AndroidHealthClinic

Partijen negeren wilders.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja maar daar hebben wij toch niks mee te maken, criminelen heb je overal, en als ze elkaar afmaken boeit toch niemand wat. Gaat meer om de zaken waar iedereen last van heeft.

Feit is gewoon dat chinezen zich beter aanpassen en je daar niet to nauwelijks problemen mee hebt. Als je de gemiddelde nederlanders vraagt wat ze van chinezen vinden, is de kans echt heel erg klein dat ze het een klote volk vinden, in tegenstelling tot marokkanen en antilianen.

de 'gemiddelde' nederlander heeft als bronnen SBS6 en de Telegraaf. De gemiddelde Nederlander is een groter gevaar dan de gemiddelde Allochtoon zo onderhand. Stuurloos, gewetenloos en hersenloos.

de 'gemiddelde' nederlander heeft als bronnen SBS6 en de Telegraaf. De gemiddelde Nederlander is een groter gevaar dan de gemiddelde Allochtoon zo onderhand. Stuurloos, gewetenloos en hersenloos.
sbs6 kijk ik nooit naar, tenminste geen nieuws onderwerpen.

dus jij beweert dat ze allemaal alleen de kennis hebben van de media en verder niet?? echt wel :rolleyes: al die mensen die ik ken spreken uit ervaringen of verhalen van anderen.

Ook bij programma's als opsporing verzocht is het 8 v/10 x een licht getint persoon, en wordt niet eens door sbs uitgezonden.

En ik zie juist meer linkse berichten op het nieuws, over hoe zielig die allochtonen wel niet zijn en dat iedereen met lonsdale aan een nazi is..:rolleyes:

Dit kun je niet menen

Stuurloos ; Zou betekenen dat er geen land te bezeilen valt met deze mensen en dat ze totaal niet voor rede vatbaar zouden zijn.

Gewetenloos ; Zou betekenen dat mensen dingen doen zonder na te denken , schijt hebben aan normen en waarden zonder daar ook maar een greintje spijt van te hebben .

Hersenloos ; Klopt helemaal niet , Het opleidings cijfer vd hoogte vd gemiddelde nederlander stijgt alleen maar.

De zaken worden enkel meer critisch ( vanuit een rechts standpunt ) bekeken, Dit is idd een ommekeer maar om er gelijk zulken dingen van te zeggen ,... Ik denk juist dat mensen ( in het algemeen ) genoeg krijgen van anderen die idd wel gewetenloos , hersenloos en stuurloos zijn ofwel zich niet aan normen en waarden houden .

Laatst bewerkt:
Volgens mij is builderb een marokkaan :D

Je haalt me de woorden uit de mond..........

Je bent net als je vriendje Thinkalot al enige weken bezig de islam en haar volgelingen onschendbaar te maken middels positieve propaganda over "de islam" en "anderen". Ze doen nix fout, integratie is geen probleem bla bla bla

Voorheen had ik best een positief beeld van je, maar met schrijven dat "wij Nederlanders onderhand hersenloos, stuurloos volk zijn" en wij als enige infobronnen "sbs6 of de telegraaf" hebben maak je ( bij mij iig)geen vrienden en daal je flink in waarde, maar dat doen de meeste Mocro's sowieso al....... jij lijkt een voorbeeld te worden, en lijkt het kennelijk plezierig te vinden op dit board jezelf boven Jan Modaal te plaatsen met je geslepen uitspraken, welke mijns inziens kant nog wal slaan ;)

Verbeter de wereld en vergeet jezelf vooral niet!

Is het waar dat jij een buitenlander bent Buildertje? En zoja? Waar kom je dan vandaan en ben je (fanatiek) religieus? :D. Toon eens ballen!

Misschien ben je vanwege je "draaiactiviteiten" wel een stiefkind van Wouter Bos? Wie zal het zeggen?
Buildertje .............oh buildertje, maak me gek.......;)

Laatst bewerkt:
wat doet het er toe wat de origines van iemand zijn. Feit is dat men hier op deze site graag af komt met wetenschappelijke artikels maar als ik of ericr dan adhv dat zelfde artikel kunnen aantoenen dat julmiie het mis hebben dan negeren jullie het of komen jullie af met cijfers van de volkskrant.

