apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waar?
als ik dat had gedaan had ik het er nu al uitgehaald
Na je static-line opleiding kan je door gaan voor je A-brevet. Dan moet je meerdere vrijeval sprongen maken.Wist je dat je om te leren springen niet eens eerst een tandemsprong hoeft te maken?
Wij bieden namelijk de zogeheten "static-line" opleiding aan.
Je krijgt hierbij een uitgebreide basisopleiding die uit zowel theorie als praktijklessen
bestaat en die afgesloten wordt met een schriftelijke en praktische test.
Dan ben je klaar om te springen... en je mag alles helemaal zelf doen!
De kosten bedragen € 395,- (wijzigingen en typefouten voorbehouden).
Dit is inclusief de opleiding, vijf sprongen (inclusief springmateriaal), aanvullende WA-verzekering en het (verplichte)
aspirant KNVvL lidmaatschap. Daarnaast ben je voor de rest van het lopende jaar kandidaat-lid van PCMN.
Je kunt voor aanvang van de opleiding contant betalen of pinnen.
Annulering is alleen voor aanvang van de opleiding mogelijk. Er wordt geen
restitutie gegeven als je eenmaal met de opleiding begonnen bent.
Sprongprijzen
3500 ft: € 15,-*
6000 ft: € 18,-*
Materiaalhuur
Helm en overall worden desgewenst gratis door PCMN beschikbaar gesteld.
Prijzen per sprong:
Parachute: € 12,-*
Hoogtemeter € 2,50 (max € 5,- per dag)
Als je die prijzen bekijkt is het inderdaad een stuk voordeliger als je vaak wilt springen. Lijkt me machtig om gewoon in het weekend te kunnen zeggen 'nou ik heb zin om ff uit een vliegtuig te springen' en het dan gewoon te kunnen doen voor een paar tientjes.
zal ook wel verslavend werken uit zo'n ding jumpen. Beetje tricks doen en shit.hahaha dat lijkt mij ook dikzal ook wel verslavend werken uit zo'n ding jumpen. Beetje tricks doen en shit.
Vraagje: die paar tientjes die je betaald is dat incl. de huur van de uitrusting? zo niet waar kun je dan uitrusting bestellen?
Ik ben ook wel benieuwd naar de info.Sprongprijzen
3500 ft: € 15,-*
6000 ft: € 18,-*
Materiaalhuur
Helm en overall worden desgewenst gratis door PCMN beschikbaar gesteld.
Prijzen per sprong:
Parachute: € 12,-*
Hoogtemeter € 2,50 (max € 5,- per dag)
een instructeur hoort toch 1000 sprongen te hebben gemaakt voordat die instructeur mag worden? teminste dat werd mij toen verteld
een tandemsprong is volgens mij lang niet hetzelfde als een solo jump. Ik had bij de tandemsprong niet een kick-gevoel ofzo puur omdat ik wist dat de instructeur toch wel wist wat die deed, het gaf mij meer het gevoel dat HIJ sprong en IK slechts aanhang was. Achteraf gezien had ik beter de opleiding kunnen doen want dan had ik met mijn 3 tandemsprongen het bedrag er nu al uit gehaald maar bovendien ook de kick meer ervaren.