Fitness Seller

Panatta's Langste Work Out Ooit - 6-7 mei

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar kan ik lezen waarom juist die oefeningen in de Tripple zitten?
waarom heeft die meneer voor deze 3 oefeningen gekozen en niet voor andere oefeningen?
 
Waar kan ik lezen waarom juist die oefeningen in de Tripple zitten?
waarom heeft die meneer voor deze 3 oefeningen gekozen en niet voor andere oefeningen?

Heb er toedertijd voor gekozen omdat deze drie kwa intensiviteit het best
de bovenkant, midden en onderkant weten te belasten voor mij;).

DBB-ers nogmaals dank voor alle steun een jaar geleden, leuk dat er nog steeds mensen stil staan bij deze voor ons superrr datum van vorig jaar:thumbs:. Volgens mij maak ik er vanavond nog maar een klein feestje
van :rocknana: :banana: :rocknana:, het record is in iedergeval nog steeds in Nederland.
 
Ik had het gisteren niet helemaal goed:eek:, want vandaag is het de 7de dus eigenlijk is het nu pas een jaar geleden. Vorig jaar om deze tijd was je nog even met de laatste oefeningen bezig :wl:
Maar hopelijk voor jou blijft het recog even staan want als iemand het verbreekt moet je nog een keer:roflol:
 
alweer een jaar geleden :) het lijkt alsof het gisteren heeft plaats gevonden pff!! wat vliegt de tijd zeg
 
;)
Ik had het gisteren niet helemaal goed:eek:, want vandaag is het de 7de dus eigenlijk is het nu pas een jaar geleden. Vorig jaar om deze tijd was je nog even met de laatste oefeningen bezig :wl:
Maar hopelijk voor jou blijft het recog even staan want als iemand het verbreekt moet je nog een keer:roflol:

gelukkig ben jij dan onze steun en toeverlaat;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven