Fitness Seller

Ow, wat is ze zielig

Socrates zei:
Heb je al eens gedacht aan het feit dat je gewoon afstand wilt doen van je vaderland? Heb je wel eens gedacht aan het feit dat het allemaal heel nobel is wat jij zegt maar dat het makkelijker gezegd is dan gedaan? Heb je wel eens gedacht aan het feit dat je mischien een normaal leven wilt leiden zoals ieder mens zonder dingen op te gaan bouwen of whatever? Heb je wel eens gedacht dat je mischien wel andere plannen hebt in het leven dan in een zandbak een beetje honger moet gaan leiden... heb je wel eens gedacht aan het feit dat je niet eens de kans hebt om iets op te bouwen in je eigen land? heb je wel eens gedacht aan het feit dat het makkelijk praten is vanachter je PC waar je wel gewoon je Colatje hebt en lekker zit te internetten in je warm huisje?

Overigens respecteer ik je mening wel hoor daar niet van en ik vind het een nobele gedachte maar helaas komt er toch wel iets meer bij kijken dan mooie idealen alleen...

Het zijn zeker nobele gedachten en absoluut waar dat het makkelijk praten is als je zelf nooit in zo'n situatie hebt gezeten.
Maar zonder die mooie idealen ben je bij voorbaat al gedoomd. In elk land waar er zwaar weer is geweest hebben veel mensen wel gestreden voor waar ze in geloofden zodat een volgende generatie het beter zou hebben. Veel Oost-blok landen, Zuid Afrika, Europa 40-45 enz.

Teken daarbij wel aan dat Verdonk te ver gaat om Taida af te schilderen als een soort crimineel, het is namelijk wettelijk niet verboden om hier illegaal aanwezig te zijn. Enige sanctie is dat je het land wordt uitgezet, een strafzaak zal het nooit worden.

Dag Taida!!

Lelijke vieze mediageile h**r!! :wave:

Sportfood.nl zei:
Ik snap volledig dat je een veilig onderkomen zoekt als de bommen je om je oren vliegen. Ik vind dan ook dat je het volledige recht hebt om hier goed ontvangen te worden en hier te verblijven.
Maar wat moet er van je land(ik weet niet waar je vandaan komt) terecht komen als ieder fatsoenlijk mens vlucht en niet meer terugkeert?
Je zou waarschijnlijk zoveel goeds kunnen betekenen voor de medeburgers van je land. Een echte positieve bijdrage aan de wereld kunnen leveren i.p.v. in onze zombie maatschappij alleen maar te consumeren (laten we eerlijk zijn, veel meer doet de gemiddelde mens hier niet)
Heb je nooit de drang of behoefte gehad om terug te gaan en het in je eigen land te gaan maken?
Ik zou juist trots zijn om mee te kunnen helpen om mijn vaderland op te kunnen bouwen ook al zou dat betekenen dat ik misschien voorlopig niet iedere dag Coca Cola kon drinken of MTV kon kijken.
Vanuit een persoonlijk perpectief snap ik wel wat je bedoelt Homer17, maar in het groter geheel waarin we leven ook weer niet.

Kijk, zo denk ik dus helemaal niet...
Mijn familieleden (bestaande uit 30tal neven en 40tal nichten en misschien vergeet ik de helft oid...) hebben bijna allemaal een hele goede opleiding gevolgd. Het is zeg maar een eer/streven om een universitaire opleiding gevolgd te hebben in Iran (beetje cultuurshizzle)... Maar gezien de omstandigheden kun je net zo goed in de goot een boekje gevonden hebben en daar iets uit leren....
Iemand met een geneeskunde studie heeft tegenwoordig namelijk hetzelfde lot als iemand die een of andere lage cursus (no offence) gedaan heeft. Er is géén werk, overheid slokt alles op... Totále corruptie! Mensen ergeren zich helemaal kapot aan alles... Mijn tante zag er in 3 jaar tijd (zag er 3 jaar erna weer) 20 jaar ouder uit door alle zorgen...
Jongeren hebben NIETS te doen, hangen maar een beetje rond... En grijpen naar verkeerde dingen (drugs etc) omdat er gewoon niets te doen is (ik praat het niet goed!). Een van mijn andere ooms was daar 20 jaar lang advocaat, in het begin van zijn carriere was het nog goed te doen, de laatste 5 jaar waren AL zijn zaken van te voren al bepaald (omkoping)... Hij had er gewoon schoon genoeg van. Nu zit hij in Canada met een zeer goed lopend kantoor (en dat binnen 1.5 jaar).

