XXL Nutrition

Panatta's Langste Work Out Ooit - 6-7 mei

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
De oorkonden op de Grand Prix van Holland

Gisteren nog contact gehad met Juliette Bergman en het is bijna rond dat we de officiele NBBF/IFBB Wereldrecordoorkonden krijgen uitgereikt op de Pro
Grand Prix in Amsterdam:cool: .

Geweldige eer en gelegenheid natuurlijk om daar de oorkonden te mogen krijgen en zie er naar uit om een aantal legenden uit onze sport een handje te mogen geven:thumbs: . Hopen dat Mondher het in het programma kan passen, zou mooi zijn........

Nog een paar nachtjes slapen:zzz: :D

super!!!!

Nou he he, ik dacht al wanneer gaat het echt gebeuren, maar dat het zondag is tijdens de pro grand prix is natuurlijk wel helemaal super:banana: . Daar moeten natuurlijk wel foto's gemaakt worden van de uitreiking. Als je mijn kaartje betaald wil ik me daar best wel voor opofferen hoor, Kleine moeite:D

Geweldig dat het daar allemaal opstaat! De support is nog steeds heftig !!!

was echt een topprestatie! Iedere keer ik het opnieuw lees doet het me weer verbazen.

Dank je wel voor je enthousiasme! Stel het zeer op prijs dat mensen zo veel met ons mee leefde :)

Hoeveel kg spiermassa hebben jullie eraan over gehouden ? :P

Vloeibare eiwit van Eggnation en proteine

Hoeveel kg spiermassa hebben jullie eraan over gehouden ? :P

:D Tijdens en na de recordpoging zag ik er uit als een vaatdoek, echt ik was helemaal uitgewrongen en totaal geen vorm meer:D :laugh:.
Binnen 2 a 3 weken won ik door de shock zeker 3 kg, vooral op de benen pakte ik in korte tijd een hoop kwaliteit. Ik kwam toen ook weer in de vorm
die ik had zoals in mijn avatar, zwaarder maar beter dus....;) .

Op dit moment zit er alweer een 1,5 kg meer bij, denk dat ik erg blij mag zijn met deze progressie als naturel. Ben alles constant bij blijven stellen, ook na de recordpoging dat werpt nu dus de vruchten af.
Ben de laatste tijd constant hoog in de eiwitten gebleven, vloeibare eiwit van Eggnation en Real Protein, pakte lekker uit:cool: .
Op dit moment ben ik ook weer volop met totaal iets nieuws bezig, daarover zet ik de komende maanden wel weer het nodige op DBB;) .

nou minstens 10 kg :P:P:P heb je dat niet gevoeld;)

Zal ik voor je doen;) ben trouwens jarig geweest dus hoop snel kus van je te krijgen ;)

Reps - USA/Canada

Tjonge:D, het lijkt wel of de recordpoging net achter de rug is zoveel reacties komen er nog steeds binnen:cool:.

Van Robert Kennedy de grote man achter MuscleMag, Reps, boeken en films bericht ontvangen dat we in de nieuwe uitgave van Reps Magazine staan.
Leuk is dat Robert en zijn vrouw Tosca Reno persoonlijk contact met me zochten, terwijl zij toch een giga redactie hebben, blijf het leuk vinden:D .

Ben dus al weer druk met een nieuw project op het gebied van training en heb er tot nu toe al weer veel positieve reacties op gekregen, zo mocht ik
deze week het toffe bericht ontvangen dat XXL Nutrition en Sportfood.nl weer mee gaan doen in alle ontwikkelingen.
In het nieuwe jaar zal ik de DBB-ers even bijpraten en zal er dan ook een
nieuw topic voor aanmaken.

Toch weer leuk zulke reacties. :thumbs:
Vindt het wel en leuke traditie worden. Vorig jaar net na de feestdagen het idee voor de langste work out, dit jaar ook net na de feestdagen een nieuw idee. Ben wel benieuwd wat je voor 2008 bedenkt:D

Vorig jaar waren jullie net klaar en moet je nu eens zien hoeveel mensen dit topic over de recordpoging gelezen hebben. En dat in 1 jaar tijd Dat is wel erg veel.
Zal mij benieuwen wie er ooit een poging waagt om het te verbreken

Vorig jaar waren jullie net klaar en moet je nu eens zien hoeveel mensen dit topic over de recordpoging gelezen hebben. En dat in 1 jaar tijd Dat is wel erg veel.
Zal mij benieuwen wie er ooit een poging waagt om het te verbreken

:DYep, is al weer een jaar geleden....pffff ben nog gebroken:D.
Was een ervaring op zich....in Nederland, Belgie, Duitsland, England, Hongarije, Esland, Tjechie, Malta, Frankrijk, Spanje, USA, Canada en de Filipijnen hebben ze er zelfs pers artikelen aan gewijd. Op dit moment staat er zelfs nog het e.a. in de nieuwe uitgave van DXL Magazine.

Leuk waren ook de persoonlijke reacties van grote uitgevers uit de USA Als Chad Nichols en Robbert Kennedy, met de laatste heb ik nu nog weleens contact, Maar ook b.v. Rafael Santonja (President IFBB).
In de USA houden ze wel van extreme dingen vandaar b.v. de artikelen in/op Flex, Reps, Muscle Mayem, Bodybuilding.com, Mario Strong etc. was een belevenis op zich:cool: .

Het laatste jaar is er natuurlijk weer een hoop gebeurd, zo zijn er veel krachtsporters die Robbert's Tripple uitproberen (het borstschema dat we gebruikten in de voorbereiding om af en toe te shocken), dit is nu o.a.
op een aantal site's in Nederland/Belgie te vinden (o.a. op www. supplements.com, XL Instructor, GIANT!'s Fitness En Bodybuilding Site etc.).

Het was echt een belevenis op zich en hoop dat het record natuurlijk nog ff blijft staan;) :D.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven