AndroidHealthClinic

Pandora uit de film Avatar bestaat (James Camaron)

Gezond verstand. Een bezef van gelijkheid en vrijheid.

Geef 1 goede reden waarom een homo niet gelijke rechten zou moeten hebben met de rest van de maatschappij? Omdat jij het bah vind?

Gezond verstand. Een bezef van gelijkheid en vrijheid.

Geef 1 goede reden waarom een homo niet gelijke rechten zou moeten hebben met de rest van de maatschappij? Omdat jij het bah vind?

Ik zeg niet dat je die mensen moet gaan lopen ophangen ofzo hoor. Ik zeg ook niet dat je ze geen stemrecht of geen baan aan moet aanbieden hoor. Wat ik zeg is dat het toejuichen van dit gedrag niet hoort. Zoals met zo veel andere dingen die niet door de mand kunnen. Maar nee je slaat de krant open en elke dag staat er weer een homo op de voorpagina, elke tv programma lopen ze homo's makeovers te geven en te daten etc. Wat wil je nog meer? Zeker dat de overheid ze ook nog subsidie gaat geven voor bepaalde dingen?

Ik zeg niet dat je die mensen moet gaan lopen ophangen ofzo hoor. Ik zeg ook niet dat je ze geen stemrecht of geen baan aan moet aanbieden hoor. Wat ik zeg is dat het toejuichen van dit gedrag niet hoort. Zoals met zo veel andere dingen die niet door de mand kunnen. Maar nee je slaat de krant open en elke dag staat er weer een homo op de voorpagina, elke tv programma lopen ze homo's makeovers te geven en te daten etc. Wat wil je nog meer? Zeker dat de overheid ze ook nog subsidie gaat geven voor bepaalde dingen?

Dus? ze mogen alles wat een hetero ook mag, daar kan je toch niet tegen zijn.
Niets verplicht je trouwens om naar van die pauper make over en dating programma's te kijken, daar ga ik sowieso over men nek van, hetero of homo.

Dus? ze mogen alles wat een hetero ook mag, daar kan je toch niet tegen zijn.
Niets verplicht je trouwens om naar van die pauper make over en dating programma's te kijken, daar ga ik sowieso over men nek van, hetero of homo.

haha, ja tuurlijk niets verplicht me ervan. Kijk eens verder dan je neus lang is. Het gaat toch erom waar het heen gaat. En als ze het mij wel verplicht maken dan? Als ik samen met mijn kinderen een uitstapje heb en er lopen 2 homo's hun tong in elkaars keel te stoppen voor ons dan wordt het wel mijn persoonlijke zaak als je snapt wat ik bedoel. En mischien tollereer jij dat soort dingen wel maar ik duidelijk niet. En dat is waar ik elke keer terug op kom, maar dat begrijp jij niet dat sommige dingen in openbaar niet kunnen.

Hetero's die publiekelijk hun tong in elkaars keel steken zijn ook walgelijk en daar mag je ook een opmerking over maken imo. Daarnaast overdrijf je gigantisch. Ik woon praktisch mijn hele leven in Amsterdam en heb nog nooit 2 gasten publiekelijk zien zoenen. De laatste keer dat er een homo op de voorpagina van de krant stond kan ik me niet herinneren en voor zover ik weet bestaan er geen homo-makeover of homo-dating programma's.

He klaas vraag de volgende keer is of een homo gelukkig is en niet liever hetero was geweest, ik heb een homo vriendje en ik kan je zeggen dat hij abosoluut niet blij is dat hij homo is.

een homo is altijd liever als vrouw geboren. Maar hij kan ook gewoon nadenken en het met vrouwen doen en accepteren dat hij een man is, of ander a la Kim.

"Vraag aan een jood of hij niet liever gewoon fijn Nederlands met Groningse roots was geweest zo'n 50 jaar geleden, ik kan je absoluut vertellen dat hij niet blij was om jood te zijn"

Complete onzin. Iedereen kan zich bekeren naar deze haatzaaiende landrovende ideologie, hoef je niet per se gojim voor te zijn en mag je lekker ook meegenieten met de miljardensubsidie. Iedereen kan ook homo worden, waarom kan elk wijf dan wel bi zijn?

Of ben jij ook zo een gojim die werkelijk denkt dat joden een ras zijn en dat zwarte joden uitgeroeid moeten worden omwille deze landrovende ideologie (jodenDOM)?

---------- Toegevoegd om 02:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:57 ----------

zoals bijvoorbeeld christen zijn ipv moslim?

je kan altijd moslim worden dus wtf? ik mag toch ook niet met peniskokers rondlopen, aanpassen of oprotten dan maar uit dat achterlijk land.

een moslim mag hier toch ook gene premier worden dus wtf

Complete onzin. Iedereen kan zich bekeren naar deze haatzaaiende landrovende ideologie, hoef je niet per se gojim voor te zijn en mag je lekker ook meegenieten met de miljardensubsidie. Iedereen kan ook homo worden, waarom kan elk wijf dan wel bi zijn?

