AndroidHealthClinic

partydrugs when on

Status
Niet open voor verdere reacties.

P2012

Cool Novice
Waardering
5
Gisteren sprak ik een gozer uit m'n gym (wedstrijdatleet), die naast trainen ook niet vies is van een feestje op zijn tijd. Op deze feestjes neemt hij wel eens iets van drugs. Aangezien hij ook AAS gebruikt, vroeg ik hoe hij dit doet als hij on is en naar een feest gaat. Hij zei dat hij dan of speed(amfetamine), GHB of coke gebruikt, maar geen MDMA/XTC, dit op advies van zijn coach. Als hij off is, gebruikt hij wel iets van MDMA/XTC....

Nu had ik dit nog nooit gehoord, maar is het dus beter om amfetamine te nemen i.p.v. MDMA als je on bent?! lijkt mij van niet, maar heb hier te weinig kennis over.

Geen MDMA maar wel speed? Vreemd.

Wie neemt er nou speed zonder MDMA? Pfff....

zyzzzz hield ook van beide

Als ik een keer XTC nam koste het me 2 weken om qua kracht weer op hetzelfde niveau te komen als ervoor. Met coke koste het misschien 2 dagen en met GHB kon ik de volgende dag alweer knallen. Dus ik ben het er wel mee eens (op die speed na).
Echter geen wetenschappelijke onderbouwing. In principe is het natuurlijk allemaal teringzooi.

Als ik een keer XTC nam koste het me 2 weken om qua kracht weer op hetzelfde niveau te komen als ervoor. Met coke koste het misschien 2 dagen en met GHB kon ik de volgende dag alweer knallen. Dus ik ben het er wel mee eens (op die speed na).
Echter geen wetenschappelijke onderbouwing. In principe is het natuurlijk allemaal teringzooi.
Ik denk niet dat we het hier hebben over kracht en training.... :p
Zijn theorie is dat hij geen middelen neemt die in de lever worden afgebroken ofzo omdat ie al een verhoogde leverwaarde zal hebben wanneer ie on is.
Weet alleen niet of dat wel zo werkt.
In ieder geval vind ik zo'n mentaliteit altijd een beetje tokkie.
Waarschijnlijk gebruikt ie voor alles wel iets.. kamagra voor een stijve, wat partydrugs om te feesten, aas om wedstrijdjes te kunnen doen en waarschijnlijk zijn inzet en skill te compenseren, ander pilletje om in slaap te vallen, T3 om zijn metabolisme sneller te maken, T5 om wat vet te verbranden, en hij heeft vast nog wel wat soorten.

Het wordt natuurlijk altijd afgeraden om partydrugs te combineren met AAS. Er is ergens een artikel op ergogenics waaruit blijkt dat de meeste doden onder AAS gebruikers niet zozeer AAS de oorzaak is, maar vaak een andere recreatieve drug zoals coke, GHB etc.
Als je kijkt naar wat voor effecten deze partydrugs op het lichaam hebben, dan moet je je direct afvragen of je niet te stap te ver gaat. Kijk wat alleen coke al doet met je hart en aderen. Het is gewoon olie op het vuur gooien als je daarbij ook kuurt.
GHB als partydrug heb ik sowieso nooit begrepen. Als ik zag wat dat spul met mensen deed, dan wilde ik zsm weg! Als je dat nou gebruikt om je slaap te verkorten en tegelijkertijd te verbeteren om op die manier effectiever door het leven te gaan, dan kan ik het nog ergens begrijpen... Zeker als bodybuilder... Maar zelfs dan wegen de positieve effecten niet op aan de negatieve, waaronder mogelijke coma (van dichtbij gezien) en dood.

En wie heeft er nog een partydrug nodig als je een lekkere dosis test in je lichaam hebt zitten? Daar krijg je toch al meer dan genoeg een gevoel van euforie van:p?

Gewoon lekker van die troep afblijven.

Dat moet weer een enerverend dagje zijn geweest in de gym.

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk niet dat we het hier hebben over kracht en training.... :p
Zijn theorie is dat hij geen middelen neemt die in de lever worden afgebroken ofzo omdat ie al een verhoogde leverwaarde zal hebben wanneer ie on is.
Weet alleen niet of dat wel zo werkt.
In ieder geval vind ik zo'n mentaliteit altijd een beetje tokkie.
Waarschijnlijk gebruikt ie voor alles wel iets.. kamagra voor een stijve, wat partydrugs om te feesten, aas om wedstrijdjes te kunnen doen en waarschijnlijk zijn inzet en skill te compenseren, ander pilletje om in slaap te vallen, T3 om zijn metabolisme sneller te maken, T5 om wat vet te verbranden, en hij heeft vast nog wel wat soorten.

Dit is echt veel te snel een oordeel vellen, hoor. De gozer heeft zijn eigen onderneming, is universitair opgeleid en werkt zich de pl**ris. Jij zet hem nu af als één of andere pik die overal wel middeltjes voor neemt, beetje jammer...

Dit is echt veel te snel een oordeel vellen, hoor. De gozer heeft zijn eigen onderneming, is universitair opgeleid en werkt zich de pl**ris. Jij zet hem nu af als één of andere pik die overal wel middeltjes voor neemt, beetje jammer...

ik ken hem niet,vel ook geen oordeel maar dit wil niks zeggen.

huisdokters zijn ook hoogopgeleid werken zeer hard en zuipen zich vaak te pletter :)

Valt me tegen dan van iemand die universitair geschoold is om zulke domme dingen te doen.

Coke en aas kan er wel eens voor zorgen dat je op de hartbewaking terecht komt.
Dus in die zin is mdma een beter idee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven