Fitness Seller

paar vragen over buikspieren

Cristiano98

Novice
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
50kg
hoi, ik ben nieuw op dit forum, en ik heb een paar vragen over buikspieren.
ik ben 14 jaar, 1.71 en ik weeg ongeveer 50 kg.
ik doe sinds een jaar 5/6 keer per week sit ups. ik ben begonnen met 20 per dag, dat werd al snel 30 per dag, 5 minuten per dag, en nu ongeveer 20-25 minuten per dag. ik eet gewoon gezond, niet teveel, maar gewoon genoeg. als ik het aanspan is het al wel een 'sixpack' te noemen, maar in rust heb ik meer een klein buikje. ik wil graag weten hoe dit kan, want ik eet echt absoluut niet teveel, en daarnaast loop ik ook nog 3/4 keer per week hard. zou het misschien kunnen dat dit mijn buikspieren zijn die een beetje 'uitgezet' zijn? het voelt namelijk wel anders dan vet, het is niet heel hard, maar wel duidelijk harder dan vet. als dit zo zou zijn, iemand tips hoe ik dat kan verbeteren? ook vraag ik me af hoe vaak je nou eigenlijk rust moet nemen. zoals ik eerder al zei neem ik nu meestal 1 of 2 keer per week rust. is dit teveel of goed of zelfs te weinig?
alvast bedankt, een beginner.

Je hebt een mooie leeftijd om te beginnen met serieuze krachttraining... Maak je niet teveel zorgen over je voeding of buikspieren. Je bent trouwens nog te jong om te gaan cutten.

Moet jij niet allang slapen van je ouders? :p

On topic, focus je niet alleen op je 6-pack. Je bent nog in de groei en voor jouw leeftijd al aardig lang (denk ik?) + veel te mager. Ga gewoon lekker veel eten zodat je geen lange stelt wordt maar ook wat breder.

Abs on a skinny guy are like big tits on a fat girl.

Ach joh, hij is 14 hadden we niet allemaal zijn instelling op die leeftijd? Aangezien hij nog niks van KT/BB weet is t meer dan logisch.