XXL Nutrition

paddo's, k*t zooi!

Ik leerde van paddo's andere dimensies kennen, zo zat ik ooit heel ver weg in mijn hoofd, en maakte vanalles mee, met mijn ogen dicht, echt vanalles belevend, en kdacht op een bepaald moment, bon, we zijn nu al meer dan uur verder, dit zal bijna gaan stoppen...
Open mijn ogen opnieuw en stel vast dat er...... nog maar 1 minuut verstreken is !!!!!!!!!!
Echt geschift !
Diezelfde avond moet ik naar huis rijden (uren nadien) en kom ik per ongeluk midden in een carnavalstoet terecht met de auto !!!! Het spul slaat onmiddellijk weer in en ik flip me kapot op die confetti en serpentines etc... hehe...

Heb vroeger vaak LSD gebruikt en vond dit natuurlijk nog een heel stuk heftiger, maar toch, met paddo's kan je echt diep in jezelf gaan, jezelf tegenkomen, alles waarmee je bezig bent kom je sowieso tegen tijdens je trip...

Woow autorijden na een avondje paddo's is wel heel link makker!

Flashbacks kunnen wel vet zijn trouwens. Heb ik alleen na de eerste keer gehad. Toen zat ik in de klas en ineens een paar dikke "slingers" in m'n beeld zeg maar.. Moeilijk uit te leggen. Duurde gelukkig maar 20 seconden ofzo..

gozer uit me klas heb gister voor de eerste keer geprobeert, gast werd 2 uur lang achtervolgt door een gothic ;)

Ik vind ze overigens heerlijk, bossige smaak en echt verse natuur.

San Pedro's at ik ook altijd rauw, keertje 50 cm dikke cactus met schil gegeten (wist niet dat die cactus een schil had toen) koste me 1,5 uur en daarna en zware buikkrampen, wou niet overgeven om alles op te nemen. Na 1 uur jammerend op bed gelegen te hebben en alles was verteerd werd ik wonderschoon wakker.

M'n lichaam had nog nooit zo'n opperste sensatie gevoeld, dat laat welke drugs dan ook en Xtc zelfs ver achter zich. Alsof ik op veren gewichtsloos kon lopen.

Het effect neight sterk naar LSD, met een super amazone natuurlijk tintje, geen moment van paranoide. De zachtheid van Xtc en de angstoplossing draagt het ook zich.

IMO de meest bijzonder ervaring samen met DMT/Ayahuasca die een wezen kan hebben.

San Pedro ?
Ayahuasca ?
DMT ?

Vertel es, die ken ik ni hoor !!!!
Ben wel geïnteresseerd...

Ik vind ze overigens heerlijk, bossige smaak en echt verse natuur.

San Pedro's at ik ook altijd rauw, keertje 50 cm dikke cactus met schil gegeten (wist niet dat die cactus een schil had toen) koste me 1,5 uur en daarna en zware buikkrampen, wou niet overgeven om alles op te nemen. Na 1 uur jammerend op bed gelegen te hebben en alles was verteerd werd ik wonderschoon wakker.

M'n lichaam had nog nooit zo'n opperste sensatie gevoeld, dat laat welke drugs dan ook en Xtc zelfs ver achter zich. Alsof ik op veren gewichtsloos kon lopen.

Het effect neight sterk naar LSD, met een super amazone natuurlijk tintje, geen moment van paranoide. De zachtheid van Xtc en de angstoplossing draagt het ook zich.

IMO de meest bijzonder ervaring samen met DMT/Ayahuasca die een wezen kan hebben.

waar haal je die shit toch telkens, ga je met een kapmes de amazone in of zo?

Pfff, geef mij liever een paar glazen goeie champagne ipv die vuiligheid.

Alchohol is een stuk schadelijker dan paddo's...

Ik heb hele leuke ervaringen gehad met paddo's. Supermooie inzichten gehad in de wereld in in m'n zelf. Sommige mensen zullen nooit kunnen begrijpen dat het ook iets heel positiefs kan zijn.

Het probleem is gewoon dat wij in een alcoholmaatschappij leven. Het is volkomen normaal om je elk weekend kapot te zuipen, terwijl je raar aangekeken wordt (door veel mensen) als je een keer wiet rookt. Alcohol kan niks goeds doen voor je geest en het is veel schadelijker dan de meeste mensen denken, of willen denken...

Alchohol is een stuk schadelijker dan paddo's...

Ik heb hele leuke ervaringen gehad met paddo's. Supermooie inzichten gehad in de wereld in in m'n zelf. Sommige mensen zullen nooit kunnen begrijpen dat het ook iets heel positiefs kan zijn.

Het probleem is gewoon dat wij in een alcoholmaatschappij leven. Het is volkomen normaal om je elk weekend kapot te zuipen, terwijl je raar aangekeken wordt (door veel mensen) als je een keer wiet rookt. Alcohol kan niks goeds doen voor je geest en het is veel schadelijker dan de meeste mensen denken, of willen denken...

absoluut waar.

Klopt niet, alcohol is pas schadelijk als het gaat over meer dan 1-2 glazen per dag, bovendien heb je jezelf dan nog onder controle.

En vanaf welke hoeveelheid per tijdsbestek zijn paddo's dan schadelijk? Een avond dronken lijkt me toch een stuk schadelijker dan een avond paddo's.. En wanneer ik dronken ben heb ik ook zeker niet "meer" controle over mezelf dan wanneer ik een portie paddo's heb gehad..

wil je echt trippen eet dan hawaiaanse,wil je gewoon lachen neem dan de mexicaanse

Klopt niet, alcohol is pas schadelijk als het gaat over meer dan 1-2 glazen per dag, bovendien heb je jezelf dan nog onder controle.

De hoeveelheid waarbij je iets gaat merken van het effect van alcohol is schadelijker dan een portie paddo's. Anders kun je net zo goed 1 glas tov 1 paddestoel zetten.

Dacht ook niet dat Colombiaanse sterkste was, hawaiiaanse daarentegen.

Mijn eerste keer heb ik combinatie van 10 gram hawaian en 10 gram philosopher's stone genomen en was zalige trip. Kreeg wel buikpijn naar einde toe en dacht dat ik ging sterven. Mja, tijdens zo'n trip vergeet je toch alle zorgen en moet zeggen, kan toch begrijpen dat mensen echt door het raam zouden springen zo'n eerste keer.

Terug
Naar boven