XXL Nutrition

Paar vragen

TisRizky

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
67kg
Ik ben nieuw op dit forum en ben begonnen met trainen.
Me naam is Rizky.
1.70 lang
67 kg
En sinds eergister voor het eerst in me leven getraint.

De procenten van vet en spiermassa zou ik niet weten.

Ik ben niet breed maar voor iemand die nooit getraint heb heb ik soort brede bouw vergeleken andere niet getrainde mensen dan.

Dit is mijn plan.
4x per week trainen.
En dan gewoon over de hele week alle spier groepen.
En elke dag buikspier oefeningen.
1x per week rennen (ik heb een rokers conditie en dat is dus na 2 min rennen uitgeput)

Ik eet soiesow elke dag een fruit shake:
Banaan, kiwi, peer etc zit daar in en biologisch.
En elke dag een groente shake:
Met andijvie of spinazie erin etc.

Dat deed ik soiesow al voor het trainen zit BOM vol met vitaminen en allemaal gezonde dingen.

Naast dat eet ik 8 eieren op bruin brood met pitten per dag.
Avond eten meestal rijst met kipfilet of macaroni etc.
Ik drink alleen water of die shakes nooit cola ofso alleen alcohol in het weekend. En soms tussen door wel is brood met magere worst ofsow.

Mijn doel is:
In het begin van de zomer wil ik er wat !natuurlijk! breder zijn met buikspier blokjes en dat alles gewoon wat breder is.

Is dit mogelijk met deze training en eetgedrag?
Ik weet dat ik niet genoeg informatie heb gegeven omdat ik niet alles nog weet maar misschien dat je een schatting zou kunnen doen of wat tips?

Alvast bedankt!

weer zo'n ik wil ff snel breder worden+blokjes voor de zomer topic

Sixpacks zijn voor ecto's, echte mannen hebben gespierde schouders/armen/borst. En nee, die krijg je niet gespierd in 5 maandjes tijd. Ik ben nu ongeveer ruim 16 weken bezig en resultaat mag er voorzichtig zijn.

Sixpacks zijn voor ecto's, echte mannen hebben gespierde schouders/armen/borst. En nee, die krijg je niet gespierd in 5 maandjes tijd. Ik ben nu ongeveer ruim 16 weken bezig en resultaat mag er voorzichtig zijn.

lol sinds wanneer is 16 weken langer dan 5 maanden?

Beachboys hebben gespierde schouders/armen/borst. Echte mannen hebben dikke benen en een grote rug.

lol sinds wanneer is 16 weken langer dan 5 maanden?

Beachboys hebben gespierde schouders/armen/borst. Echte mannen hebben dikke benen en een grote rug.

Sinds wanneer is "voorzichtig resultaat" hetzelfde als "gespierd"? Voor hem is denken aan rug en benen nog een station tever als je alleen nog maar aan armen en buik denkt.

..

Laatst bewerkt:
Elke dag buik is complete bullshit, beter ga je gewoon lekkere zware lifts en squats doen en dan komt je buik vanzelf wel mee.

Hoef je je buik niet apart te trainen dan? Ik doe het sowieso niet..

Je kan je buik best apart gaan trainen aangezien het ook een volledige spiergroep is en net als de rest van je spiergroepen heeft je buik ook rust nodig. Dus elke dag buik richt meer kwaad dan goed aan. Ik train mijn buik ook niet apart, pak 'm wel mee met squat en deadlift.

• Topic Starter Topic Starter
Als ik dat wil voor de zomer dan wil ik dat..
En ik wil niet alleen een 6pack borst en armen.
Ik wil alles wil ook niet kimbo slice zijn binnen 5 maanden ik kan wel logisch nadenken.
Ik wil alleen maar tips voor wat voor oefeningen en aparaten ik zou moeten doen om de beste resultaat te krijgen.

Mijn doel is gewoon een mooie brede figuur krijgen. Dus idd wel wat meer massa.

Als ik dat wil voor de zomer dan wil ik dat..
En ik wil niet alleen een 6pack borst en armen.
Ik wil alles wil ook niet kimbo slice zijn binnen 5 maanden ik kan wel logisch nadenken.
Ik wil alleen maar tips voor wat voor oefeningen en aparaten ik zou moeten doen om de beste resultaat te krijgen.

Mijn doel is gewoon een mooie brede figuur krijgen. Dus idd wel wat meer massa.

en die heb je gekregen

Allereerst, ga naar je sportschool en vraag aan een personal trainer daar of hij/zij een gesprek met je wil aangaan zodat jullie samen jullie doelen kunnen bekijken.
Dan zal die persoon een geschikt schema voor jou maken waar je de eerste 2 maanden mee aan het werk gaat.

Staar je niet blind op het resultaat, het zal hard werken worden en je hebt doorzettingsvermogen nodig. Denk dus niet dat je binnen 2 maanden een mooi afgetraind lichaam hebt waar je de vrouwen mee kunt inpakken. Blijf realistisch want het heeft zijn tijd nodig. Gun jezelf en je spieren ook rust en varieer met trainen. Bijv. Maandag woensdag en vrijdag je schema en dinsdag en donderdag cardio. Het is maar wat jezelf het makkelijkste vind.

Veel succes!

Terug
Naar boven