MuscleMeat

Paar vragen over gebruik GH

europeman

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
ik heb een paar vragen over GH

Het mengen van de BA water met de GH is hetzelfde als met IGF-1 L3 neem ik aan, zijn dezelfde amps alleen met een gele deksel.

Ik ben van plan 4 iu per dag te gebruiken 18 weken lang

2 IU voor naar bed gaan, en 2 IU midden in de nacht, kan ik die 2 IU van te voren in een slin spuit doen?? of niet?
heb vernomen dat de GH in de vloeistof aan de wand gaat zitten in de ampul en naald na enige tijd en dat je als je niet eerst draait alleen BA water zet, daarom moet je altijd eerst draaien voor het gebruik is mij verteld? en kan dit draaien ook met de spuit of is dit onpraktisch?

2 x 2 IU per dag komt na het mengen met BA water neer op 2 x 20 IU in de slin spuit, aangezien GH plaatselijk vet verbrand, maakt het dan ook uit hoeveel IU je op die plek spuit?? dus 20 IU bij je buik/obliques? of 4 IU op 5 verschillende plekken bijvoorbeeld? of verbrand 20 IU op een bepaalde plek bv buik meer plaatselijk vet dan bijvoorbeeld 4 IU?

ik heb er geen idee van, wat ik wel weet is dat je wel erg veel kuurtje....

misschien ff een tijdje rust??

• Topic Starter Topic Starter
ik begin hier nog niet mee, in maart/april pas, probeer nu alvast zoveel mogelijk informatie te winnen. neem nu tijd rust WBT kuren

jah volgens mij hoeft EUROPEMAN straks alleen no maar groen te worden:D

europeman zei:
ik heb een paar vragen over GH

Het mengen van de BA water met de GH is hetzelfde als met IGF-1 L3 neem ik aan, zijn dezelfde amps alleen met een gele deksel.

Ik ben van plan 4 iu per dag te gebruiken 18 weken lang

2 IU voor naar bed gaan, en 2 IU midden in de nacht, kan ik die 2 IU van te voren in een slin spuit doen?? of niet?
heb vernomen dat de GH in de vloeistof aan de wand gaat zitten in de ampul en naald na enige tijd en dat je als je niet eerst draait alleen BA water zet, daarom moet je altijd eerst draaien voor het gebruik is mij verteld? en kan dit draaien ook met de spuit of is dit onpraktisch?

2 x 2 IU per dag komt na het mengen met BA water neer op 2 x 20 IU in de slin spuit, aangezien GH plaatselijk vet verbrand, maakt het dan ook uit hoeveel IU je op die plek spuit?? dus 20 IU bij je buik/obliques? of 4 IU op 5 verschillende plekken bijvoorbeeld? of verbrand 20 IU op een bepaalde plek bv buik meer plaatselijk vet dan bijvoorbeeld 4 IU?
Je 10 Iu ampul sth meng je met 1 ml ba.
Dus 1 ml is 10 iu.
Je neemt een slinspuit van 1ml en daar staat een verdeling op van 0,1 tot 1,0.
Dus 0,1 is 1iu sth en 0,4 is 4 iu sth en 1.0 is 10iu sth.
Gewoon 10 iu aanmaken en de hele spuit vullen.
Voorzichtig langs de wand van het vail laten lopen en als het goed is trekt de ampul het zelf leeg de naald want er zit onderdruk in de vail sth.
Dat het blijf plakken naar het mengen aan de wanden heb ik nog nooit gezien of meegemaakt.
Maarja draaien kan altijd in de spuit als je er maar voor zorgt dat het geen tornado wordt in de spuit.
Ik persoonlijk zou ook niet voor het slapen gaan nemen en ook niet in de nacht want er wordt gezegt dat dat als je genoeg sth in je lichaam is dat je eigen productie stop gezet wordt.( zie ook met de andere middelen die je toevoeg, dat je lichaam het ook niet meer aan maakt)
Dus zal zelf injectreren s,morgens en s,middags naar het trainen en eventueel daarna de insuline er in.
Gewoon elke 2 iu die je zet op een andere plek zetten op je buik een soort verdeling maken of schema.

adrbeest zei:
Dat het blijf plakken naar het mengen aan de wanden heb ik nog nooit gezien of meegemaakt.

het schijnt ook niet zichtbaar te zien, dat witte poeder lost vrij snel op, en het BA wordt er ook door de onderdruk ingezogen, alleen schijnt het dat wanneer het gemengd is, de GH zich aan de wand vastplakt, niet zichtbaar. ben dit verhaal een keer op ene Amerikaans forum tegengekomen.

je moet het zeker niet nemen vlak voor het slapen gaan, omdat je dan je eigen groeihormoonpiek normaal gesproken hebt. Het is dan wel zonde om dan te spuiten. Doe het 's ochtends en ergens overdag, dan heb je meer waar voor je geld!

europeman zei:
het schijnt ook niet zichtbaar te zien, dat witte poeder lost vrij snel op, en het BA wordt er ook door de onderdruk ingezogen, alleen schijnt het dat wanneer het gemengd is, de GH zich aan de wand vastplakt, niet zichtbaar. ben dit verhaal een keer op ene Amerikaans forum tegengekomen.

Ja klopt met BA blijft er achter. Wordt opgelost door te vermengen in BW in het geval van igf.

Lijkt me niet maargoed, blijf effe on topic

Als je gelijktijdig igf, slin en gh neemt, is het dan inderdaad zo dat je de gh moet verlagen? naar bijvoorbeeld 2 iu? of moet ik die op 4 iu houden, de igf op 50 mcg dag en slin op 7 IU PW?

Laatst bewerkt:
europeman zei:
Als je gelijktijdig igf, slin en gh neemt, is het dan inderdaad zo dat je de gh moet verlagen? naar bijvoorbeeld 2 iu? of moet ik die op 4 iu houden, de igf op 50 mcg dag en slin op 7 IU PW?
Als je een beetje je huiswerk doet dan kom je er achter dat je je insuline moet verlagen want de kans op een hypo is 10 keer groter met igf en insuline.
Bevoorbeeld s,morgens om 07.00 je insuline en 45 min later je igf.
Zo blijft je igf ongeveer 12 uur werken en neem jerond 19.00 uur weer je igf zonder insuline omdat je ook moet slapen ivm suikercoma.
De laatste igf blijft ongeveer 6 uur werken en als je gaat slapen nog een goeie maaltijd nemen.
Want je blijft de hele dag gevoelig voor een hypo en zeker mer igf en insuline.

http://anabolicminds.com/forum/showthread.php?t=13470

http://anabolicminds.com/forum/showthread.php?t=13472

http://anabolicminds.com/forum/showthread.php?t=13471

Zou deze dingen maar eens doorlezen voordat je hersenloos je reet vol dauwt.
Anders kan het wel eens echt je laatste kuurtje zijn.
Vooral met IGF en INSULINE moet je zeker weten wat je doet.

Groetjes.

Ik laat zelf eerst het vacuum uit de hgh ampul door alleen de slin naald erin te prikken deze laat ik dan zitten en prik dan schuin de opzuignaald erin zodat het uiteinde tegen de wand komt te zitten nu kun je heel geleidelijk het BA water erin laten lopen zonder dat direkt de spuit wordt leeg getrokken. De tijdstippen voor injects lopen nogal uiteen. Ik geef zelf in ieder geval de voorkeur aan 18.00 en om 03.00 ongeveer twee tot drie uur nadat je slaapt heeft je lichaam een gh piek. Zert hier nog eens extra hgh bij en dan heb je een synergystisch effect

adrbeest zei:
Als je een beetje je huiswerk doet dan kom je er achter dat je je insuline moet verlagen want de kans op een hypo is 10 keer groter met igf en insuline.

dat weet ik, de laatste keer gebruite ik 14 IU slin PW, vandaar de 7 IU, ik halveer de slin als ik igf erbij zet

europeman zei:
dat weet ik, de laatste keer gebruite ik 14 IU slin PW, vandaar de 7 IU, ik halveer de slin als ik igf erbij zet
Wat bedoel je met 14 iu slin per week????????
Dat je maar 14 iu per week zet???????
En dat halveren dat je maar 7 iu per week zet?????????

Als je gewoon sth met a.s. en t3 neemt zet je gewoon 7 a 10 iu insuline 1 a 2 keer per dag op trainigsdagen.
En als je igf er bij neemt zet je 2 a 4 iu slin per dag, moet je uitzoeken hoe je lichaam er op reageert.

jah ik bedoelde idd groen van de hulk maar zal nie verder ouwehoeren in je topic;)
succes iig

adrbeest zei:
Wat bedoel je met 14 iu slin per week????????
Dat je maar 14 iu per week zet???????
En dat halveren dat je maar 7 iu per week zet?????????

Als je gewoon sth met a.s. en t3 neemt zet je gewoon 7 a 10 iu insuline 1 a 2 keer per dag op trainigsdagen.
En als je igf er bij neemt zet je 2 a 4 iu slin per dag, moet je uitzoeken hoe je lichaam er op reageert.

niet per week, Post Workout, sorry, beetje teveel op buitenlandse boards gezeten, na het trainen zetten ik 14 Iu, na een opbouwfase.

Die T3 heb je toch helemaal niet nodig met Gh? als je GH gebruikt zal je lever veel meer vrij T4 in T3 omzetten, je hebt dan juist T4 nodig, geen T3, T4 is wat anders dan T3, niet zoals velel mensen zeggen dat het hetzelfde maar alleen minder werkt.

Terug
Naar boven