MuscleMeat

Partijen negeren wilders.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het ging er om dat gesteld werd dat 1 op de 5 allochtonen crimineel is, dat kan geen persoonlijk ervaring zijn. Of je moet alle allochtonen kennen of je zegt '1 op de 5 allochtonen die ik ken is crimineel'. Het laatste is dan ook nog een vreemde uitspraak, maar niet te verifieren door anderen.

CBS doet geen onderzoek trouwens, dat zijn gewoon feiten. Cijfers uit bronnen die te verifieren vallen. De aangedragen onderzoeken gebruiken hoofdzakelijk cijfers van het CBS. De eerste die kan aantonen dat het CBS partijdig is krijgt van mij 1.000 euro.

nou er zijn hier wel meer onderzoeken naar voren gekomen, maar idd ik denk dat het cbs misschien nog 1 van de weinige is die onafhankelijk is.
Maar achter het cbs zit toch weer de overheid.

Maar als jij duizend allochtonen kent kan je toch al met een grote mate van zekerheid zeggen dat zoveel % crimineel is. Volgens mij worden de meeste onderzoeken zo gedaan dmv steekproeven.

Komop Eric, ok dan is het geen 1 op 5 maar 1 op 6 of misschien zelfs 1 op 7. Oh nee dan is het opeens geen probleem meer? Wat is dit voor gezever over cijfertjes. Niemand kan ontkennen dat het een dik probleem is, daar gaat het om.

Het is wat Bur zegt: bijna iedereen die eens op stap gaat ofzo heeft wel negatieve ervaringen met Marokanen. Het is triest, maar zo is het nou emaal. Ik vind het ook onzin om te doen alsof mensen hun mening baseren op hart van NL ofzo. Ik baseer mijn mening over marokanen op eigen ervaring, en die heb ik ruim voldoende. Net zo goed als iedereen zijn mening over kampers heeft, die mofo's daar wordt je ook strond ziek van, maar er zijn er (gelukkig) niet zo veel.

het gaat dus wel om cijfertjes. Er werd beweerd : "de meerderhied van..."
en dan blijkt dat het 1 op 20 is en dan tellen de cijfers plots niet meer he?!

@builderB ,

Idd er zijn hersenloze mensen die zomaar achter iemand aan lopen en mee lullen maar om dan te zeggen dat alle stemmers op fortuyn dat waren ,....nee dat gaat te ver ook toen waren er wel degelijk mensen die alle standpunten wisten , en idd mensen die voor 1 ding op iemand stemmen zonder de rest te kennen zijn niet goed bezig en idd miss wel in hun eigen nadeel .

Ik hoop dat jij me wel uit kunt leggen wat normen en waarden zijn

Normen en waarden;

Zoals eerder een voorbeeld gegeven , staan deze dingen niet ergens beschreven !! en zijn het gewoon morale regels waar 1 ieder normaal iemand zich aan houd , een zeer goed voorbeeld is wat een tijd geleden genoemd werd ; Je gaat niet iemand NIET neerschieten omdat het per wet is verboden maar je doet dat niet omdat het niet goed is !!! als je er over nadenkt zul je veel dingen tegenkomen die je wel of niet doet , die niet perse per wet verboden zijn of worden opgedragen maar gewoon omdat jij voelt dat 't goed of fout is.
Dat zijn normen en waarden !!!!!!!!!!

Ow en ff over mijn post ; daar staat onderaan dat de mensen genoeg krijgen van anderen hersenloze , stuurloze en gewetenloze mensen
Waar zie jij staan " allochtonen " ??
Ik heb het hier over Mensen in het algemeen dus ja ook NL !!

bijna...
waarden vormen de basis van normen, waarden zijn eigenlijk niet haalbaar. Een waarde binnen onze maatschappij is dat bijv je eerlijk moet zijn. Maar niemand is altijd eerlijk, iedereen maakt wel eens een klein leugentje bijv. 'om bestwil'. Op die waarden worden normen gebouwd, die vele vormen aan kunnen nemen zoals bijv een wet tegen kartelvorming, of bijv zelfs de norm dat in supermarkten de prijs per kg wordt aangegeven bij een product, zodat het duidelijker is dat je geen rad voor de ogen wordt gedraaid.

