MuscleMeat

Paar vragen mbt voedsel ed.

eerst dus maar aan het rekenen slaan want het lijkt wel weinig allemaal...

tsk-mil zei:
highneed: hehe, had daar helemaal niet aan gedacht.. wel aan moederdag :P maar niet aan z'n weegschaaltje :) ik dacht een maatbeker is wel goed...

een maatbeker voor je moeder gekocht ja:thumb::D
heb r zelf een weightgainer gegevn

vind je schema iewat mager en niet teveel water bij de maaltijd. hoeveel kalkoen/kipfilet op brood? en neem gerust een heel blikje tonijn

tsk-mil zei:
Schematje:

+-7:00 wakker, meteen 30gram eiwitshake (24gram eiwitten) + centrum multivitamin.

+-7:30 bord brinta met melk, lijnzaadolie door brinta

+-10:45 4 sneetjes boterham met kipfilet of kalkoenvlees + banaan + hmm fles water denk ik..

+- 12:45 weer 4 sneetjes boterham met kipfilet of kalkoen, en water?

+- 15:00 helft van een blikje tonijn
hmm denk +- 16:50 weer een bakje brinta ofzo..

+- 18:00 Voor het trainen, eet ik gewoon een warme maaltijd.. meestal rijst/kip etc...

Maar schematje na training:
banaantje + 30gram eiwitshake + 40gram dextrose
En als ik thuis ben eet ik weer een warme maaltijd (zelfde als voor de training) en dan voor het slapen een kwarkje ofzo..

• Topic Starter Topic Starter
dandyman zei:
een maatbeker voor je moeder gekocht ja:thumb::D
heb r zelf een weightgainer gegevn

vind je schema iewat mager en niet teveel water bij de maaltijd. hoeveel kalkoen/kipfilet op brood? en neem gerust een heel blikje tonijn

hmm niet te veel water bij de maaltijd dus.. 2 stuk.. hmm beter 3? oela hele blik tonijn is best wel veel.. hmm dan maar beter verdelen over 1 dag? smiddags tonijn en na training...

He, ik heb niet zoveel last van puistjes, alleen ik merk wel dat als ik te vet eet, bijvoorbeeld chocolade ofzo, dat ik daar wel last van krijg.. (daarom eet ik bijna geen coco meer :P)

hey is een stroopwafel goed? ik zag bij iemands schema dat hij 2 stroopwafels ofzo at in de middag... als dat goed is kan ik bij me lunch van 12:45 uur een stroopwafel eten

nee geen stroopwafels...je kunt in plaats van de boterhammen ook rijst doen!

• Topic Starter Topic Starter
Mugje zei:
nee geen stroopwafels...je kunt in plaats van de boterhammen ook rijst doen!

Ah ok... maar rijst eten in de pauzes op school staat een beetje raar lol.. hmm dan moet iemand steeds 'savonds of 'sochtends rijst maken :P

Terug
Naar boven