AndroidHealthClinic

paar vragen over buikspieren

Wat zouden jullie dan wel aanraden om te doen? Goed eten?
Het is toch niet erg om lichte krachttraining te doen? Als basis.

edit, nvm

het is helemaal niet erg om krachttraining te doen.... in tegendeel zelfs . Krachttraining is goed om sterkere spieren/ pezen en botten te krijgen.

goed eten is de basis!
krachttraining... 2-3 keer per week
en niet tot failure trainen, maar wel progressief trainen
en ALTIJD heel goed op correcte uitvoering van de oefeningen letten
en voor heel jonge personen, die ook nog veel moeten zitten(school) lijkt het mij ook altijd positief om iets van cardio te doen (kwestie van conditite op peil te houden) Natuurlijk als je elke dag 10km naar en van school fietst hem je die cardio vanzelf ;)

Zoals eerder al aangegeven.. Aan te raden is om goed en meer te gaan eten.

Dat is wat mij altijd verteld is bij de sportschool

Strong evidence based

---------- Post toegevoegd Sun 17 Feb 2013 om 12:17 ----------

Je kan prima beginnen met krachttraining. Als je maar weet wat je doet. Ik zie in de gym zat jonge marokkaantjes met petjes en trainingsbroek zo laag dat hun schoenen er bovenuit komen een beetje slingeren met veel te zware gewichten, en beetje spiegelboksen en om de 2 minuten hun haar checken.

Als dat je insteek is doe dan alle gymbros een plezier en trek een touw om je nek

Waarom .vraag.iedereen op.dbb het zelfde als je gewoon zoek vakje gebruikt kan 95% van.al.je vragen vinden...

Strong evidence based

---------- Post toegevoegd Sun 17 Feb 2013 om 12:17 ----------

Je kan prima beginnen met krachttraining. Als je maar weet wat je doet. Ik zie in de gym zat jonge marokkaantjes met petjes en trainingsbroek zo laag dat hun schoenen er bovenuit komen een beetje slingeren met veel te zware gewichten, en beetje spiegelboksen en om de 2 minuten hun haar checken.

Als dat je insteek is doe dan alle gymbros een plezier en trek een touw om je nek

hahaha

Terug
Naar boven