Ik noemde allochtonen omdat daar toch een heel groot deel van de aandacht naar toe gaat, er wordt door invloed van allochtonen/islamieten gezaagd aan de normen en waarden van Nederland. (volgens velen) Maar wat normen en waarden nu precies zijn weten ze niet eens. Het is een begrip dat aan populariteit heeft gewonnen door Balkenende, maar imo volledig uit z'n verband is gerukt.

ik vind het zo'n onzin he allemaal,

waarom zou je nu alles wetenschappelijk moeten kunnen onderbouwen als dit jouw eigen ervaringen zijn.

Jij ervaart het zo, dus is het zo. Dan kan een wetenschappelijk artikel wel zeggen van niet. Maar als dat jou ervaring niet is ja wat heb je dan aan dat wetenschappelijke artikel.

Ik vond onderzoek persoonlijk nergens over gaan want wie zegt dat de vragen eerlijk worden ingevuld, wie zegt dat de uitvoerders van het onderzoek geen belang hebben bij een bepaalde uitkomst.

Ik noem als voorbeeld even de overheid die het echt niet kan handelen als onderzoeken uitwijzen dat de multiculturele samenleving jammerlijk gefaald heeft.

Dat is het probleem met onderzoeken de laatste tijd er staan teveel belangen op het spel, bijna geen enkel onderzoeksbureau is nog echt onafhankelijk, ik durf te zeggen dat ze dat allemaal niet meer zijn.

Mijn slechtste ervaringen op het gebied van uitgaan en reizen met het openbaar vervoer, werden veroorzaakt door mensen van allochtoonse afkomst. En dan kunnen onderzoeken wel uitwijzen dat het allemaal wel meevalt.

Nou helaas maar zo zie ik dat dus echt niet.

En wat BuilderB zegt vind ik eigenlijk wel godvergeten bijdehand :mad:

Nee mensen baseren hun uitspraken misschien wat teveel op eigen ervaringen niet waat ze in de telegraaf lezen en of op het sbs nieuws zien, en als je drie keer op je bek bent geslagen door een groepje buitenlanders tja......... trek je eigen conclusies dan maar.

Je kan nog zoveel schermen met wetenschappelijke onderzoeken en cijfers maar als jij dat niet zo ervaart. Wat is zo'n onderzoek dan waard.

en we weten allemaal dat links nederland al die asielzoekers het liefst een generaal pardon geeft. OK maakt mij niet uit maar tussen al die asielzoekers zitten een hele hoop ongure types die Nederland liever kwijt dan rijk is.

En we hebben er al zoveel, nederland is gewoon te vol en als mensen te lang te dicht op elkaars lip zitten krijg je wrijvingen, Nederland is gewoon te vol.

En ja de mensen die hier dan het kortste wonen tja.............

En wat nu als jouw conclusies, die volgen op je waarnemingen niet correct blijken te zijn?
Wetenschappelijk onderzoek probeert een bias te voorkomen en zo grondig mogelijk een bepaald onderdeel van een probleem te belichten. Dit door dit onderdeel van alle kanten te bekijken.

En waarom is mijn post zo godvergeten bijdehand? Ik stel toch gewoon vragen, ik noem feiten. Wat, mijn waarde Bur, is er dan zo bijdehand? dan kan ik het misschien wat nader toelichten, geen probleem.

het gaat dus wel om cijfertjes. Er werd beweerd : "de meerderhied van..."
en dan blijkt dat het 1 op 20 is en dan tellen de cijfers plots niet meer he?!

nee ik zeg dat mensen hun meningen vormen naar eigen ervaringen, en ik zeg ook dat een onderzoek erg makkelijk is te manipuleren.

En het is geen 1 op 20 het is 1 op 5 volgens de cijfers van het cbs.

En ik snap wel waarom jij geen slechte ervaringen hebt met allochtonen, want je bent er zelf 1. Of iig je lijkt er op.

iedereen die ik ken, die bij me in de klas zit etc zegt hetzelfde.
De meeste overlast wordt veroorzaakt door allochtonen, en dan kan je wel aankomen met zoiets van ja en de witte boorden criminaliteit dan.Tja daar heeft de doorsnee bevolking weinig last van. ( ik had er ook last van want me 3500 euro aandelen Ahold verdwenen als sneeuw voor de zon)

Dat is de ervaring van die mensen zelf, en dan kan je met nog zoveel onderzoeken aankomen die het tegendeel bewijzen maar dat heeft geen enkele zin. Want dat is die mensen hun eigen ervaring niet.

En btw ik heb nog nooit naar een bron gevraagd van wie dan ook. Want wat is het nut nu van iets zomaar roepen. Je roept meestal iets omdat je dat zo op die manier ervaren hebt. En omdat je dat nu niet met cijfers weet te onderbouwen doen jullie het maar af als onzin. Ernstige zaak is dat want dan ga je aan de stem van het volk voorbij.

Zoals er dus nu in Den Haag hetzelfde gebeurt met Rutte en Verdonk. Verdonk heeft de meeste stemmen dus lijsttrekker, maar nee hoor ik weet niet hoeveel voorkeursstemmen worden gewoon genegeerd. net zoals de snoeiharde winst van 1 naar 9 door de partij van de vrijheid ook genegeerd word door politiek Den Haag

En waarom is mijn post zo godvergeten bijdehand? Ik stel toch gewoon vragen, ik noem feiten. Wat, mijn waarde Bur, is er dan zo bijdehand? dan kan ik het misschien wat nader toelichten, geen probleem.[/QUOTE]

het feit dat jij het gros van de Nederlandse bevolking afdoet als gewetenloos, stuurloos en dwalend.

Ik noem dat eerder misplaatste arrogantie van jouw zijde dat jeje zo verheven voelt boven het "klootjesvolk"

tenminste zo interpreteerde ik het :)

Hoe vaak gaan we de cijfers nou nog vernken? 1 op de 5 is wat?

1 op de 5 is ook niet verdacht trouwens. Serieus, kan niemand nou goed cijfers interpreteren?

Ja man, hoe vaak moet het nog gezegd worden?

1 op 5 is verdacht

1 op 20 is crimineel.

was sarcastisch bedoeld had even een smilie moeten plaatsen ;)

Hoe kan het dan dat een buitengewoon veel groter percentage, ik zou zelfs durven zeggen 1 op 2 delinquenten van buitenlandse komaf is?

Denk hierbij aan Surinamers, Anitlianen, Turken, Marokanen etc

Herkomstgroepering
In Nederland waren er in 2002 in totaal 56 allochtone bevolkingsgroepen met
een bevolkingsomvang van minimaal 4.000 personen. In tabel 2.11 zijn de
voor leeftijd en geslacht gewogen percentages verdachten per herkomstland
vermeld. Omdat ze gestandaardiseerd zijn (alsof zij de verdeling naar leeftijd
en geslacht hebben als de autochtone populatie, waardoor de verschillen
tussen de herkomstgroeperingen niet kunnen worden toegeschreven aan de
verschillen in bevolkingsopbouw naar leeftijd en geslacht) kunnen ze in
voorkomende gevallen wat afwijken van de percentages in tabel 2.1.
De Dominicaanse (5,9%) en Antilliaanse (5,6%) bevolkingsgroepen kennen
het hoogste percentage geregistreerde verdachten (tabel 2.11). Onder de
vijftien bevolkingsgroepen met de hoogste verdachtenpercentages bevinden
zich veel groepen van Afrikaanse herkomst: Angola (4,9%), Kongo (4,5%),
Sierra Leone (3,9%), Tunesië (3,7%) en Algerije (3,7%). Ook Marokko (3,3%),
Kaapverdië (3,3%), Nigeria (3,2%), Somalië (3,1%) en Ethiopië (2,7%) kennen
hoge percentages. Daarnaast maken ook Suriname (3,6%), de voormalige
Sovjet-Unie (3,1%) en Iran (2,8%) deel uit van de vijftien
herkomstgroeperingen met de hoogste percentages.
Relatief lage percentages vertonen de meeste bevolkingsgroepen van West-
Europese en van Aziatische afkomst. Ook de westerse allochtonen uit de
Verenigde Staten, Canada, Zuid-Afrika en Australië kennen lage
verdachtenpercentages. Japanners, die overigens als w esterse allochtonen
worden beschouwd, zijn naar verhouding het minst als verdachte
geregistreerd (0,6%), gevolgd door de Denen (0,7%) en Hongkong Chinezen
(0,7%).