Of men leest gewoon de antwoorden niet. Men vraagt een samenvatiing en een bron terwijl die al sinds post 300 meerdere keren werd neergepend.

wat doet het er toe wat de origines van iemand zijn. Feit is dat men hier op deze site graag af komt met wetenschappelijke artikels maar als ik of ericr dan adhv dat zelfde artikel kunnen aantoenen dat julmiie het mis hebben dan negeren jullie het of komen jullie af met cijfers van de volkskrant.

Of men leest gewoon de antwoorden niet. Men vraagt een samenvatiing en een bron terwijl die al sinds post 300 meerdere keren werd neergepend.

Waarom kom jij hem nou weer verdedigen?Ik vraag het toch aan Builderb?
Of zijn jullie stiekem broertjes? :D

Je noemde mijn naam in je post dus heb ik het recht te reageren op jouw onzin.
Zou je disussie ookinhoudelijk kunnen verderzetten? en mss reageren op de wetenschappelijke bevindingen die ik samenvatte in post 389?

Laatst bewerkt:

Inderdaad, een discussie hier is eigenlijk zinloos. Een hele horde roeptoeters die elkaar na kwelen maar veel feitelijk materiaal komt er niet voorbij. Als je dan feiten aandraagt worden die overgeslagen en wordt er nog eens honderd keer hetzelfde geroepen. Dat terwijl hetgene wat wordt geroepen al weerlegd is.

Ik vrees niet eens zo zeer de slecht lopende integratie onder allochtonen, ik vrees veel meer de toegenomen afkeer om zich in te lezen en de toegenomen mate van onwetendheid.

cijfers van de volkskrant?
volgens mij haal jij je cijfers uit de libelle of gaykrant.

eigenlijk is een discussie zinloos hier :rolleyes:

ik kan wel met cijfers van cbs komen en vrage stellen/opmerkingen maken maar er word alleen gezegt: dat is niet waar. Snap echt niet waarom mensen zo graag marokkanen verdigen en in hun hol kruipen.

ik kan wel met cijfers van cbs komen en vrage stellen/opmerkingen maken maar er word alleen gezegt: dat is niet waar. Snap echt niet waarom mensen zo graag marokkanen verdigen en in hun hol kruipen.

Jij bent echt ongelooflijk. Ooit gehoord van begrijpend lezen. Ik heb alles wat in post 389 staat al duizend maal herhaald; Het zijn de officiele cijfers die jullie trachten tegen te spreken door cijfers uit de volkskrant te halen, of van de site van Wilders;

Reageer gewoon eens op post 389; Er is daar de beruchte link (ja, jullie roepen dat we geen bronnen vermelden maar dit is reds 100 maal gepost) en tevens een samenvatting van dat wetenschappelijk artikel.

Er wordt niet alleen gezegd "dat is niet waar"; Er wordt bewezen aan de hand van wetenschappelijke artikels en onderzoeken dat jullie claims onzin zijn.
Je kwam met cijfers van cbs maar je kan ze niet lezen. Men zei ook dat men de cijfers van wilders zelf hoorde of uit de volkskrant. Please, de volkskrant, kan het nog dommer?

Je weet niet wat je zei en je leest niet wat het artikel over die cijfers zei. Lees post 389 daar heb ik het samengevat omdat ik weet dat het moeilijk voor mensen zoals jij is om een grote tekst te lezen zonder prentjes.
Maar jullie negeren zo graag wat jullie tegenspreekt.
Al jullie claims zijn door mij en ericr aan de hand van wetenschappelijke onderzoeksresultaten onderuit gehaald en toch komen jullie terug af met dezelfde onzin.

Ericr, wat kunnen we doen aan dergelijke mensen die bewust argumenten negeren en geen cijfers kunnen interpreteren?

:roflol:

Volgens mij ligt dit onderwerp nogal gevoelig bij je.

Het punt is gewoon dat marokkanen zich het minst goed aanpassen en wij nederlanders er het meeste problemen mee hebben vergelijken met andere alloctonen of autochtonen. Zo is het en niet anders.

Dit kun je niet menen

Stuurloos ; Zou betekenen dat er geen land te bezeilen valt met deze mensen en dat ze totaal niet voor rede vatbaar zouden zijn.

Gewetenloos ; Zou betekenen dat mensen dingen doen zonder na te denken , schijt hebben aan normen en waarden zonder daar ook maar een greintje spijt van te hebben .

Hersenloos ; Klopt helemaal niet , Het opleidings cijfer vd hoogte vd gemiddelde nederlander stijgt alleen maar.

De zaken worden enkel meer critisch ( vanuit een rechts standpunt ) bekeken, Dit is idd een ommekeer maar om er gelijk zulken dingen van te zeggen ,... Ik denk juist dat mensen ( in het algemeen ) genoeg krijgen van anderen die idd wel gewetenloos , hersenloos en stuurloos zijn ofwel zich niet aan normen en waarden houden .

normen en waarden, allemachtig, zijn ze weer. Ik hoop dat jij me wel uit kunt leggen wat normen en waarden zijn, zonder google of wikipedia raad te plegen. Maar velen weten niet eens wat het precies betekend. Opleidingniveau van de gem. nederlanders stijgt wel, maar dat zegt niks als de kwaliteit van het onderwijs keldert he?
Wat ik bedoel te zeggen is dat het grootste gros van de mensen, waar ook ter wereld, een groepsdier is. Zich een mening vormt met de woorden van de hardste schreeuwer, in dit geval de gemiddelde media. Hoeveel mensen liepen achter Pim Fortuyn aan? Hoeveel mensen in de WAO vonden het heerlijk wat ie zei over allochtonen? Hoeveel van diezelfde mensen wisten waar ie allemaal in wilde gaan zagen wat betreft sociale voorzieningen? Ik bedoel dat de beeldvorming erg krom is geworden. Je zo richten op een bepaalde bevolkingsgroep binnen de maatschappij heeft nog NOOIT iets goeds op geleverd.

Volgens mij is builderb een marokkaan :D

ohw ****ing lord....
YouTube - one handed clean & Jerk

Je haalt me de woorden uit de mond..........

Je bent net als je vriendje Thinkalot al enige weken bezig de islam en haar volgelingen onschendbaar te maken middels positieve propaganda over "de islam" en "anderen". Ze doen nix fout, integratie is geen probleem bla bla bla

Voorheen had ik best een positief beeld van je, maar met schrijven dat "wij Nederlanders onderhand hersenloos, stuurloos volk zijn" en wij als enige infobronnen "sbs6 of de telegraaf" hebben maak je ( bij mij iig)geen vrienden en daal je flink in waarde, maar dat doen de meeste Mocro's sowieso al....... jij lijkt een voorbeeld te worden, en lijkt het kennelijk plezierig te vinden op dit board jezelf boven Jan Modaal te plaatsen met je geslepen uitspraken, welke mijns inziens kant nog wal slaan ;)

Verbeter de wereld en vergeet jezelf vooral niet!

Is het waar dat jij een buitenlander bent Buildertje? En zoja? Waar kom je dan vandaan en ben je (fanatiek) religieus? :D. Toon eens ballen!

Misschien ben je vanwege je "draaiactiviteiten" wel een stiefkind van Wouter Bos? Wie zal het zeggen?
Buildertje .............oh buildertje, maak me gek.......;)

Ik ben niet al enige weken bezig om een ander geluid te laten horen, volgens mij al zolang ik hier op het forum kom eigenlijk.... Ik maak moslims helemaal niet onschendbaar, lees: http://forum.dutchbodybuilding.com/...de-niqaabverbod-88192/index2.html#post1570971 Ik kijk alleen verder dan mn neus lang is...

En ik denk dat ik vanavond wel heel slecht zal slapen, hoor dat ik bij jou in waarde ben gedaald. Nou... poeh hey, een persoon die poll's nodig heeft om te laten zien hoeveel mensen er wel niet een hekel aan een bepaald persoon hebben, om vervolgens de cijfers die daaruit komen met het verstand van een visstick te benaderen. Of ga je nu ook zo'n poll voor mij openen?

Dat ik geen buitenlander ben, heb ik wel bewezen met het filmpje dat ik hierboven poste of niet? Ik kom uit de achterhoek, woon nu in enschede en veel blanker dan ik wordt het niet. En ik ben zeker niet streng gelovig.

hier zijn nog wat ballen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
zelfs nog een drietal balzakken erbij! tevreden?

Iets raakt overigens kant nog wal.

Nee, we zijn geen broertjes.

Je noemde mijn naam in je post dus heb ik het recht te reageren op jouw onzin.
Zou je disussie ookinhoudelijk kunnen verderzetten? en mss reageren op de wetenschappelijke bevindingen die ik samenvatte in post 389?

Laat maar joh, inhoudelijk reageren is teveel voor ze. Hun tere zieltjes zijn niet bestand tegen rationele overdenkingen.

De cijfers die jij constant bedoeld met 'het cbs' zijn al meerdere malen compleet afgefikt, met zeer duidelijke onderbouwing, waarom blijf je er dan mee komen?
Dát maakt een discussie zinloos. Haal dat bord eens voor je kop weg.

Sorry kerel kan je geen karma geven... maar voor sommige mensen is het eenmaal moeilijk te bevatten dat je andere opvattingen kan hebben die zij niet begrijpen of waar zij niet mee eens zijn.. ipv dat te beargumenteren gaan ze in de persoonlijke aanval... typisch het gedrag van mensen die hun standpunt niet op een andere manier kunnen onderbouwen.

@builderB ,

Idd er zijn hersenloze mensen die zomaar achter iemand aan lopen en mee lullen maar om dan te zeggen dat alle stemmers op fortuyn dat waren ,....nee dat gaat te ver ook toen waren er wel degelijk mensen die alle standpunten wisten , en idd mensen die voor 1 ding op iemand stemmen zonder de rest te kennen zijn niet goed bezig en idd miss wel in hun eigen nadeel .

Ik hoop dat jij me wel uit kunt leggen wat normen en waarden zijn

Normen en waarden;

Zoals eerder een voorbeeld gegeven , staan deze dingen niet ergens beschreven !! en zijn het gewoon morale regels waar 1 ieder normaal iemand zich aan houd , een zeer goed voorbeeld is wat een tijd geleden genoemd werd ; Je gaat niet iemand NIET neerschieten omdat het per wet is verboden maar je doet dat niet omdat het niet goed is !!! als je er over nadenkt zul je veel dingen tegenkomen die je wel of niet doet , die niet perse per wet verboden zijn of worden opgedragen maar gewoon omdat jij voelt dat 't goed of fout is.
Dat zijn normen en waarden !!!!!!!!!!

Ow en ff over mijn post ; daar staat onderaan dat de mensen genoeg krijgen van anderen hersenloze , stuurloze en gewetenloze mensen
Waar zie jij staan " allochtonen " ??
Ik heb het hier over Mensen in het algemeen dus ja ook NL !!

ik vind het zo'n onzin he allemaal,

waarom zou je nu alles wetenschappelijk moeten kunnen onderbouwen als dit jouw eigen ervaringen zijn.

Jij ervaart het zo, dus is het zo. Dan kan een wetenschappelijk artikel wel zeggen van niet. Maar als dat jou ervaring niet is ja wat heb je dan aan dat wetenschappelijke artikel.

Ik vond onderzoek persoonlijk nergens over gaan want wie zegt dat de vragen eerlijk worden ingevuld, wie zegt dat de uitvoerders van het onderzoek geen belang hebben bij een bepaalde uitkomst.

Ik noem als voorbeeld even de overheid die het echt niet kan handelen als onderzoeken uitwijzen dat de multiculturele samenleving jammerlijk gefaald heeft.

Dat is het probleem met onderzoeken de laatste tijd er staan teveel belangen op het spel, bijna geen enkel onderzoeksbureau is nog echt onafhankelijk, ik durf te zeggen dat ze dat allemaal niet meer zijn.

