MuscleMeat

pedo student geweigerd in Nijmegen

Bezoekers in dit topic

Ok doe je mondje maar open dan leun ik met mijn hand wel tussen je benen .....:mad: man man man .
Het zal je ortondontist maar wezen ... kan er heel boos om worden ...
Wie heeft die zieke geesten gemaakt ... :(

Ik dacht ff dat je een erotisch verhaaltje ging schrijven, maar toen kwam de realiteit weer naar boven:D
 
Ophoeren met die vieze graf pedo`s :mad:
 
Mensen:

HET NIEUWE NIEUWS IS DAT HIJ IN HOGER BEROEP IS GEGAAN EN ZICH OPNIEUW VOOR DE OPLEIDING ORTHO-PEDAGOGIEK HEEFT INGESCHREVEN!

Dát vind ik het ziekelijke. Dat een pedo koste wat kost met kinderen wil werken, terwijl juist dat dus niet zou moeten....
 
Mensen:

HET NIEUWE NIEUWS IS DAT HIJ IN HOGER BEROEP IS GEGAAN EN ZICH OPNIEUW VOOR DE OPLEIDING ORTHO-PEDAGOGIEK HEEFT INGESCHREVEN!

Dát vind ik het ziekelijke. Dat een pedo koste wat kost met kinderen wil werken, terwijl juist dat dus niet zou moeten....


Is hij soms levensmoe?
 
Mensen:

HET NIEUWE NIEUWS IS DAT HIJ IN HOGER BEROEP IS GEGAAN EN ZICH OPNIEUW VOOR DE OPLEIDING ORTHO-PEDAGOGIEK HEEFT INGESCHREVEN!

Dát vind ik het ziekelijke. Dat een pedo koste wat kost met kinderen wil werken, terwijl juist dat dus niet zou moeten....
Ach nu kent iedereen hem, dus kan hij nergens nog beginnen. Ze wilden toch meer aandacht? :cool:
 
Echt een zieke gozer, maja dat is een algemene mening, denk ik. Dat hij het gewoon nog eens probeert. Is net zoiets als een alcoholist, die een cursus cocktails maken gaat doen.
 
Mensen:

HET NIEUWE NIEUWS IS DAT HIJ IN HOGER BEROEP IS GEGAAN EN ZICH OPNIEUW VOOR DE OPLEIDING ORTHO-PEDAGOGIEK HEEFT INGESCHREVEN!

Dát vind ik het ziekelijke. Dat een pedo koste wat kost met kinderen wil werken, terwijl juist dat dus niet zou moeten....

Haha ga ik me ook maar eens inschrijven :D hopen dat ik dan bij hem in de klas kom :D


Whoops, jah die boor schoot uit mn hand zn oor in, tegelijkertijd begon de zaag raar in z'n schedel te raggen...
 
Haha ga ik me ook maar eens inschrijven :D hopen dat ik dan bij hem in de klas kom :D


Whoops, jah die boor schoot uit mn hand zn oor in, tegelijkertijd begon de zaag raar in z'n schedel te raggen...

Haha ik hoor het alweer :D Leuke fantasie heb je!;)
 
Back
Naar boven