/edit
En als je bijvoorbeeld denkt aan demonstratie's tegen de overheid, of gewoon een aanklacht indienen tegen iets wat de overheid gedaan heeft dan ben je gewoon de sjaak... Je kunt er gewoon niets tegen doen... In de revolutie van 1979 hadden veel vrienden van mijn ouders meegedaan, hebben nu allemaal spijt... De helft heeft 10 jaar gezeten, de andere helft is gemarteld etc...En ze zijn er achteraf gezien weinig mee opgeschoten!

Laatst bewerkt:
Alles wat je zegt klinkt heel begrijpelijk. In zo'n situatie wil niemand leven.
De vraag is alleen hoe moet het in Iran ooit goed komen en met al je familie daar als de mensen massaal vluchten en niet meer terugkeren?
Is strijd van binnenuit niet het meest effectieve middel, ondanks alle hardship en bloedvergieten?
Ooit zal er toch een doorbraak geforceerd moeten worden.
Wat zie jij als de oplossing?

Sportfood.nl zei:
Alles wat je zegt klinkt heel begrijpelijk. In zo'n situatie wil niemand leven.
De vraag is alleen hoe moet het in Iran ooit goed komen en met al je familie daar als de mensen massaal vluchten en niet meer terugkeren?
Dat probleem is idd niet echt te overzien... Drie ooms (plus gezin) zijn gevlucht, voor de rest woont iedereen er nog.
Maarjah, het moet maar eens afgelopen zijn met al het geklooi van de overheid. Net nu het beter ging komt er een semi-radicaal iemand aan de macht! Een land als Iran in de huidige situatie moet zich gewoon stil houden en werken aan binnenlandse problemen.. en niet met kromme uitspraken gaan brullen en daardoor negatief in de media komen.
Iran is echt een práchtig land met onwijs mooie natuur... Het is ook een heel rijk land qua grondstoffen (goud, olie etc) Nu nog een goed regime en ik zou er zo terug gaan! Maar dan moet ik wel een goed bestaan op kunnen bouwen en niet zomaar in de goot belanden.

Strijd van binnenuit is het meest voor de hand liggende, maar dan zal er idd veel bloed vergiet worden... Maar ik zie dat niet zo snel gebeuren, Amerika heeft toch overal pionnen staan. Voor de revolutie ook, Sjah aan de macht gezet etc... Ondertussen mooi miljoenen liters olie jatten. Engeland ook btw, had toen allerlei raffinaderijen gemaakt in het zuiden van Iran (Abadan en andere streken) en zo echt jarenlang olie gepompt voor eigen gebruik. En veel slimme onderzoekers/hoog opgeleide meegenomen naar Engeland/Amerika om daar voor technologische vooruitgang etc te zorgen. Zo voorkomen ze dat een land als Iran echt vooruitgaat in de jaren dat het ook echt nodig is... Maarjah ik denk niet dat het zo makkelijk wordt om de huidige situatie echt zodanig te veranderen dat het ECHT beter wordt.
Ahmadinedjad zorgt nu btw wel goed voor de lagere inkomens door hypotheeklasten bijna te halveren en nog wat vaste lasten ook.

Laatst bewerkt:
EricR zei:
Ben geen Verdonkfan, maar ze heeft dus wel 7K opgestreken. Kan je volgens mij in haar thuisland een hele studie op niveau voor volgen, ze doet nu net alsof het daar de derde wereld is. Natuurlijk zal het allemaal wat minder zijn, maar het blijft een gebied dat veilig is verklaard, dan is er ook een mogelijkheid om je daar te scholen.

Ik begin je te mogen;)

Sportfood.nl zei:
Het zijn zeker nobele gedachten en absoluut waar dat het makkelijk praten is als je zelf nooit in zo'n situatie hebt gezeten.
Maar zonder die mooie idealen ben je bij voorbaat al gedoomd. In elk land waar er zwaar weer is geweest hebben veel mensen wel gestreden voor waar ze in geloofden zodat een volgende generatie het beter zou hebben. Veel Oost-blok landen, Zuid Afrika, Europa 40-45 enz.

Ik respecteer je mening en denk niet dat we tot elkaar kunnen komen ;) mischien denken we op dit punt wel te verschillend.. waarschijnlijk omdat we beide de situatie niet kennen (gelukkig)... en er geen ervaring mee hebben...

Wat een berichten weer, toont weer het nodige respect! Toont gelijk de manier waarop er gedacht wordt.

Taida spreekt gewoon nederlands, waarom zou je iemand die een aanwinst is voor nederland(ze doet immer VWO, kan je van velen op dit board niet zeggen met hun patatboerbaantjes-> uitgaande van de uitspraken die er gedaan zijn).

