Raoul Duke
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Hehe nee hoor, hoezo?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind ze overigens heerlijk, bossige smaak en echt verse natuur.
San Pedro's at ik ook altijd rauw, keertje 50 cm dikke cactus met schil gegeten (wist niet dat die cactus een schil had toen) koste me 1,5 uur en daarna en zware buikkrampen, wou niet overgeven om alles op te nemen. Na 1 uur jammerend op bed gelegen te hebben en alles was verteerd werd ik wonderschoon wakker.
M'n lichaam had nog nooit zo'n opperste sensatie gevoeld, dat laat welke drugs dan ook en Xtc zelfs ver achter zich. Alsof ik op veren gewichtsloos kon lopen.
Het effect neight sterk naar LSD, met een super amazone natuurlijk tintje, geen moment van paranoide. De zachtheid van Xtc en de angstoplossing draagt het ook zich.
IMO de meest bijzonder ervaring samen met DMT/Ayahuasca die een wezen kan hebben.
waar haal je die shit toch telkens, ga je met een kapmes de amazone in of zo?
Pfff, geef mij liever een paar glazen goeie champagne ipv die vuiligheid.
Alchohol is een stuk schadelijker dan paddo's...
Ik heb hele leuke ervaringen gehad met paddo's. Supermooie inzichten gehad in de wereld in in m'n zelf. Sommige mensen zullen nooit kunnen begrijpen dat het ook iets heel positiefs kan zijn.
Het probleem is gewoon dat wij in een alcoholmaatschappij leven. Het is volkomen normaal om je elk weekend kapot te zuipen, terwijl je raar aangekeken wordt (door veel mensen) als je een keer wiet rookt. Alcohol kan niks goeds doen voor je geest en het is veel schadelijker dan de meeste mensen denken, of willen denken...
Klopt niet, alcohol is pas schadelijk als het gaat over meer dan 1-2 glazen per dag, bovendien heb je jezelf dan nog onder controle.
Klopt niet, alcohol is pas schadelijk als het gaat over meer dan 1-2 glazen per dag, bovendien heb je jezelf dan nog onder controle.
waar haal je die shit toch telkens, ga je met een kapmes de amazone in of zo?

Woow autorijden na een avondje paddo's is wel heel link makker!