- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
van 4e verdieping springen enzo is echt dom verhaal, dat doet een normaal persoon, hoeveel paddo's die ook achter de kiezen heeft, niet!
Ik voel me na een trip en de dag erna juist altijd super ontspannen en relaxt

Ik zie ze zonder dat ik er drugs voor hoef te nemen, ruilen?heb nooit echt dingen gezien die r totaal niet waren, vooral patronen veranderen, zoals stenen in muren of de lijntjes op je handen, kleuren worden veel intenser en je kunt kleur voelen, je kunt muziek proeven en geur aanraken, het is een hele bijzondere ervaring, die met de juiste groep personen voor onwijs veel lol kan zorgen.
Ik dacht kom we gaan gezellig paddo's eten met zijn allen.
Gister met een vriend en een vriendin dus ff colombian mushrooms gehaald, volgens de verkoper de sterkste als je wilt hallucineren.
Ik at ze op een lege maag want dat zou het effect versterken, ik had ook ruim een portie op. Dit was de eerste keer dat ik paddo's at.
Na een best wel vette trip met bijna geen hallucinaties maar wel als een mong**l te gedragen. Voelde ik me heel normaal, alleen ik had veel honger. Dus ik dacht wow, paddo's zijn echt de shit!
Vanochtend werd ik wakker met enorm veel hoofdpijn en al beetje kotsnijgingen. Dus ik ff whey-shake maken en paracetemol innemen. Brinta stelde ik nog maar ff uit omdat ik wist dat dat eruit ging. Maarja nog geen 10 minuten geleden neem ik een hapje banaan en een slokje groene thee. Dat kwam er sneller uit dan het erin ging. Echt belachelijk dat mijn maag helemaal van slag is.
Laatste keer dat ik paddo's eet.
Nu maar hopen dat ik soon gewoon weer wat naar binnen kan krijgen zonder te kotsen, anders verlies ik nog spiermassa.

Ik zie ze zonder dat ik er drugs voor hoef te nemen, ruilen?

Mij hebben ze altijd verteld nooit paddo's te eten op een legen maag. Zie nu wel waarom...
dat is juist wel de bedoeling om het effect te versterken.
mij werd aangeraden 3 uur niks van tevoren te eten door de verkoper.
NOS Headlines - Bekijk bericht in onderwerp Nieuwsvan 4e verdieping springen enzo is echt dom verhaal, dat doet een normaal persoon, hoeveel paddo's die ook achter de kiezen heeft, niet!
waarom wil je hallucineren? ikzelf heb nooit echt de behoefte om shit te zien die er niet is. Zelfde geld voor hangovers... ben benieuwd naar je reactie..
heb nooit echt dingen gezien die r totaal niet waren, vooral patronen veranderen, zoals stenen in muren of de lijntjes op je handen, kleuren worden veel intenser en je kunt kleur voelen, je kunt muziek proeven en geur aanraken, het is een hele bijzondere ervaring, die met de juiste groep personen voor onwijs veel lol kan zorgen.
van 4e verdieping springen enzo is echt dom verhaal, dat doet een normaal persoon, hoeveel paddo's die ook achter de kiezen heeft, niet!
Door Paddo's leer je juist naar jezelf te kijken. Het is een confronterende drugs. Maar daar zal jij wel niets van begrijpen als klootjesvolk..............

hehe nou ik heb muizen zien rennen, mijn jas in een vlaggenmast zien hangen terwijl ik hem aanhad, de wc in de kroeg in zien storten, etc.
Wat echt ****ing briljant was, is dat is onder invloed van paddo's perfect met links kon schrijven (ben rechts). Normaal lukt me dat echt niet.

) en toen leek het echt alsof telkens hetzelfde stukje "wereld" was gekopieerd in die bomenrij. Alsof er zeg maar een soort van standaardmodel voor was gemaakt wat heel vaak naast elkaar werd geplaatst. Was een aparte gewaarwording
. Visualizers kijken is ook wel leuk. En achteruit lopen. Naja te veel om op te noemen eigenlijk..
Ha in één van m'n eerste trips, toen ik nog kneiters rookte, was ik een joint aan het bouwen en toen veranderde de shag terwijl ik hem probeerde dicht te draaien in allemaal kleine wormpjes die uit het vloeitje wilden klimmen![]()
Ook een keer zaten we buiten bij een meertje met allemaal bomen eromheen (perfecte omgeving btw, vooral 's zomers bij mooi weer) en toen leek het echt alsof telkens hetzelfde stukje "wereld" was gekopieerd in die bomenrij. Alsof er zeg maar een soort van standaardmodel voor was gemaakt wat heel vaak naast elkaar werd geplaatst. Was een aparte gewaarwording
. Visualizers kijken is ook wel leuk. En achteruit lopen. Naja te veel om op te noemen eigenlijk..
Jij kijkt vast veel naar Cartoon Network