Dus taida eruit en k*tallochtonen erin? En dan achteraf zeiken over integratie hahahahha sjonge jonge dit bevestigd dus weer de wat betreft "stereo-typering"

Mensen die zeggen dat taida maar terug moet, want het is toch beter om aan eigenland te gaan bouwen, kan ze het daar opbouwen!
Weet iemand uberhaupt waar kosovo ligt? Weet iemand uberhaupt wat daar gaande is? Kosovo is een provincie van servie, servie zit nu in zo'n positie dat daar nergens werk is. Invoer/uitvoer, allemaal op 0.

Verdonk is niet streng doch rechtvaardig. Zij is streng doch achterlijk. Wat een koe. Kijk, als ze popi jopi wil zijn in den haag, be my guest maar pak het dan goed aan. Streng allochtonen beleid? Stuur dan de criminele antilianen terug. Wat doet ze? Eerst stuurt ze een turks meisje weg waarvan de ouders gewoon perfect nederlands kunnen en hier al jaren hebben gewerkt(door een administratieve fout). Vervolgens moet taida ook weg?

Als het om een voetballende n*ger gaat welke nederland veel inkomsten kan brengen, ja dan hoeft het niet perse!

Ik snap volledig dat Verdonk streng wil zijn, ze moet zich ook aan haar beleid houden,maar wat is dit voor een beleid? Kom op,

geef mij eens een reden waarom het nadelig zou zijn om taida hier te houden voor enkele maanden?
Kost het ons geld? Nee, nederland verdient er juist aan
Is ze crimineel? Nee, dat is ze niet. Ooit een rasechte criminele vwo'er gezien?
Gaat nederland er op achter uit? Nee
heeft ze een uitkering? Nee

En wat gaan er veel mensen op dat media geleuter af zeg, die begin posts zijn echt erg. Achteraf waaien er heel wat mensen met de wind mee. "ooh als het zo is.. ja dan mag ze wel blijven."

top discussie :thumb:

edit:
wat ik hier aan vergeten was toe te voegen is, ze mag dan wel terug moeten, zal dan ook wel meer dan logisch zijn maar kom op, dit ene jaartje? Wat kan dat kwaad. Als ze vooraltijd hier zou mogen blijven dan snap ik dat verdonk dat dan ook bij anderen zou moeten toepassen, maar nederland gaat er niet op achter om haar hier dit jaartje nog te laten.

Verdonk heeft mijn vertrouwen beschaamd, vanaf het moment dat zij zei dat er op papieren die bestemd waren voor de politie in afrikaanse landen niet werd aangegeven dat het om asielzoekers ging. Crazy ho' don't you lie to me! Als je al met zoiets aankomt, dan weet je al dat er meer gaande is. Verdonk moet weg!

RichardV zei:
Botte kop?? Jij bent weer zo'n beperkte denker.
Denk je dat de criminelere allochtonen die hier niet horen er niet uit worden gezet??
Die komen alleen niet in de media
De zieligerds met een goed verhaal komen bij de pers terecht.
Als illegale mohammed er uit wordt gezet omdat ie geen vergunning heeft en hier 3 vrouwen heeft verkracht hoor je dat niet.
Maar nu of bij een gezin komt het lekker in de pers. FF mevrouw Verdonk onderuit halen.
Enige waar de pers/media mee bezig is is om het huidige kabinet naar beneden te trekken.

Maar jij met je niet zo botte kop hebt het licht uitgevonden

Is dat zo? Kan je dit onderbouwen? Of moet ik even die 23422 tot de macht 9 perberichten eruitplukken om het onder je neus te drukken? Bij elk bericht over diefstal/moord/verkrachting/wandeling met de hond, staat de identiteit(als het gaat om een allochtoon) erbij. Dit wordt altijd bekend gemaakt. Het gaat alsvolgt:

in het geval van een nederlander:
-Dinsdag nacht is een tankstation overvallen door 3 mannen.

in het geval van een allochtoon:
-Dinsdag nacht is er een tankstation overvallen door 3 allochtonen, vermoedelijk 2 antillianen en een marokkaan.

Wat is er trouwens zo goed aan het huidige kabinet? Het enige wat ik goed vond is dat zij de luxe een beetje hebben afgeschaft, alleen in ditgeval is het een beetje veel. Voorderest is dit echt een bananenkabinet.

Laatst bewerkt:
Wow en discussie was afgelopen like that?

SageFrancis zei:
Wat een berichten weer, toont weer het nodige respect! Toont gelijk de manier waarop er gedacht wordt.

Taida spreekt gewoon nederlands, waarom zou je iemand die een aanwinst is voor nederland(ze doet immer VWO, kan je van velen op dit board niet zeggen met hun patatboerbaantjes-> uitgaande van de uitspraken die er gedaan zijn).

Wat ben jij voor racist?! Dus mensen die een hoge opleiding hebben mogen wel blijven maar mensen met minder verstand moeten wel opzouten? Of is dat niet wat je hier beweerd? Dat argument kan dus al de prullenbak in!

Dus taida eruit en k*tallochtonen erin? En dan achteraf zeiken over integratie hahahahha sjonge jonge dit bevestigd dus weer de wat betreft "stereo-typering"

"Taida" eruit en k*tallochtonen erin? Welke k*tallochtonen? Die homo's uit Iran of wat? Wat is dat nou voor argument, staat toch helemaal los van wie er wel en niet binnen komt?

Mensen die zeggen dat taida maar terug moet, want het is toch beter om aan eigenland te gaan bouwen, kan ze het daar opbouwen!
Weet iemand uberhaupt waar kosovo ligt? Weet iemand uberhaupt wat daar gaande is? Kosovo is een provincie van servie, servie zit nu in zo'n positie dat daar nergens werk is. Invoer/uitvoer, allemaal op 0.

Oh ja dat is wel een gegronde reden om iemand hier te houden, omdat in haar thuis land de werkeloosheid hoog is...

Verdonk is niet streng doch rechtvaardig. Zij is streng doch achterlijk. Wat een koe. Kijk, als ze popi jopi wil zijn in den haag, be my guest maar pak het dan goed aan. Streng allochtonen beleid? Stuur dan de criminele antilianen terug. Wat doet ze? Eerst stuurt ze een turks meisje weg waarvan de ouders gewoon perfect nederlands kunnen en hier al jaren hebben gewerkt(door een administratieve fout). Vervolgens moet taida ook weg?

Ze probeert echt popiejopie te zijn idd, ze is zo geliefd, kritiek krijgt ze niet met haar beslissingen :rolleyes:

Als het om een voetballende n*ger gaat welke nederland veel inkomsten kan brengen, ja dan hoeft het niet perse!

Ja bro, hij krijgt een 2e kans om dat diploma geval te halen, dat wijf, uhmz, Taida zoals je haar de hele tijd zo mooi noemt, heeft al kansen genoeg gehad

Ik snap volledig dat Verdonk streng wil zijn, ze moet zich ook aan haar beleid houden,maar wat is dit voor een beleid? Kom op,

geef mij eens een reden waarom het nadelig zou zijn om taida hier te houden voor enkele maanden?
Kost het ons geld? Nee, nederland verdient er juist aan
Is ze crimineel? Nee, dat is ze niet. Ooit een rasechte criminele vwo'er gezien?
Gaat nederland er op achter uit? Nee
heeft ze een uitkering? Nee

Heeft er allemaal toch niets mee te maken? En er zijn genoeg criminele vwo'ers, samir a is ook geen putjesschepper.

En wat gaan er veel mensen op dat media geleuter af zeg, die begin posts zijn echt erg. Achteraf waaien er heel wat mensen met de wind mee. "ooh als het zo is.. ja dan mag ze wel blijven."

top discussie :thumb:

Hahaha is dit sarcastisch of meen je dit?!?! Wie gaat er nou op sentimenteel media gelul af? Jij kijkt niet eens naar wat er de afgelopen jaren allemaal al is gebeurd. Niemand waaid mee, iedereen zegt: oh dat zielige meisje waarom nou boehoehoeeee, maar als ze weten wat er echt aan de hand is zeggen ze: opzouten!

edit:
wat ik hier aan vergeten was toe te voegen is, ze mag dan wel terug moeten, zal dan ook wel meer dan logisch zijn maar kom op, dit ene jaartje? Wat kan dat kwaad. Als ze vooraltijd hier zou mogen blijven dan snap ik dat verdonk dat dan ook bij anderen zou moeten toepassen, maar nederland gaat er niet op achter om haar hier dit jaartje nog te laten.

Jawel, ze gaat op kosten van de staat een opleiding doen, vangt 7000 euro om op te rotten wat ze niet doet, en gaat vervolgens in haar thuisland centen verdienen met ons investeringsgeld. Dus waarom zouden we haar nog een jaar laten? Jij bekijkt helemaal niet dat ze alleen meerdere malen verteld is dat ze weg moest, dus als ze meteen was gegaan was deze discussie helemaal niet nodig.

Verdonk heeft mijn vertrouwen beschaamd, vanaf het moment dat zij zei dat er op papieren die bestemd waren voor de politie in afrikaanse landen niet werd aangegeven dat het om asielzoekers ging. Crazy ho' don't you lie to me! Als je al met zoiets aankomt, dan weet je al dat er meer gaande is. Verdonk moet weg!

Verdonk moet blijven want zij durft de nodige beslissingen te nemen die andere niet nemen, ze is een top wijf!!!

Is dat zo? Kan je dit onderbouwen? Of moet ik even die 23422 tot de macht 9 perberichten eruitplukken om het onder je neus te drukken? Bij elk bericht over diefstal/moord/verkrachting/wandeling met de hond, staat de identiteit(als het gaat om een allochtoon) erbij. Dit wordt altijd bekend gemaakt. Het gaat alsvolgt:

in het geval van een nederlander:
-Dinsdag nacht is een tankstation overvallen door 3 mannen.

in het geval van een allochtoon:
-Dinsdag nacht is er een tankstation overvallen door 3 allochtonen, vermoedelijk 2 antillianen en een marokkaan.

Yeah right, het zijn altijd ****ing marokkanen en antilianen man, wat lul je nou?! Het wordt bijna nooit meer vermeld omdat het dan helemaal overduidelijk is dat 99% van dat soort shit door die gasten veroorzaakt wordt. Doe nou niet alsof de media de zaken voor morokkanen en antilianen in een slecht daglicht wil plaatsen want het is eerder andersom

Dussss...

Laatst bewerkt:
Rob G zei:
Je bent erop uit he? Goed, if that's how you want it

Ten eerste moet even naar de titel lezen, wat was de intonatie van deze discussie? Drijvende spot- Ow wat is ze zielig, en lees dan de reacties achteraf. Niet eerst roepen en dan springen, maar eerst springen en dan roepen!

Wat ben jij voor racist?! Dus mensen die een hoge opleiding hebben mogen wel blijven maar mensen met minder verstand moeten wel opzouten? Of is dat niet wat je hier beweerd? Dat argument kan dus al de prullenbak in!
Vertel mij nou eens, waarom je mij een racist noemt. Dat argument mag dus blijven, WANT, heb jij niet liever een VWO'er als allochtoon in nederland dan een crimineel die van jou steelt? Of moet ik het in gebarentaal uitleggen?
Daarnaast, moet je die berichten op de eerste pagina eens lezen, toont dat enig fatsoen? Iemand die reageert opzulke berichten met de bedoeling iemand te denigreren verdient niets anders. Patatboerintelligentie bij deze dus.

"Taida" eruit en k*tallochtonen erin? Welke k*tallochtonen? Die homo's uit Iran of wat? Wat is dat nou voor argument, staat toch helemaal los van wie er wel en niet binnen komt?
Nee, niet die homo's uit iran, die waren hier al. Je weet best wat ik bedoel.
Nederland laat genoeg antillianen binnen die crimineel zijn, k*t allochtonen dus. Bij deze, of moet dit ook in gebarentaal?

Oh ja dat is wel een gegronde reden om iemand hier te houden, omdat in haar thuis land de werkeloosheid hoog is...
Zeg ik dat dat een gegronde reden is? Ik geef feedback op een reactie van iemand die zegt dat ze beter aan haar eigenland kan werken, want wie wilt dat niet, helpen om je eigenland op te bouwen.
Indat geval kan ze dus beter hierblijven en haar diploma halen. Ze heeft hier meer kans van slagen.

Ja bro, hij krijgt een 2e kans om dat diploma geval te halen, dat wijf, uhmz, Taida zoals je haar de hele tijd zo mooi noemt, heeft al kansen genoeg gehad
oh? welke dan? onderbouw maar.

Hahaha is dit sarcastisch of meen je dit?!?! Wie gaat er nou op sentimenteel media gelul af? Jij kijkt niet eens naar wat er de afgelopen jaren allemaal al is gebeurd. Niemand waaid mee, iedereen zegt: oh dat zielige meisje waarom nou boehoehoeeee, maar als ze weten wat er echt aan de hand is zeggen ze: opzouten!
Meen ik, ik hou wel van een discussie met pit. Ik ga zeker niet op media gelul af. Sterker nog, ik woon in winterswijk.. dus wat heb ik aan de media als het om Taida gaat? Wat is er in de afgelopen jaren gebeurd dan? Heeft ze fraude gepleegd omdat ze niet anders kon? Niemand waaiT mee? Lees 1ste pagina reactie, en dan laatste paar? Ruikt toch naar meewaaien. Bepaalde mensen.
Ik denk dat heel veel mensen niet eens echt weten wat er aan de hand is maar gelijk luisteren als verdonk zegt: Fraude! Halt, eruit!. Because.. when the fat lady sings...

Jawel, ze gaat op kosten van de staat een opleiding doen, vangt 7000 euro om op te rotten wat ze niet doet, en gaat vervolgens in haar thuisland centen verdienen met ons investeringsgeld. Dus waarom zouden we haar nog een jaar laten? Jij bekijkt helemaal niet dat ze alleen meerdere malen verteld is dat ze weg moest, dus als ze meteen was gegaan was deze discussie helemaal niet nodig.
Ja "ons" investerings geld! gussie!!!! afschieten!!!!!!!! jezus zeg.
Die tijd dat ze hier woont, ik neem aan dat dat voor haar niet geheel gratis is, noch voor haar gast gezin.
Hoe kom je aan 7000 euro? Waarvoor?
een link voor jou http://www.bincweb.nl/taida/achtergrond.html

Verdonk moet blijven want zij durft de nodige beslissingen te nemen die andere niet nemen, ze is een top wijf!!!
Dus jij vind het goed dat een vrouw met bloed aan haar ziel ons land runt?
hier mijn niet-argumenterende maat! [Link niet meer beschikbaar]
en deze is ook speciaal voor jou! wel lezen he!
http://planet.nl/planet/show/id=62967/contentid=664821/sc=09744f

Dus, mevrouw liegt! Eerst liegen, daarna excuses aanbieden. Dus ze erkent dat ze gelogen heeft. Dus ze erkent dat deze mensen die teruggestuurd waren dood zijn of goed flink gemarteld zijn. Goed zo jonge, steun verdonk maar.

Yeah right, het zijn altijd ****ing marokkanen en antilianen man, wat lul je nou?! Het wordt bijna nooit meer vermeld omdat het dan helemaal overduidelijk is dat 99% van dat soort shit door die gasten veroorzaakt wordt. Doe nou niet alsof de media de zaken voor morokkanen en antilianen in een slecht daglicht wil plaatsen want het is eerder andersom
Yeah right inderdaad yeah right!
Dit laatste stukje voeg ik toe aan mijn stupide-uitspraken boekje.
Jij ziet mijn punt niet. Jij snapt niet dat ik bedoel dat DE AFKOMST niet van belang is bij een inbraak. Is het van belang dat er gestolen wordt door een n*ger of een blanke? Het zijn in dat geval beiden inbrekers.

Het geval bij jou is dat jij al overtuigd bent van jouw eigen vooroordelen, wie ben ik dan om nog in discussie te gaan met jou? Als jij mij wil overtuigen met die nonsense... dude, you have to do alot better than that!
Als je denkt dat nationaliteit te maken heeft met criminaliteit, dan maak je de verkeerde link. Als dat zo was, zouden alle allochtonen zo zijn.

Je klinkt als een volledig door Wilders geindoctrineerde Lonsdaler in hart en nier... tell me that aint true!

Er is hier dus geen dussss... voor nodig. Bij deze.

Zo sagefrancis je bent flink op dreef he:rolleyes:

SageFrancis zei:
Je bent erop uit he? Goed, if that's how you want it

Ten eerste moet even naar de titel lezen, wat was de intonatie van deze discussie? Drijvende spot- Ow wat is ze zielig, en lees dan de reacties achteraf. Niet eerst roepen en dan springen, maar eerst springen en dan roepen!

Ik heb niets te schaften met de intonatie van de topictitel en de manier waarop mensen hun standpunt wel of niet aanpassen. Mijn standpunt blijft onveranderd

Vertel mij nou eens, waarom je mij een racist noemt. Dat argument mag dus blijven, WANT, heb jij niet liever een VWO'er als allochtoon in nederland dan een crimineel die van jou steelt? Of moet ik het in gebarentaal uitleggen?
Daarnaast, moet je die berichten op de eerste pagina eens lezen, toont dat enig fatsoen? Iemand die reageert opzulke berichten met de bedoeling iemand te denigreren verdient niets anders. Patatboerintelligentie bij deze dus.

Ten eerst wil helemaal niet zeggen dat ze per definitie minder crimineel is omdat ze VWO heeft. En ook al zou het in dit geval wel zo zijn (wat ook wel is naar alle waarschijnlijkheid), dan heeft dat er nog niets mee te maken. Daarom noem ik je een rasist, omdat jij het uitzetten van een asielzoeker wil bekijken aan de hand van iemands intelligentie. Is dit nou zo moeilijk te snappen, moet ik het in gebarentaal voor je uitleggen, of moet ik net zo lang met mijn slappe lul op je achterhoofd meppen tot het kwartje valt?

