XXL Nutrition

Pedo partij in Netwerk

Daar ben ik het dan niet helemaal mee eens, niet alles heeft een functie, er is een hoop verspilling in de natuur. Maar goed dat kan je ook een functie geven, als je dat echt wilt en er maar lang genoeg naar zoekt.
ieder dier/mens is niet perfect, een fout sterft normaal gezien, een dier dat homo is zal zich niet kunnen voortplanten
dit zie je ook bv in chernobyl, ondanks de straling leven dieren er gezond, de zwakkere sterven automatisch

bij mensen kan je moeilijk pedo's ofzo gaan uitmoorden, alhoewel het in de natuur zichzelf uitroeit

ik denkt dat dat is wat bigt bedoeld

Misschien moeten we iedere vorm van pedofilie wel verboden houden, niet zozeer omdat het slecht is voor het kind maar omdat je anders 'slechte' pedofielen de kans geeft verkeerde dingen te doen en er geen controle mogelijk is.

Natuurlijk moet iedere vorm van pedofilie verboden blijven. Waarom? Misschien niet omdat de daad altijd tot slechte gevolgen leidt, maar omdat het in deze maatschappij waarin wij nu eenmaal leven niet past. In tegenstelling tot de Grieken bijvoorbeeld. Daar was pedofilie, incest en dergelijke geloof ik aan de orde van de dag.

Het kind begrijpt donders goed dat er iets gebeurd is wat wij (als maatschappij) als verwerpelijk beschouwen. En volgens mij zorgt dát juist voor het isolement. Er komt een hele kudde hulpverleners overheen; maatschappelijk werk, psychologen; het kind moet met anatomisch correcte poppen de situatie na gaan spelen etc. etc. Allemaal omdat de maatschappij zo verrekte overspannen reageert. (en dat is ook deels terecht..) Maar dáár krijgen die kinderen imo trauma's van....

Kijk: ik denk dat het goed is dat er openlijk over gesproken wordt, want daar is uiteindelijk zowel het slachtoffer als de samenleving mee gebaad. Het slachtoffer raakt minder in isolement en de samenleving weet waar onze "Sinterklazen" te vinden zijn.....

Die partij was dus volgens mij een goed iets (op de partijpunten na), zowel democratisch gezien als "maatschappij-technisch". Net als bij criminaliteit; als je er de lamp op zet (het zichtbaar maakt) gebeurd er bijna niets meer. Dan maak je ze vleugellam.

Laatst bewerkt:
Daar was pedofilie, incest en dergelijke geloof ik aan de orde van de dag.

Mwoah, het waren voornamelijk volwassen mannen die elkaar in de reet doeten, en de hogere klasses die er toyboys (meestal slaven) op nahielden.

Ik vind dat pedofilie verboden moet blijven omdat er nooit sprake kan zijn van een gelijkwaardige coïtusuele relatie tussen een volwassene en een kind. Het risico is te groot dat de volwassene zijn overwicht uitbuit.

Lauw, verval nou niet zo in die cliché's man, kom gewoon met je eigen mening.

helaas, ditmaal schaar ik mij achter de grote meute.

overigens heb ik nog wel een afwijkend standpunt inzake pedofielen, verkrachters en aanverwanten.
Iedereen maakt fouten in zijn leven. Echter, sommige fouten kunnen zoveel schade aanrichten dat niemand ze ooit mag herhalen.
Daarom vind ik dat een pedo of verkrachter die zijn fouten herhaald doodgeschoten moet worden.

helaas, ditmaal schaar ik mij achter de grote meute.

overigens heb ik nog wel een afwijkend standpunt inzake pedofielen, verkrachters en aanverwanten.Iedereen maakt fouten in zijn leven. Echter, sommige fouten kunnen zoveel schade aanrichten dat niemand ze ooit mag herhalen.
Daarom vind ik dat een pedo of verkrachter die zijn fouten herhaald doodgeschoten moet worden.

Dude, je posts zijn doorgaans grappig, maar hier maak je jezelf toch wel heel belachelijk. Nou ja, ik zal jou als voorbeeld gebruiken waarom we in nederland nog zo'n plaat voor onze kop hebben. Zelfs de meest vrijgevochten hippy vervalt in cliché's en vooroordelen, begint moord en brand te schreeuwen in plaats van een mening te vormen.

Dude, je posts zijn doorgaans grappig, maar hier maak je jezelf toch wel heel belachelijk. Nou ja, ik zal jou als voorbeeld gebruiken waarom we in nederland nog zo'n plaat voor onze kop hebben. Zelfs de meest vrijgevochten hippy vervalt in cliché's en vooroordelen, begint moord en brand te schreeuwen in plaats van een mening te vormen.

je schreeuwt moord en brand maar komt zelf niet met argumenten.
Waarom verval ik in vooroordelen? Misschien is het wel gewoon de waarheid.
Heel soms heeft het plebs wel eens gelijk D. (in de zeldzame gevallen dat ik het met het volk eens ben, in alle andere gevallen zijn het kortzichtige manipuleerbare schapen).

je schreeuwt moord en brand maar komt zelf niet met argumenten.
Waarom verval ik in vooroordelen? Misschien is het wel gewoon de waarheid.
Heel soms heeft het plebs wel eens gelijk D. (in de zeldzame gevallen dat ik het met het volk eens ben, in alle andere gevallen zijn het kortzichtige manipuleerbare schapen).

Niet in mn laatste posts, omdat ik redelijk door mijn argumenten heen ben, lees de hele thread maar even door. Uiteindelijk hebben we dezelfde oplossing en dat is pedofilie verboden houden. Jij bent hieraan gekomen omdat je moeder ja na je geboorte heeft laten vallen en je alleen nog maar tegen de plaat voor je kop kan schreeuwen en ik door de dingen netjes te beredeneren.

