ik vind het zo'n onzin he allemaal,
waarom zou je nu alles wetenschappelijk moeten kunnen onderbouwen als dit jouw eigen ervaringen zijn.
Jij ervaart het zo, dus is het zo. Dan kan een wetenschappelijk artikel wel zeggen van niet. Maar als dat jou ervaring niet is ja wat heb je dan aan dat wetenschappelijke artikel.
Ik vond onderzoek persoonlijk nergens over gaan want wie zegt dat de vragen eerlijk worden ingevuld, wie zegt dat de uitvoerders van het onderzoek geen belang hebben bij een bepaalde uitkomst.
Ik noem als voorbeeld even de overheid die het echt niet kan handelen als onderzoeken uitwijzen dat de multiculturele samenleving jammerlijk gefaald heeft.
Dat is het probleem met onderzoeken de laatste tijd er staan teveel belangen op het spel, bijna geen enkel onderzoeksbureau is nog echt onafhankelijk, ik durf te zeggen dat ze dat allemaal niet meer zijn.
Mijn slechtste ervaringen op het gebied van uitgaan en reizen met het openbaar vervoer, werden veroorzaakt door mensen van allochtoonse afkomst. En dan kunnen onderzoeken wel uitwijzen dat het allemaal wel meevalt.
Nou helaas maar zo zie ik dat dus echt niet.
En wat BuilderB zegt vind ik eigenlijk wel godvergeten bijdehand
Nee mensen baseren hun uitspraken misschien wat teveel op eigen ervaringen niet waat ze in de telegraaf lezen en of op het sbs nieuws zien, en als je drie keer op je bek bent geslagen door een groepje buitenlanders tja......... trek je eigen conclusies dan maar.
Je kan nog zoveel schermen met wetenschappelijke onderzoeken en cijfers maar als jij dat niet zo ervaart. Wat is zo'n onderzoek dan waard.
en we weten allemaal dat links nederland al die asielzoekers het liefst een generaal pardon geeft. OK maakt mij niet uit maar tussen al die asielzoekers zitten een hele hoop ongure types die Nederland liever kwijt dan rijk is.
En we hebben er al zoveel, nederland is gewoon te vol en als mensen te lang te dicht op elkaars lip zitten krijg je wrijvingen, Nederland is gewoon te vol.
En ja de mensen die hier dan het kortste wonen tja.............