Mijn slechtste ervaringen op het gebied van uitgaan en reizen met het openbaar vervoer, werden veroorzaakt door mensen van allochtoonse afkomst. En dan kunnen onderzoeken wel uitwijzen dat het allemaal wel meevalt.

Nou helaas maar zo zie ik dat dus echt niet.

En wat BuilderB zegt vind ik eigenlijk wel godvergeten bijdehand :mad:

Nee mensen baseren hun uitspraken misschien wat teveel op eigen ervaringen niet waat ze in de telegraaf lezen en of op het sbs nieuws zien, en als je drie keer op je bek bent geslagen door een groepje buitenlanders tja......... trek je eigen conclusies dan maar.

Je kan nog zoveel schermen met wetenschappelijke onderzoeken en cijfers maar als jij dat niet zo ervaart. Wat is zo'n onderzoek dan waard.

en we weten allemaal dat links nederland al die asielzoekers het liefst een generaal pardon geeft. OK maakt mij niet uit maar tussen al die asielzoekers zitten een hele hoop ongure types die Nederland liever kwijt dan rijk is.

En we hebben er al zoveel, nederland is gewoon te vol en als mensen te lang te dicht op elkaars lip zitten krijg je wrijvingen, Nederland is gewoon te vol.

En ja de mensen die hier dan het kortste wonen tja.............

Goede post Bur, couldn't agree more.

Het ging er om dat gesteld werd dat 1 op de 5 allochtonen crimineel is, dat kan geen persoonlijk ervaring zijn. Of je moet alle allochtonen kennen of je zegt '1 op de 5 allochtonen die ik ken is crimineel'. Het laatste is dan ook nog een vreemde uitspraak, maar niet te verifieren door anderen.

CBS doet geen onderzoek trouwens, dat zijn gewoon feiten. Cijfers uit bronnen die te verifieren vallen. De aangedragen onderzoeken gebruiken hoofdzakelijk cijfers van het CBS. De eerste die kan aantonen dat het CBS partijdig is krijgt van mij 1.000 euro.

Het ging er om dat gesteld werd dat 1 op de 5 allochtonen crimineel is, dat kan geen persoonlijk ervaring zijn. Of je moet alle allochtonen kennen of je zegt '1 op de 5 allochtonen die ik ken is crimineel'. Het laatste is dan ook nog een vreemde uitspraak, maar niet te verifieren door anderen.

CBS doet geen onderzoek trouwens, dat zijn gewoon feiten. Cijfers uit bronnen die te verifieren vallen. De aangedragen onderzoeken gebruiken hoofdzakelijk cijfers van het CBS. De eerste die kan aantonen dat het CBS partijdig is krijgt van mij 1.000 euro.

Komop Eric, ok dan is het geen 1 op 5 maar 1 op 6 of misschien zelfs 1 op 7. Oh nee dan is het opeens geen probleem meer? Wat is dit voor gezever over cijfertjes. Niemand kan ontkennen dat het een dik probleem is, daar gaat het om.

Het is wat Bur zegt: bijna iedereen die eens op stap gaat ofzo heeft wel negatieve ervaringen met Marokanen. Het is triest, maar zo is het nou emaal. Ik vind het ook onzin om te doen alsof mensen hun mening baseren op hart van NL ofzo. Ik baseer mijn mening over marokanen op eigen ervaring, en die heb ik ruim voldoende. Net zo goed als iedereen zijn mening over kampers heeft, die mofo's daar wordt je ook strond ziek van, maar er zijn er (gelukkig) niet zo veel.

Het heeft geen zin ericr, om de één of andere reden gaat het er niet in bij deze mensen.
Men haalt cijfers naar boven en als je deze dan ontkracht dan zijn ze plots niet meer belangrijk.
Men vraagt tien keer naar een samenvatting of een bron terwijl dat al sinds post 300 40 keer werd herhaald. Ze willen hun ogen niet opendoen. Ze willen niet nadenken. Ze hebben een bepaald idee en daar moet alle logica voor verdwijnen als dit ingaat tegen hun geloof.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven