Wat een berichten weer, toont weer het nodige respect! Toont gelijk de manier waarop er gedacht wordt.
Taida spreekt gewoon nederlands, waarom zou je iemand die een aanwinst is voor nederland(ze doet immer VWO, kan je van velen op dit board niet zeggen met hun patatboerbaantjes-> uitgaande van de uitspraken die er gedaan zijn).
Wat ben jij voor racist?! Dus mensen die een hoge opleiding hebben mogen wel blijven maar mensen met minder verstand moeten wel opzouten? Of is dat niet wat je hier beweerd? Dat argument kan dus al de prullenbak in!
Dus taida eruit en k*tallochtonen erin? En dan achteraf zeiken over integratie hahahahha sjonge jonge dit bevestigd dus weer de wat betreft "stereo-typering"
"Taida" eruit en k*tallochtonen erin? Welke k*tallochtonen? Die homo's uit Iran of wat? Wat is dat nou voor argument, staat toch helemaal los van wie er wel en niet binnen komt?
Mensen die zeggen dat taida maar terug moet, want het is toch beter om aan eigenland te gaan bouwen, kan ze het daar opbouwen!
Weet iemand uberhaupt waar kosovo ligt? Weet iemand uberhaupt wat daar gaande is? Kosovo is een provincie van servie, servie zit nu in zo'n positie dat daar nergens werk is. Invoer/uitvoer, allemaal op 0.
Oh ja dat is wel een gegronde reden om iemand hier te houden, omdat in haar thuis land de werkeloosheid hoog is...
Verdonk is niet streng doch rechtvaardig. Zij is streng doch achterlijk. Wat een koe. Kijk, als ze popi jopi wil zijn in den haag, be my guest maar pak het dan goed aan. Streng allochtonen beleid? Stuur dan de criminele antilianen terug. Wat doet ze? Eerst stuurt ze een turks meisje weg waarvan de ouders gewoon perfect nederlands kunnen en hier al jaren hebben gewerkt(door een administratieve fout). Vervolgens moet taida ook weg?
Ze probeert echt popiejopie te zijn idd, ze is zo geliefd, kritiek krijgt ze niet met haar beslissingen
Als het om een voetballende n*ger gaat welke nederland veel inkomsten kan brengen, ja dan hoeft het niet perse!
Ja bro, hij krijgt een 2e kans om dat diploma geval te halen, dat wijf, uhmz, Taida zoals je haar de hele tijd zo mooi noemt, heeft al kansen genoeg gehad
Ik snap volledig dat Verdonk streng wil zijn, ze moet zich ook aan haar beleid houden,maar wat is dit voor een beleid? Kom op,
geef mij eens een reden waarom het nadelig zou zijn om taida hier te houden voor enkele maanden?
Kost het ons geld? Nee, nederland verdient er juist aan
Is ze crimineel? Nee, dat is ze niet. Ooit een rasechte criminele vwo'er gezien?
Gaat nederland er op achter uit? Nee
heeft ze een uitkering? Nee
Heeft er allemaal toch niets mee te maken? En er zijn genoeg criminele vwo'ers, samir a is ook geen putjesschepper.
En wat gaan er veel mensen op dat media geleuter af zeg, die begin posts zijn echt erg. Achteraf waaien er heel wat mensen met de wind mee. "ooh als het zo is.. ja dan mag ze wel blijven."
top discussie
Hahaha is dit sarcastisch of meen je dit?!?! Wie gaat er nou op sentimenteel media gelul af? Jij kijkt niet eens naar wat er de afgelopen jaren allemaal al is gebeurd. Niemand waaid mee, iedereen zegt: oh dat zielige meisje waarom nou boehoehoeeee, maar als ze weten wat er echt aan de hand is zeggen ze: opzouten!
edit:
wat ik hier aan vergeten was toe te voegen is, ze mag dan wel terug moeten, zal dan ook wel meer dan logisch zijn maar kom op, dit ene jaartje? Wat kan dat kwaad. Als ze vooraltijd hier zou mogen blijven dan snap ik dat verdonk dat dan ook bij anderen zou moeten toepassen, maar nederland gaat er niet op achter om haar hier dit jaartje nog te laten.
Jawel, ze gaat op kosten van de staat een opleiding doen, vangt 7000 euro om op te rotten wat ze niet doet, en gaat vervolgens in haar thuisland centen verdienen met ons investeringsgeld. Dus waarom zouden we haar nog een jaar laten? Jij bekijkt helemaal niet dat ze alleen meerdere malen verteld is dat ze weg moest, dus als ze meteen was gegaan was deze discussie helemaal niet nodig.
Verdonk heeft mijn vertrouwen beschaamd, vanaf het moment dat zij zei dat er op papieren die bestemd waren voor de politie in afrikaanse landen niet werd aangegeven dat het om asielzoekers ging. Crazy ho' don't you lie to me! Als je al met zoiets aankomt, dan weet je al dat er meer gaande is. Verdonk moet weg!
Verdonk moet blijven want zij durft de nodige beslissingen te nemen die andere niet nemen, ze is een top wijf!!!
Is dat zo? Kan je dit onderbouwen? Of moet ik even die 23422 tot de macht 9 perberichten eruitplukken om het onder je neus te drukken? Bij elk bericht over diefstal/moord/verkrachting/wandeling met de hond, staat de identiteit(als het gaat om een allochtoon) erbij. Dit wordt altijd bekend gemaakt. Het gaat alsvolgt:
in het geval van een nederlander:
-Dinsdag nacht is een tankstation overvallen door 3 mannen.
in het geval van een allochtoon:
-Dinsdag nacht is er een tankstation overvallen door 3 allochtonen, vermoedelijk 2 antillianen en een marokkaan.
Yeah right, het zijn altijd ****ing marokkanen en antilianen man, wat lul je nou?! Het wordt bijna nooit meer vermeld omdat het dan helemaal overduidelijk is dat 99% van dat soort shit door die gasten veroorzaakt wordt. Doe nou niet alsof de media de zaken voor morokkanen en antilianen in een slecht daglicht wil plaatsen want het is eerder andersom