En nee je kan niet cumulatief jaar na jaar cijfers gaan doortrekken en zeggen dat bijvoorbeeld 5% per jaar er bij komt. Anders zouden alle Nederlanders zo langzamerhand al als verdachte geregistreerd zijn.

Er is geen enkele groep die 1 op de 5 haalt. De hoogste subgroep is de groep Antillianen tussen 18-24 jaar met 18,2%.

Dus **** off met die 1 op de 5 nummers.

Hoe kan het dan dat een buitengewoon veel groter percentage, ik zou zelfs durven zeggen 1 op 2 delinquenten van buitenlandse komaf is?

Meen je dat? Durf jij die vraag nu nog stellen? Jeetje man, met jou valt dus niet te praten. Lees jij wel wat men schrijft?

En nee je kan niet cumulatief jaar na jaar cijfers gaan doortrekken en zeggen dat bijvoorbeeld 5% per jaar er bij komt. Anders zouden alle Nederlanders zo langzamerhand al als verdachte geregistreerd zijn.

Er is geen enkele groep die 1 op de 5 haalt. De hoogste subgroep is de groep Antillianen tussen 18-24 jaar met 18,2%.

inderdaad, het cbs artikel heeft het bij marokkanen over 17 procent (inhet slechtste geval) dus 1 op 5 verdacht is zelf een overschat cijfer, zeker als men dit cijfer relativeert door naar het cijfer van de hele groep te kijken.

Omdat de gehele groep allochtonen in totaal wel meer criminelen bevat.. Ook al is de Nederlandse groep groter in absolute aantallen.

nee ik zeg dat mensen hun meningen vormen naar eigen ervaringen, en ik zeg ook dat een onderzoek erg makkelijk is te manipuleren.

En het is geen 1 op 20 het is 1 op 5 volgens de cijfers van het cbs.

En ik snap wel waarom jij geen slechte ervaringen hebt met allochtonen, want je bent er zelf 1. Of iig je lijkt er op.

iedereen die ik ken, die bij me in de klas zit etc zegt hetzelfde.
De meeste overlast wordt veroorzaakt door allochtonen, en dan kan je wel aankomen met zoiets van ja en de witte boorden criminaliteit dan.Tja daar heeft de doorsnee bevolking weinig last van. ( ik had er ook last van want me 3500 euro aandelen Ahold verdwenen als sneeuw voor de zon)

Dat is de ervaring van die mensen zelf, en dan kan je met nog zoveel onderzoeken aankomen die het tegendeel bewijzen maar dat heeft geen enkele zin. Want dat is die mensen hun eigen ervaring niet.

En btw ik heb nog nooit naar een bron gevraagd van wie dan ook. Want wat is het nut nu van iets zomaar roepen. Je roept meestal iets omdat je dat zo op die manier ervaren hebt. En omdat je dat nu niet met cijfers weet te onderbouwen doen jullie het maar af als onzin. Ernstige zaak is dat want dan ga je aan de stem van het volk voorbij.

Zoals er dus nu in Den Haag hetzelfde gebeurt met Rutte en Verdonk. Verdonk heeft de meeste stemmen dus lijsttrekker, maar nee hoor ik weet niet hoeveel voorkeursstemmen worden gewoon genegeerd. net zoals de snoeiharde winst van 1 naar 9 door de partij van de vrijheid ook genegeerd word door politiek Den Haag

Ze willen het toch niet inzin, alles wat bruin is is goed en blanke zijn gewetenloos en hersenloos :windup:

1 op de 5 is bekend bij de politie of verdacht zei Wilders.

En dan nog, veel staan niet eens bekend omdat de politie er niks aan doet. Veel mensen hebben er last van op straat. Als ik ergens ben is het vaak zo dat marokkanen lastig doen, en niet nederlanders, dat zijn meestal da junks of wiggers als ze lastig doen. Marokkanen heb ik gewoon veel last van en niet van chinezen ofz, en ik niet heus alleen.

Ze willen het toch niet inzin, alles wat bruin is is goed en blanke zijn gewetenloos en hersenloos :windup:

Weer zo'n leugen he. Niemand beweerde dat! Niemand ontkende de oververtegenwoordiging vn allochtonen in de cijfers. Maar de cijfers die jullie aanhaalden bleken vals en ericr en ik hebben dit al meer dan voldoende aangetoond.

This thread must die, locked.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven