Hoi,
Ik ben dit dieet gaan volgen. http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/log-palumbo-dieet-low-carb-178901/
Ik eet exact het zelfde zoals vermeld staat in de eerste post.
1: 4 hele eieren + 2 eiwitten
2: 50g whey-isolaat + 1 eetlepel pindakaas
3: 200g kipfilet + handvol noten + kom groentensoep
4: 50g whey + 1 eetlepel pindakaas
5: 200g kipfilet + 1 el lijnzaadolie + salade + 4 caps visolie
6: 50g caseïne
Ik ben gestart op 81,6 en nu (d4) weeg ik 78,3. Veel vocht wss.
Even over de "neveneffecten":
Negatief:
Ik had last van tintelnde vingers, koude handen en voeten, zombie moe, klein beetje evenwicht problemen, diaree, honger gevoel,...
Positief:
Voordien kon ik maar 2 koffies drinken of ik werd al nerveus, lees: hardkloppingen, zenuwachtig, ...
Nu kan ik bakken drinken en blijf super chill. (heb de indruk dat mijn hardslag lager is als normaal (ga straks eens meten))
Hoe zit het nu:
Ik voel mij beter nu: minder honger gevoel, minder moe, stoelgang is zo goed als gestabiliseerd.
Mijn probleem/vraag:
Ik heb ketosticks gekocht en op d3 was het negatief en ook op d4 was het negatief... Ik ben dus duidelijk nog niet in keteose toestand. Zelfs totaal niet, de stick blijft gewoon wit zien.
Moet ik het ergste van neveneffecten dan nog meemaken? Hoe komt het dat ik nog niet in keto zit? kan het langer duren dan 3-4 dagen? Mag ik mijn refeed doen binnen 2 dagen, of nog een week wachten? Ik heb perfect dit dieet gevolgd, de enige "afwijking(en)" zijn:
- één shot vodka
- één kurrieworst
- één potje tv worsten
Update: Ik heb mijn voedingsschema eens in zo'n xls gezet en kom dit uit:
2400 kcal: ekv: 267,40,142
Ik zit dus idd niet onder de 30kh gvd!
Mijn voorstel: al die noten er uit dan kom ik op:
ekv: 228,15,61 is dit goed, of te weinig eiwitten & vetten dan? Heeft er iemand een alternatief voor die noten?
Ik ben dit dieet gaan volgen. http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/log-palumbo-dieet-low-carb-178901/
Ik eet exact het zelfde zoals vermeld staat in de eerste post.
1: 4 hele eieren + 2 eiwitten
2: 50g whey-isolaat + 1 eetlepel pindakaas
3: 200g kipfilet + handvol noten + kom groentensoep
4: 50g whey + 1 eetlepel pindakaas
5: 200g kipfilet + 1 el lijnzaadolie + salade + 4 caps visolie
6: 50g caseïne
Ik ben gestart op 81,6 en nu (d4) weeg ik 78,3. Veel vocht wss.
Even over de "neveneffecten":
Negatief:
Ik had last van tintelnde vingers, koude handen en voeten, zombie moe, klein beetje evenwicht problemen, diaree, honger gevoel,...
Positief:
Voordien kon ik maar 2 koffies drinken of ik werd al nerveus, lees: hardkloppingen, zenuwachtig, ...
Nu kan ik bakken drinken en blijf super chill. (heb de indruk dat mijn hardslag lager is als normaal (ga straks eens meten))
Hoe zit het nu:
Ik voel mij beter nu: minder honger gevoel, minder moe, stoelgang is zo goed als gestabiliseerd.
Mijn probleem/vraag:
Ik heb ketosticks gekocht en op d3 was het negatief en ook op d4 was het negatief... Ik ben dus duidelijk nog niet in keteose toestand. Zelfs totaal niet, de stick blijft gewoon wit zien.
Moet ik het ergste van neveneffecten dan nog meemaken? Hoe komt het dat ik nog niet in keto zit? kan het langer duren dan 3-4 dagen? Mag ik mijn refeed doen binnen 2 dagen, of nog een week wachten? Ik heb perfect dit dieet gevolgd, de enige "afwijking(en)" zijn:
- één shot vodka
- één kurrieworst
- één potje tv worsten
Update: Ik heb mijn voedingsschema eens in zo'n xls gezet en kom dit uit:
2400 kcal: ekv: 267,40,142
Ik zit dus idd niet onder de 30kh gvd!
Mijn voorstel: al die noten er uit dan kom ik op:
ekv: 228,15,61 is dit goed, of te weinig eiwitten & vetten dan? Heeft er iemand een alternatief voor die noten?