Of ben jij ook zo een gojim die werkelijk denkt dat joden een ras zijn en dat zwarte joden uitgeroeid moeten worden omwille deze landrovende ideologie (jodenDOM)?

je kan altijd moslim worden dus wtf? ik mag toch ook niet met peniskokers rondlopen, aanpassen of oprotten dan maar uit dat achterlijk land.

een moslim mag hier toch ook gene premier worden dus wtf

:roflol:

Hetero's die publiekelijk hun tong in elkaars keel steken zijn ook walgelijk en daar mag je ook een opmerking over maken imo. Daarnaast overdrijf je gigantisch. Ik woon praktisch mijn hele leven in Amsterdam en heb nog nooit 2 gasten publiekelijk zien zoenen. De laatste keer dat er een homo op de voorpagina van de krant stond kan ik me niet herinneren en voor zover ik weet bestaan er geen homo-makeover of homo-dating programma's.

Leef je onder een steen?

Ooit midden in de nacht door de stad gelopen? Nooit mtv gekeken?

We hebben er weer een halve gare bij jongens, nu eentje van het andere halve garen kamp, voor de afwisseling :D

I lol'd......

very hard

In de maatschappij en openbaar hoor je de voorbeeld aan andere mensen te geven en als je jou voorbeeld "slecht" is of niet geacepteerd wordt qua normen en waarden dan doe je dat lekker in je eigen huis. En zo is het met homo's ook.

Damn wat een belachelijke en hypocriete mentaliteit. Je moet jezelf tegenover de buitenwereld de schijn geven dat je aan alle heersende normen en waarden voldoet en eens je thuis komt, kan je plots toch zijn en doen zoals je wil? Als je normen en waarden gelijk koppelt aan moraliteit, dan denk ik inderdaad dat je kan aarden in landen als Iran.

Ergens ook wel grappig hoe je eerst homo's afbreekt door te zeggen dat het een schande is en dat ze zichzelf moeten schamen en daarna doodleuk de vergelijking maakt met jouw eigen kuurgedrag. Schaam je jezelf om je gebruik?

Damn wat een belachelijke en hypocriete mentaliteit. Je moet jezelf tegenover de buitenwereld de schijn geven dat je aan alle heersende normen en waarden voldoet en eens je thuis komt, kan je plots toch zijn en doen zoals je wil? Als je normen en waarden gelijk koppelt aan moraliteit, dan denk ik inderdaad dat je kan aarden in landen als Iran.

Ergens ook wel grappig hoe je eerst homo's afbreekt door te zeggen dat het een schande is en dat ze zichzelf moeten schamen en daarna doodleuk de vergelijking maakt met jouw eigen kuurgedrag. Schaam je jezelf om je gebruik?

wat een onzin dus ik moet me voor iedereen als een open boek gooien anders ben ik hypocriet wou je zeggen? En het is geen vergelijking, ik geef een voorbeeld van wat kan en wat niet. Je begrijpt duidelijk niet wat ik bedoel. Als je zoals jou moet denken dan kan elke soort gedrag en uiting in openbaar. Oftwel je hoort ook tot de gemiddelde nederlander die geen zak van iets aantrekt.

Laatst bewerkt:

Wat een dom gelul zeg, ik ken gepensioneerden en 40/50 plussers die zijn gaan studeren (deeltijd dan wel voornamelijk)aan de universiteit omdat ze dat leuk vinden, geïnteresseerd zijn in een bepaald vakgebied of zich verder willen ontwikkelen. Veel van die lui hebben dan ook allang een academische titel en een niet onverdienstelijke maatschappelijke carrière achter de rug.

wat een onzin dus ik moet me voor iedereen als een open boek gooien anders ben ik hypocriet wou je zeggen?

Er is een verschil tussen "een open boek gooien voor iedereen" en jezelf bewust anders moeten voordoen omdat je aan normen en waarden moet voldoen. Zolang je er geen andere mensen kwaad mee doet, beslis jij zelf maar in hoeverre je open boek speelt of niet. Dat jij die beslissing maakt voor homo's die in het openbaar niet mogen kussen, getuigt van een enorme onverdraagzaamheid.

Als jij het normaal vind dat je stiekem thuis je injects zet terwijl je beseft dat dit tegen de standaard in de maatschappij is die je blijkbaar zo hoog in het vaandel draagt, dan vind ik dat hypocriet ja.

Als je zoals jou moet denken dan kan elke soort gedrag en uiting in openbaar.

Zal ik nooit beweren. Maar jij legt die lijn veel te ver. Terwijl je blijkbaar op vlakken die jou beter uitkomen jezelf er niets van aantrekt.

Oftwel je hoort ook tot de gemiddelde nederlander die geen zak van iets aantrekt.

Vrees dat ik daar nooit toe zal behoren

edit

Laatst bewerkt:
Ocharme, wat een topic weer.. :rolleyes:

Terug
Naar boven