Fitness Seller

Nieuws Paars Plus toch weer een optie

  • Topic starter EricR
  • Startdatum
  • Reacties 27
  • Weergaven 2K
  • Volgers 5

Bezoekers in dit topic

Een nog grotere scheiding tussen de allochtone en autochtone:)
 
Protected message.
 
Laatst bewerkt:
Toch mooi om te zien dat zelfs als je verliest je nog aanspraak kan maken op het premierschap.
 
Jaaa... daar vind ik idd echt niks van kloppe...???
 
wat gaat er dan gebeuren?


Ze gaan de boel effe wakker schudde! Het land terug naar ut volluk! Het Haagse zooitje eens even goed wakkermaken!

---------- Toegevoegd om 09:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:38 ----------

Toch mooi om te zien dat zelfs als je verliest je nog aanspraak kan maken op het premierschap.


Mwah, ik vind het wel meevallen. Nu zie ik liever Cohen als premier dan Rutte maar dat daargelaten zou ik er geen voorstander van zijn als de VVD veel groter zou zijn geweest dan de PvdA maar ze zijn nagenoeg gelijk. Als het niet lukt via de VVD met Rutte dan lijkt mij Cohen de enige overgebleven mogelijkheid. Zie het overigens niet snel gebeuren, je krijgt straks gewoon een gezond Paars kabinet met Rutte aan het stuur, wars van ideologisch geneuzel en gericht op het aanpakken van zaken die er toe doen.
 
Formeer dat PVV/VVD/CDA kabinet nou maar, VVD-aanhang wil het, PVV-aanhang wil het, CDA niet echt eigenlijk maar sluit het niet uit. Gewoon doen zeg ik, kunnen we gelijk zien hoeveel de PVV van zijn kroonjuwelen wil inleveren.

Brinkman op defensie, hij weet wat meppen is
de Mos op VROM. Alleen nog maar kerncentrales en we stappen uit alle organisaties die zich inzetten voor een beter millieu. Is toch een hoax!
Graus op landbouw en visserij. Hij is zo goed voor de diertjes, wat minder goed voor de mensjes gelet op het meppen van zijn ex-vriendin
van Bemmel op Economische zaken of Financiën. Schimmig boekhouden is aan hem wel besteed.

Wilders natuurlijk als Vice-premier, als vervanger van premier Rutte kan hij dan gezellig staatshoofden uit moslimlanden schofferen.

Yep wordt een feest dat kabine, misschien dat we de Nederlandse vlag ook tegelijkertijd kunnen voorzien van een Davidster.
 
Formeer dat PVV/VVD/CDA kabinet nou maar, VVD-aanhang wil het, PVV-aanhang wil het, CDA niet echt eigenlijk maar sluit het niet uit. Gewoon doen zeg ik, kunnen we gelijk zien hoeveel de PVV van zijn kroonjuwelen wil inleveren.


Dit is ook mijn ideale uitkomst als het me puur gaat om leuke tv beelden en gespreksstof bij het koffiezetapparaat maar ik zie het CDA het niet zo snel doen. Sluit het ook niet uit.

---------- Toegevoegd om 09:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:44 ----------

Wilders natuurlijk als Vice-premier, als vervanger van premier Rutte kan hij dan gezellig staatshoofden uit moslimlanden schofferen.


Niet zo optimistisch he, hij heeft direct de dag na de verkiezingen aangegeven dat hij dat in de rol van een regeringsvertegenwoordiger iets subtieler moet doen :D
 
Yep wordt een feest dat kabinet, misschien dat we de Nederlandse vlag ook tegelijkertijd kunnen voorzien van een Davidster.

Inheemse Germanen, verenig U als de ijzeren vuist verhuld in een fluwelen handschoen om de afgrijselijke primitieve verschrikking van monotheïsten, de scheef gegroeide cellen allen van oorsprong voortvloeiend uit het Oude Testament, met de verbitterde kracht die de Germaanse autonomie eigen is te verjagen van het grondgebied hier hetgeen ons is toegekomen dankzij gesofisticeerde volwassenheid.
 
Back
Naar boven