan stopacne. Zeker als je de gratis verzending erbij optelt.

Hoe zit dat eigenlijk? Heeft de douane zomaar het recht om jouw eigendom in te nemen bij een verdenking? Ik zou zeggen, laat ze maar lekker uitzoeken wat er in zit i.p.v. zomaar jouw product innemen en nooit meer teruggeven?

Voel niks van noopept en ani. Welke nu proberen?

Is dit veilig?

En zijn er hier mensen die ook daadwerkelijk stukken beter leren, zelfverzekerder voelen e.d.?

Finally MB!

Nadit iemand 200 euro investeerd in mn shop (heb wat ik wil verkopen morgen, startgeld) ga ik beginnen met de verkoop van pharmaceutische methyleen blauw in capsules, wel nog een paar dagen tot site enzo af is, van daar ga ik beginnen.

Intrest word nog wel besproken, meer geld geinvesteerd is meer intrest natuurlijk.

---------- Post toegevoegd Fri 1 Feb 2013 om 18:14 ----------

De rest zal volgen in no time normaalgezien.

Ah eindelijk, ben erg geinteresserd in MB (sinds jouw posts in het begin). Aan wat voor prijzen moeten we denken (caps van enkele MG's ofso?)

Thanks! Hoe staat het met de website>??

Ik weet ook nog niet zeker of het verboden is, maar als je zoekt naar "piracetam alleen op dokters recept" op het internet dan lijkt het er wel erg veel op.

Die lijst die jij bedoeld zoek ik ook nog steeds. Daarom wist ik/weet ik ook niet zeker of het helemaal verboden is of niet. Ik wacht het gewoon even af.

Op de website van het CBG (Het College ter Beoordeling van Geneesmiddelen) zij de geneesmiddelen te vinden die geregistreerd zijn in nederland en je dus niet vrij mag verhandelen of alleen onder bepaalde voorwaarden. De volgende producten kan ik daar in ieder geval in vinden:

Piracetam:
http://www.cbg-meb.nl/CBG/nl/_search/SplitScreen/default.htm?qry=piracetam&language=nl

Melatonine onder de merknaam Circadin:
http://www.cbg-meb.nl/CBG/nl/_search/SplitScreen/default.htm?qry=Circadin&language=nl

Ik heb laatst een zending gehad die door de duane is gecontroleerd (lab onderzoek) Dat lab onderzoek werd gedaan op noopept. Ik kreeg die zending (8 maanden later!) alsnog binnen met de melding dat er voor noopept geen wettelijke bepalingen bestonden en ik hier het restant van mijn zending had. Bovenstaande stoffen worden in zo'n geval vermoed ik ingenomen omdat daar wel een wettelijke bepaling voor bestaat.

Laatst bewerkt:
Ah eindelijk, ben erg geinteresserd in MB (sinds jouw posts in het begin). Aan wat voor prijzen moeten we denken (caps van enkele MG's ofso?)

Thanks! Hoe staat het met de website>??

ik kan je wel 100mg opsturen. maak er een mooie oplossing van, heb toch een goede 16.667 dosissen van 60 mcg. hoeft allemaal niet zo duur te zijn

Wat is de beste legale nootropic behalve noopept

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven