XXL Nutrition

Oxymetholone + anavar schema

Bezoekers in dit topic

Francoisss09

Novice
Lid geworden
30 mei 2016
Berichten
13
Waardering
3
Lengte
1m86
Massa
87kg
Vetpercentage
9%
Kan iemand mij even een handje helpen.

Ik heb onlangs oxymetholone 50mg,
Anavar 10mg, nolvadex 25mg en clomid 50mg aangeschaft.

En graag wil ik weten hoe ik deze het best kan nemen en op welk moment van de dag.
Dus ik weeg 80kg en ben 1,85 lang en ik weet dat het er wat mee te maken heeft met de dosis die je moet nemen maar niet exact. Ik heb ook geen schema kunnen vinden hoe ik deze het beste kan gebruiken.

Moest iemand mij wat wijzer kunnen maken met een schema zou ik het graag horen.

Greetz
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou me meer gaan inlezen in AAS ipv wat aan te schaffen en dan te moeten vragen hoe ik het moet gaan gebruiken.

Verder vind ik dit geen goede beginnerskuur.
 
Ik zou me meer gaan inlezen in AAS ipv wat aan te schaffen en dan te moeten vragen hoe ik het moet gaan gebruiken.

Verder vind ik dit geen goede beginnerskuur.
Mijn bedoeling is ook niet om aan bodybuilding te doen... ik weet wat het is en wat het doet ik heb 2 jaar geleden ook een kuur gedaan.
Mijn bedoeling is om extra gewicht aan te komen en goed af te lijnen voor mijn vechtsporten.
 
Mijn bedoeling is ook niet om aan bodybuilding te doen... ik weet wat het is en wat het doet ik heb 2 jaar geleden ook een kuur gedaan.
Mijn bedoeling is om extra gewicht aan te komen en goed af te lijnen voor mijn vechtsporten.

Dat kan je met andere middelen ook. Voeding gaat het meeste bepalen.

alsof je van die andere middelen na 1 kuurtje een bodybuilder bent.

Een paar kilos winnen kan ook met andere minder toxische dingen dan oxymetholone.

Hoe zit het met je voeding?
 
Laatst bewerkt:
Dat kan je met andere middelen ook. Voeding gaat het meeste bepalen.

alsof je van die andere middelen na 1 kuurtje een bodybuilder bent.

Een paar kilos winnen kan ook met andere minder toxische dingen dan oxymetholone.

Hoe zit het met je voeding?
Bwa met extra gewicht bedoel ik dus zo'n 14kg ongeveer waarvan ik 10 kg eventueel van zou kunne overhouden. heb oxy nu eenmaal gekocht en ben beniewd. Enigste wat ik wou weten is wat voor schema ik kan gebruiken voor het gebruik ervan. En qua voeding zit ik gewoon op 4500/5000. Wat ik al goed genoeg vind want ik wil niet teveel aankomen.
 
Dat kan je met andere middelen ook. Voeding gaat het meeste bepalen.

alsof je van die andere middelen na 1 kuurtje een bodybuilder bent.

Een paar kilos winnen kan ook met andere minder toxische dingen dan oxymetholone.

Hoe zit het met je voeding?
Waarom ik ook anavar erbij heb genomen is omdat ik door de oxy een goede gewicht wil aankomen en erna met anavar beginnen want anavar houdt mij erna afgelijnder en behoudt me spieren voor een goede aantal maanden. Ik heb veel gelezen dat oxy dus teveel vocht opslaat en je het zo weer verliest maar omdat ik muay thai beoefen met fitness en erg veel zweet tijdens mijn thaiboks trainingen dat ik zo min mogelijk vocht opsla en daardoor dus spiermassa aanwin inplaats van teveel vocht.
 
n
Waarom ik ook anavar erbij heb genomen is omdat ik door de oxy een goede gewicht wil aankomen en erna met anavar beginnen want anavar houdt mij erna afgelijnder en behoudt me spieren voor een goede aantal maanden. Ik heb veel gelezen dat oxy dus teveel vocht opslaat en je het zo weer verliest maar omdat ik muay thai beoefen met fitness en erg veel zweet tijdens mijn thaiboks trainingen dat ik zo min mogelijk vocht opsla en daardoor dus spiermassa aanwin inplaats van teveel vocht.

Veel zweten gaat volgens mij niks doen aan aan het vocht vasthouden.

Anavar gaat je niet afgelijnder houden. Je voeding gaat dit doen.

Na je kuur ligt je eigen aanmaak plat en is er veel kans dat je veel gaat verliezen zeker als je voeding en training niet op punt staan. Is het niet waard volgens mij.
 
Bwa met extra gewicht bedoel ik dus zo'n 14kg ongeveer waarvan ik 10 kg eventueel van zou kunne overhouden. heb oxy nu eenmaal gekocht en ben beniewd. Enigste wat ik wou weten is wat voor schema ik kan gebruiken voor het gebruik ervan. En qua voeding zit ik gewoon op 4500/5000. Wat ik al goed genoeg vind want ik wil niet teveel aankomen.


Zeg jij nou dat je van deze kuur 14 kg wil pakken en 10 overhouden ?
 
good luck with that.
Dat er daadwerkelijk serieus gereageerd wordt op dit topic.

Luister Francoisss09 jij snapt er niks van, dus jij moet ook niet gaan kuren.
luister vriend. Dat er daadwerlijk mensen zijn die niet eens fatsoenlijke uitleg kunnen geven is niet normaal. En op alles komentaar moeten hebben zo van die mannetjes die denken dat ze alles weten. Alsof jij voordat je ging kuren alles weet.
Die sterïoden zijn dus naar je kop gestegen zeker.
 
luister vriend. Dat er daadwerlijk mensen zijn die niet eens fatsoenlijke uitleg kunnen geven is niet normaal. En op alles komentaar moeten hebben zo van die mannetjes die denken dat ze alles weten. Alsof jij voordat je ging kuren alles weet.
Die sterïoden zijn dus naar je kop gestegen zeker.

Niemand weet alles voor ze gaan kuren. Maar jij weet er bitter weinig van.Je weet niet hoeveel mg en welk moment dan de dag. En dat is basis info.

En verder trekt uw kuur op niks imo.

Mocht ik kuren dan las ik me toch beter in.

10 Kg overhouden zal ook niet lukken. Tenzij je enorm veel vreet en wreed veel vet bijkomt.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven