AndroidHealthClinic

Pauze tussen buikspieroefeningen.

Drag

Advanced Bodybuilder
Waardering
21
Lengte
1m87
Massa
85kg
Vetpercentage
17%
Ik doe een oefening die lijkt op pull down abs maar dan zittend. Ik hou net zoals bij rippetoe een pauze aan van 1 á 2 minuten. Is dat goed?

buik is het beste zo min mogelijk rust te geven door sets door, en veel herhaling en zwaar belasten
precies t zelfde bij de kuiten

• Topic Starter Topic Starter
Sepu denk niet dat je het beter weet a.u.b. hou jij maar je eigen schema aan.

Sepu denk niet dat je het beter weet a.u.b. hou jij maar je eigen schema aan.
potverdomme idioot als je t beter weet rot dan op
t*ring jij bent egt ram dom
je wordt nooit iets geloof me

vraag hier bodybuilders en dan heb ik t over bodybuilders die jaren al trainen vraag hun dat kuiten en buik ander spierweefsel hebben
dan krijg je de kern harde waarheid vriend niet denken dat je alles beter weet dan zit je fout hier dude

ga nu maar je buikspiertjes ttrainen superdude

vraag hier bodybuilders en dan heb ik t over bodybuilders die jaren al trainen vraag hun dat kuiten en buik ander spierweefsel hebben
dan krijg je de kern harde waarheid vriend niet denken dat je alles beter weet dan zit je fout hier dude

ook al heb je gelijk, zo uitvliegen is voor niks nodig

een bron posten zou een veel betere reply geweest zijn

Rustig aan tijger, je bent op internet hé.

Maar ik heb nog steeds geen bron gezien, waar ik toch wel benieuwd naar ben.

Ik snap best dat sepu zich druk maakt. Klik is een keer op drag's profiel en kijk wat ie allemaal gepost heeft en in welk jaar het begint. En dan kijken naar de huidige foto's. Plus daarbij dat ie een topic start om iets te vragen en dan sepu belachelijk probeert te maken door te zeggen "hou jij maar aan je eigen schema". Als hij er zo zeker van is waarom vraagt ie het.

ONTOPIC: Ik zou het iig max op 1 min houden. Ik hou het altijd op 30sec. Het brand gevoel komt dan wel sneller terug en je kunt een stuk minder reps maar bij mij werkt het naar mijn idee effectiever.

Terug
Naar boven