MuscleMeat

Ow, wat is ze zielig

Als ze alles via de legale manier gedaan had...en ze werd alsnog weggestuurd tja..zou ik belachelijk vinden. Als ze met haar rekening gaan houden omdat ze bijna haar VWO examen doet...moeten ze met iedereen rekening gaan houden. Wel k*t voor haar....maar tog....

Mighty zei:
Ze volgt toch ook al een opleiding terwijl ze illegaal is.

Veel van die leraren zijn nogal 'politiek correct' aangelegd. Als je fraude plegen correct vindt dan.... Dus er is wel een rector te vinden die haar zielig vindt en haar gratis illegaal les laat volgen.

Ik woonde in de Bijlmer en daar zat de school vól met illegale kinderen die nog gesubsidieerd extra bijles kregen. Ten tijde van Pim Fortuyn moest ik van mijn dochtertje horen dat de lerares haar had gevraagd om tegen mij te zeggen toch niet op die racist te stemmen.

In zo een klimaat vind zielige Taida wel een plekje natuurlijk.

Verder vraag ik me af hoe groot de sociale druk in haar klas is. Stel je voor je bent het er helemaal niet mee eens dat deze illegale klasgenote van je examen doet, hoe kom je dan onder de groepsdruk uit om geen support actie voor haar te houden. Ik kan me hierbij wel wat voorstellen.

Samengevat: Eruit, hard en heel hard eruit die smerige charlantane met zielige snikkende oogjes waar de hele media intrapt. Wat een smerig vies bedriegstertje!!

ik ben zelf hier geboren en getogen.vroeger zei ik altijd vol trots tegen iedereen dat ik nederlander ben maar als ik nu zie hoe jullie hier praten.....sommige zijn respectloos.toen de eerste generatie hierheen kwam om jullie vuile werk(waar jullie niet voor uit jullie bed kwamen) op te knappen hoorde je niemand klagen. als iemand een allochtoon in een dikke bak ziet rijden doet het pijn nietwaar, of er word meteen aan drugsgeld gedacht.iedereen over een kam scheren is nooit goed, in elk volk heb je mensen met goede en slechte bedoelingen.vind het echt lachwekkend hoe sommige van jullie hier verbaal tekeer gaan.ja tuurlijk verscholen achter je pctje ben je ''de man''.mensen we leven op een wereld en we zullen het samen moeten doen.... het einde van de wereld is nabij!

Verwijderd, niet de moeite om op te reageren.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Is ze nu nog niet weg?

In haar eigen land kan ze ook gewoon trouwen met een boer ofzo en lekker koeien melken en boter maken ofzo. Dus het is niet dat ze geen toekomst heeft ofzo. En die 7000 euro hebben ze ook nog, dus...

Terug
Naar boven