Nee, niet die homo's uit iran, die waren hier al. Je weet best wat ik bedoel.
Nederland laat genoeg antillianen binnen die crimineel zijn, k*t allochtonen dus. Bij deze, of moet dit ook in gebarentaal?

Nederland zal best k*t antillianen binnen laten, alsof ik daar voorstander voor ben. Nederland laat al decenia lang cut allochtonen binnen, en het is goed dat dit kabinet dat eindelijk eens flink probeert te beperken.

Zeg ik dat dat een gegronde reden is? Ik geef feedback op een reactie van iemand die zegt dat ze beter aan haar eigenland kan werken, want wie wilt dat niet, helpen om je eigenland op te bouwen.
Indat geval kan ze dus beter hierblijven en haar diploma halen. Ze heeft hier meer kans van slagen.

Wil je nou dat ze haar diploma haalt en dan hier blijft de rest van haar leven, of moet ze na het behalen van haar diploma terug? Het doet er niet toe of ze hier meer kans van slagen heeft, want na het behalen van haar diploma zal ze sowieso terug gaan.

oh? welke dan? onderbouw maar.

Hoeveel negatieve adviesen van de IND heeft ze afgelopen jaren gekregen? Ze wist dus al lang dat ze weg moest, bovendien heeft ze een oprotpremie aangenomen.

Meen ik, ik hou wel van een discussie met pit. Ik ga zeker niet op media gelul af. Sterker nog, ik woon in winterswijk.. dus wat heb ik aan de media als het om Taida gaat? Wat is er in de afgelopen jaren gebeurd dan? Heeft ze fraude gepleegd omdat ze niet anders kon? Niemand waaiT mee? Lees 1ste pagina reactie, en dan laatste paar? Ruikt toch naar meewaaien. Bepaalde mensen.
Ik denk dat heel veel mensen niet eens echt weten wat er aan de hand is maar gelijk luisteren als verdonk zegt: Fraude! Halt, eruit!. Because.. when the fat lady sings...

Blabla mijn punt was dat de media haar afschildert als een onschuldig zielig meisje wat deze situatie nooit aan zag komen. Daarom zijn er ook zo veel mensen die zo veel medelijden met haar hebben, omdat ze zo veel naar dat media geleuter luisteren.

Ja "ons" investerings geld! gussie!!!! afschieten!!!!!!!! jezus zeg.
Die tijd dat ze hier woont, ik neem aan dat dat voor haar niet geheel gratis is, noch voor haar gast gezin.
Hoe kom je aan 7000 euro? Waarvoor?
een link voor jou http://www.bincweb.nl/taida/achtergrond.html

Ergens in deze tekst staat 7000, het is ff zoeken maar uiteindelijk moet het te vinden zijn
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dus jij vind het goed dat een vrouw met bloed aan haar ziel ons land runt?
hier mijn niet-argumenterende maat! [Link niet meer beschikbaar]
en deze is ook speciaal voor jou! wel lezen he!
http://planet.nl/planet/show/id=62967/contentid=664821/sc=09744f

Dus, mevrouw liegt! Eerst liegen, daarna excuses aanbieden. Dus ze erkent dat ze gelogen heeft. Dus ze erkent dat deze mensen die teruggestuurd waren dood zijn of goed flink gemarteld zijn. Goed zo jonge, steun verdonk maar.

Dat ze fouten heeft gemaakt kan ik niet ontkennen. Maar voor de rest ben ik blij dat ze nu minister is, zodat de problemen eindelijk een beetje aangepakt worden.

Yeah right inderdaad yeah right!
Dit laatste stukje voeg ik toe aan mijn stupide-uitspraken boekje.
Jij zit mijn punt niet. Jij snapt niet dat ik bedoel dat DE AFKOMST niet van belang is bij een inbraak. Is het van belang dat er gestolen wordt door een n*ger of een blanke? Het zijn in dat geval beiden inbrekers.

Ik vind die afkomst wel van belang. Als keer op keer blijkt dat een bepaalde bevolkingsgroep verantwoordelijk is voor een bepaald delict lijkt me dat behoorlijk belangrijk. Dus alle onderzoeken naar criminaliteit onder marokkaanse jongeren kunnen zo de prullebak in, want het heeft er helemaal niets mee te maken dat ze van marokkaanse afkomst zijn?! Om een oplossing te vinden moet je het prbleem eerst goed definiëeren.

Het geval bij jou is dat jij al overtuigd bent van jouw eigen vooroordelen, wie ben ik dan om nog in discussie te gaan met jou? Als jij mij wil overtuigen met die nonsense... dude, you have do alot better than that!
Als je denkt dat nationaliteit te maken heeft met criminaliteit, dan maak je de verkeerde link. Als dat zo was, zouden alle allochtonen zo zijn.

Je klinkt als een volledig door Wilders geindoctrineerde Lonsdaler in hart en nier... tell me that aint true!

Deze opmerking kan in het grote naïve frikandellen uitspraken boek en daar hoef ik niet eens op te reageren.

Er is hier dus geen dussss... voor nodig. Bij deze.

En verder moet je mooi denken van me wat je wil kerel. Dat je graag nog met wat domme loze persoonlijke aanvallen wil komen doet je eer aan.

Wil je nou dat ze haar diploma haalt en dan hier blijft de rest van haar leven, of moet ze na het behalen van haar diploma terug? Het doet er niet toe of ze hier meer kans van slagen heeft, want na het behalen van haar diploma zal ze sowieso terug gaan.
Het mag beiden van mij. I dont give a **** als ze hier blijft, ik lig er niet wakker van. Ik zou het leukvoor haar vinden, weer een ziel met meer kansen om zichzelf te ontplooien in een land met meer welvaart. Ik gun het haar tenminste.
Daarnaast, als ze weg moet, dan iig met VWO diploma. Kan ze iig nog"meehelpen om haar land op te bouwen"

Ik vind die afkomst wel van belang. Als keer op keer blijkt dat een bepaalde bevolkingsgroep verantwoordelijk is voor een bepaald delict lijkt me dat behoorlijk belangrijk. Dus alle onderzoeken naar criminaliteit onder marokkaanse jongeren kunnen zo de prullebak in, want het heeft er helemaal niets mee te maken dat ze van marokkaanse afkomst zijn?! Om een oplossing te vinden moet je het prbleem eerst goed definiëeren.
Waar gaat het nu om als er bijv gestolen word? Het probleem is dat er gestolen wordt, het probleem is niet dat meneer n*ger is of krullen heeft.

Dat marokkaanse jongeren crimineel gedrag vertonen in de randstad duidt meer op verkeerde buurten/vriendengroepen/educatie/voorlichting/ouders.
Ik ga hier even niet meer verder op in als je hier nog wat op te zeggen hebt, ik ga dus even verder met de discussie Taida.

Deze opmerking kan in het grote naïve frikandellen uitspraken boek en daar hoef ik niet eens op te reageren.
Ik zeg dat je zo klinkt, niet dat je het bent ;) maar ik ben van speelse aard, don't worry. Het zal nooit persoonlijk worden, noch zal ik het persoonlijk opvatten. Ik heb niks tegen je, ik vind alleen dat je soms ongenuanceerd bent netalsof je niet nadenkt voordat je wat typt.

De rest van de quoetes ga ik niet op in.

Wat kalou betreft, taida en kalou zitten in het zelfde schuitje.
Minister Verdonk voert alleen de wet uit. Goed, vanuit dat standpunt bekeken moet ze de wet na streven. Maar zij heeft het verder in de hand. Zij heeft de ijzeren hand en zij bepaald wat er gebeurd. Maar mijn hamvraag zal in deze discussie blijven: WAAROM ERUIT?! 3 MAANDEN tot haar diploma, waarom nu? kan het dan niet 3 maanden wachten?

Ik zal dan maar antwoord geven op je "hamvraag"; Omdat ze er een jaar geleden al uit moest, maar mevrouw besloot op eigen houtje om hier via illegale wegen weer binnen te komen. Onze media kan heel mooi het hele verhaal richten op het feit, dat ze haar opleiding hier bijna afgerond heeft en dat ze dus zo zielig is, dat ze voordat ze haar opleiding heeft afgerond terug moet. Echter, daar gaat het niet om (ook al werkt dat verhaal heel goed bij de grote massa). Het gaat erom, dat ze hier illegaal is en dus geen recht heeft om hier te verblijven.
Gelukkig kun je in dit land in beroep gaan en dat gaat ze ook, zodat ze iig haar opleiding nog af kan maken!;)

Ik vraag mij af of ze dat nog haalt..

Edit:

Rob G, ik zie die 7000 staan. Dankje

En hoe wil ze haar opleiding gaan afmaken terwijl ze hier illegaal verblijft

Terug
Naar boven