Ik ben nieuw op dit forum en ben begonnen met trainen.
Me naam is Rizky.
1.70 lang
67 kg
En sinds eergister voor het eerst in me leven getraint.
De procenten van vet en spiermassa zou ik niet weten.
Ik ben niet breed maar voor iemand die nooit getraint heb heb ik soort brede bouw vergeleken andere niet getrainde mensen dan.
Dit is mijn plan.
4x per week trainen.
En dan gewoon over de hele week alle spier groepen.
En elke dag buikspier oefeningen.
1x per week rennen (ik heb een rokers conditie en dat is dus na 2 min rennen uitgeput)
Ik eet soiesow elke dag een fruit shake:
Banaan, kiwi, peer etc zit daar in en biologisch.
En elke dag een groente shake:
Met andijvie of spinazie erin etc.
Dat deed ik soiesow al voor het trainen zit BOM vol met vitaminen en allemaal gezonde dingen.
Naast dat eet ik 8 eieren op bruin brood met pitten per dag.
Avond eten meestal rijst met kipfilet of macaroni etc.
Ik drink alleen water of die shakes nooit cola ofso alleen alcohol in het weekend. En soms tussen door wel is brood met magere worst ofsow.
Mijn doel is:
In het begin van de zomer wil ik er wat !natuurlijk! breder zijn met buikspier blokjes en dat alles gewoon wat breder is.
Is dit mogelijk met deze training en eetgedrag?
Ik weet dat ik niet genoeg informatie heb gegeven omdat ik niet alles nog weet maar misschien dat je een schatting zou kunnen doen of wat tips?
Alvast bedankt!
Me naam is Rizky.
1.70 lang
67 kg
En sinds eergister voor het eerst in me leven getraint.
De procenten van vet en spiermassa zou ik niet weten.
Ik ben niet breed maar voor iemand die nooit getraint heb heb ik soort brede bouw vergeleken andere niet getrainde mensen dan.
Dit is mijn plan.
4x per week trainen.
En dan gewoon over de hele week alle spier groepen.
En elke dag buikspier oefeningen.
1x per week rennen (ik heb een rokers conditie en dat is dus na 2 min rennen uitgeput)
Ik eet soiesow elke dag een fruit shake:
Banaan, kiwi, peer etc zit daar in en biologisch.
En elke dag een groente shake:
Met andijvie of spinazie erin etc.
Dat deed ik soiesow al voor het trainen zit BOM vol met vitaminen en allemaal gezonde dingen.
Naast dat eet ik 8 eieren op bruin brood met pitten per dag.
Avond eten meestal rijst met kipfilet of macaroni etc.
Ik drink alleen water of die shakes nooit cola ofso alleen alcohol in het weekend. En soms tussen door wel is brood met magere worst ofsow.
Mijn doel is:
In het begin van de zomer wil ik er wat !natuurlijk! breder zijn met buikspier blokjes en dat alles gewoon wat breder is.
Is dit mogelijk met deze training en eetgedrag?
Ik weet dat ik niet genoeg informatie heb gegeven omdat ik niet alles nog weet maar misschien dat je een schatting zou kunnen doen of wat tips?
Alvast bedankt!