Trouwens, het volk heeft nooit gelijk, hoe kom je daar nou weer bij.

Ach, ik heb tenminste een grote penis.
Te groot om in een babie aarsje te stoppen, in feite ben ik gewoon jaloers.

Nee, ik ga niet dit hele topic doorspitten. Jij hebt gelijk.

Die gelijkwaardigheid wordt in verder geen enkele omgangsvorm tussen volwassene en kind bekritiseerd dus het is duidelijk de coïtus en de taboe hieromtrent die doorslaggevend is.

ik heb pagina 5 en 6 doorgelezen.... :o (nee, ik heb echt niets beters te doen nee).

En eerlijk is eerlijk, het is een argument.
Ik denk dat het doorslaggevend is dat het vrijwel ieder mens met plezier terugkijkt op de verschillende (normaal geachte) activiteiten die zij als kind met volwassenen ondernamen. Althans, er heeft nog niemand bij het Riagg gezeten omdat Ome Jan ze als kind meenam naar de dierentuin.
Er zijn echter geen mensen die vol plezier praten over Ome Jan die aan hun plassertje friemelde.

En dat vind ik voldoende om pedofilie schadelijk te noemen.

Je zou verwachten dat na alle aandacht voor de pedopartij er mensen zouden opstaan die zeggen dat de pedopartij gelijk heeft omdat ze in hun jeugd zo'n prettige coïtusuele relatie met een volwassene hebben gehad.
Die mensen zijn er niet, en dat komt niet omdat ze zich laten tegenhouden door het taboe over het onderwerp, dat komt omdat ze de meeste tijd bij het Riagg over die relatie praten.

ik heb pagina 5 en 6 doorgelezen.... :o (nee, ik heb echt niets beters te doen nee).

Ik denk dat het doorslaggevend is dat het vrijwel ieder mens met plezier terugkijkt op de verschillende (normaal geachte) activiteiten die zij als kind met volwassenen ondernamen. Althans, er heeft nog niemand bij het Riagg gezeten omdat Ome Jan ze als kind meenam naar de dierentuin.
Er zijn echter geen mensen die vol plezier praten over Ome Jan die aan hun plassertje friemelde.

Je zou verwachten dat na alle aandacht voor de pedopartij er mensen zouden opstaan die zeggen dat de pedopartij gelijk heeft omdat ze in hun jeugd zo'n prettige coïtusuele relatie met een volwassene hebben gehad.
Die mensen zijn er niet, en dat komt niet omdat ze zich laten tegenhouden door het taboe over het onderwerp, dat komt omdat ze de meeste tijd bij het Riagg over die relatie praten.

Precies, je hebt een heel goed punt!

Snap je nu waarom deze discussie zo zinloos is? Je doet een poging, maar dat plaatje he....

Als een pedo zich opblaast krijgt hij 60 maagden in het hiernamaals.

zoiets toch?

Snap je nu waarom deze discussie zo zinloos is? Je doet een poging, maar dat plaatje he....
Tsja, ik zal toch aannames moeten doen. ik ben geen onderzoeksjournalist of deskundige op dit gebied. Echter, ik denk wel mijn eigen mening te hebben gevormd. En sterker nog, ik denk dat ik gelijk heb (maar ik ben bereid met laten overtuigen van de onschuld van pedofilie)

waarom denk jij dan dat we niemand horen over de blijmoedige seksueelgetinte relatie die ze als kind met een volwassene hadden?

Laatst bewerkt:
@ Zeekip: als een pedo zich opblaast wordt hij in een volgend leven CliniClown.

Ja dude, nu moet ik mezelf dus gaan herhalen he. Er zijn nog geen gegevens over in hoe verre het in welke vorm schadelijk is. Freud was ermee bezig, zijn vrouw verbood het hem. Het leren van een taal is niet schadelijk en het zuigen aan t**ten ook niet. Het niet kennen van pedofilie ook niet. Maar, wat pedofilie dan wél voor gevolgen heeft, weten we ook niet. We kennen alleen maar de slechte verhalen, misbruikte mensen die nu in zak en as zitten. Dat is echter een heel ander verhaal. Als een pedo het kind inpalmd en het vervolgens verkeerde dingen laat doen, kan dat inderdaad verkeerd uitpakken. Misschien moeten we iedere vorm van pedofilie wel verboden houden, niet zozeer omdat het slecht is voor het kind maar omdat je anders 'slechte' pedofielen de kans geeft verkeerde dingen te doen en er geen controle mogelijk is.
Heb je bijna gelijk, er zijn nog geen gegevens van maar van seksueelmisbruik zijn dat er wel genoeg, nu ga jij zeggen dat er sprake kan zijn van een liefdevolle en coïtusuele relatie tussen een volwassene en een kind (blijf ik me over verbazen en vraag me tot op het heden af of je dat nu echt meent) en te niet per se schadelijk hoef te zijn maar een kind is nog niet ontwikkeld genoeg om daar over te oordelen of hij zich uberhaupt met zoiets in zou moeten laten en kan het op latere leeftijd als misbruik gaan ervaren en dan kom je op het zelfde uit.

Een pedofiel wil sowieso geen relatie meer als het kind te oud word en verliest gewoon zijn intresse in dat kind, wat voor iets krijgt dat kind dan als boodschap mee? Daarom is de relatie sowieso al niet eerlijk, de pedo valt niet op een persoon maar op wat een persoon op een bepaalt moment in zijn ontwikkeling vertegenwoordigt en dat is nu eenmaal niet tijdloos en dan is diegene opeens niet goed genoeg meer, het is gewoon misbruik.

Terug
Naar boven