Allereerst wil ik ff mededelen dat ik zeer veel informatie met de search functie tot me heb genomen en daarom wil ik u, alle leden die dit mogelijk hebben gedaan van harte bedankten.
Maar ik zit nog een met een paar simpele vragen...
Er wordt hier gesuggereerd dat appelazijn goed voor je vetverbranding etc is, niet dat ik zodik ben ofzo maar heb toch maar een flesje appelazijn gekocht bij 'de Tuinen'. (vandaag ff met komkommer gegeten.. en ik moet je zeggen, het is afschuwelijk... maarja smaak is een bijzaak of niet
) Ik heb vandaar ook meteen een zak dextrose gekocht...
Schematje:
+-7:00 wakker, meteen 30gram eiwitshake (24gram eiwitten) + 30gram dextrose? is dit ok? + centrum multivitamin.
+-7:30 bord brinta met melk, eventueel azijn door brinta?
Wanneer moet ik appelazijn 'drinken'?
is mijn zo ochtend schematje in orde? of kan ik ook beter na brinta een banaantje eten?
Voor het trainen, eet ik gewoon een warme maaltijd.. meestal rijst/kip etc...
Maar schematje na training:
meteen in de auto ofzo na de training
30gram eiwitshake + 30gram? dextrose.. normaal eet ik altijd een banaantje na de training.. is dat nog nodig?
En als ik thuis ben eet ik weer een warme maaltijd (zelfde als voor de training) en dan voor het slapen een kwarkje ofzo..
is dit ook ok? moet ik savonds ook appelazijn 'drinken'?
En jaja vele zullen zeggen je mist lijnzaadolie.. heb nog niet de mogelijkheid gehad om het te kopen (ben niet zo lang geleden begonnen met trainen, en wil nu serieus op me eten letten) maar als ik lijnzaadolie heb.. wanneer moet ik dat sochtends eten/drinken? ik bedoel, voordat ik een eiwitshake neem? of na eiwitshake voor vitaminepil? etc etc en savonds? is dat niet een beetje te veel? ik bedoel ik let wel op me eten.. maar niet dat ik helemaal geen vet meer binnen krijg...
Enne wat is beter, verzadigde of onverzadigde vet?
ohja mijn gegevens als dat nog boeit:
leeftijd 18jaar (1 maand 18 nu)
kilo 73
lengte 1.85 ofzo
Het is een beetje lange post geworden, excuses daarvoor.
Maar ik zit nog een met een paar simpele vragen...
Er wordt hier gesuggereerd dat appelazijn goed voor je vetverbranding etc is, niet dat ik zodik ben ofzo maar heb toch maar een flesje appelazijn gekocht bij 'de Tuinen'. (vandaag ff met komkommer gegeten.. en ik moet je zeggen, het is afschuwelijk... maarja smaak is een bijzaak of niet
) Ik heb vandaar ook meteen een zak dextrose gekocht...Schematje:
+-7:00 wakker, meteen 30gram eiwitshake (24gram eiwitten) + 30gram dextrose? is dit ok? + centrum multivitamin.
+-7:30 bord brinta met melk, eventueel azijn door brinta?
Wanneer moet ik appelazijn 'drinken'?
is mijn zo ochtend schematje in orde? of kan ik ook beter na brinta een banaantje eten?
Voor het trainen, eet ik gewoon een warme maaltijd.. meestal rijst/kip etc...
Maar schematje na training:
meteen in de auto ofzo na de training
30gram eiwitshake + 30gram? dextrose.. normaal eet ik altijd een banaantje na de training.. is dat nog nodig?
En als ik thuis ben eet ik weer een warme maaltijd (zelfde als voor de training) en dan voor het slapen een kwarkje ofzo..
is dit ook ok? moet ik savonds ook appelazijn 'drinken'?
En jaja vele zullen zeggen je mist lijnzaadolie.. heb nog niet de mogelijkheid gehad om het te kopen (ben niet zo lang geleden begonnen met trainen, en wil nu serieus op me eten letten) maar als ik lijnzaadolie heb.. wanneer moet ik dat sochtends eten/drinken? ik bedoel, voordat ik een eiwitshake neem? of na eiwitshake voor vitaminepil? etc etc en savonds? is dat niet een beetje te veel? ik bedoel ik let wel op me eten.. maar niet dat ik helemaal geen vet meer binnen krijg...

Enne wat is beter, verzadigde of onverzadigde vet?
ohja mijn gegevens als dat nog boeit:
leeftijd 18jaar (1 maand 18 nu)
kilo 73
lengte 1.85 ofzo
Het is een beetje lange post geworden, excuses daarvoor.
Laatst bewerkt: