MuscleMeat

Sportscholen ''discrimineren'' moslima's

Bezoekers in dit topic

Ik snap nog steeds niet waarom een een man van 60 kg in tanktop intimiderend is.
Kan iemand mij wat uitleg verschaffen?


Wat is nu precies tanktop? is dat een ander woord voor een hempdje?
 
En ook dat is weer een aanname. Het is niet gebaseerd op wat ik vind, maar op wat gasten te kennen geven. Je begrijpt hopelijk dat dit is onderzocht en niet gebaseerd op mijn persoonlijke voorkeuren.

Ben wel benieuwd naar dat "onderzoek" dan.
Wat vindt u nu het meest intimiderend in de sportschool?
- Magnesium dat door de zaak heen vliegt
- Mannen die zware gewichten tillen
- Schreeuwende mannen
- Kotsende mannen
- Bloedende mannen
- Hemden

Ik kijk graag naar ontklede mannen, dus wat mij betreft loopt iedereen daar in zijn onderbroek.
Helaas is het niet aan mij, maar is de algemene opinie onder gasten dat zij liever geen mannen in tanks zien omdat deze ze doorgaans dragen om iets te laten zien en blijkbaar een zekere attitude met zich meebrengen.

Hiermee geef je dus eigenlijk aan dat je het er zelf ook totaal niet mee eens bent en inziet hoe ridicuul deze regel is, maar dat je door de "algemene opinie onder gasten" jezelf hebt laten overhalen. Logisch dat de meeste gasten dit vinden, want de grote grijze massa van gedemotiveerde slapzakken die zich al geïntimideerd voelen als er iemand maar naar hen kijkt vormt hierbinnen natuurlijk het grootste deel.
Maar het lijkt mij waarschijnlijker dat het gewoon een door het overkoepelende ketenmanagement ingestelde huisregel is waar jij of wie dan ook op jouw vestiging niets over te zeggen hebben, maar die je toch dient te verdedigen natuurlijk.

Een man die 300 kg lift is niet intimiderend, dat is een atleet.
Je gaat naar een gym om te trainen. Niet om je manboobs te laten zien.
Bij ons mag je liften tot je licht in je hoofd wordt, mag je bloeden, mag je kotsen en zelfs met magnesium knoeien, maar dat doe je wel in een normaal shirt en niet in een nipple-teasing tanktop.
Kleine moeite, groot plezier.

Kom op Sjors. Als ik het warm heb wil ik in mijn hemd kunnen trainen. D'r is echt geen enkel steekhoudend argument voor het niet mogen trainen in een hemd in een sportschool. Dat je nog zegt dat je de tepels bedekt wilt zien kan ik me voorstellen, dat hoeft voor mij ook niet. Voor de rest is het nonsens.

Wil je dat wel, dan verwijzen we je door naar de speciale KT/crossfit platform-vestigingen waar je wel half bloot mag rondlopen. Daar ben je namelijk in een select gezelschap en loop je niet de kans onheus bejegend te worden omdat je zonodig je tepels moet laten zien.

Ik heb gelukkig nog nooit meegemaakt dat iemand zich ongewenst voelde omdat hij geen tanktop, pet of bandana mocht dragen.

Een pet mag ook al niet? Wat een waardeloze gym joh.
Die "speciale KT/crossfit platform-vestigingen" (ik neem aan dat je hier bedoelt: fatsoenlijke hardcore gyms waar niet dit soort onnozele regeltjes gelden) verdwijnen helaas overal door de oprukkende health cities, Achmea centra en meer van die ongein waar je twee euro voor een flesje kraanwater betaalt en je niet in een hemd mag rondlopen of een pet mag dragen en niet aan je ballen mag krabben en niet in de spiegel mag kijken en niet naar het plafond mag staren etc etc.
 
Wat is nu precies tanktop? is dat een ander woord voor een hempdje?
[Link niet meer beschikbaar]

Dit fotootje toont aan hoe belachelijk de regel is.
 
Dus inderdaad gewoon een onderhemd, liep meer dan 20 jaar terug altijd in die dingen in de zomer en heel soms train ik er in 1 op de schaarse warme dagen.

Dat petten niet mogen kan ik begrijpen, as je groepje binnen hebt en vechten krijgt is het wel zo handig als je beetje redelijke beelden hebt.
 
Bepaal jij dan ineens wat intimiderend is?

Onze gasten hebben geen moeite met huidskleur, tats of piercings.
Onze gasten hebben wel moeite met mannen in tanktops, die worden gedragen om het lichaam expliciet te tonen.

Ter illustratie:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]



En eenzelfde buffel in normaal shirt:


[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Snap je het nu of moet ik het in teletubbie-taal uitleggen?

Wij stellen huisregels op om een zo vriendelijk en open mogelijke sfeer te creeeren, op basis van gelijkheid en eerlijkheid.
Mensen die er een halszaak van maken om zich deels te ontkleden hebben niet de juiste instelling wat mij betreft, want ik kan met de beste wil van de wereld geen reden bedenken waarom je een tanktop zou moeten dragen.
Wij hebben airco, dus warmte kan geen reden zijn. Iedere debiel weet dat mannen zich in tanks hullen omdat ze iets willen laten zien. Show-offs moeten lekker thuis in de spiegel gaan pec-bouncen.
Precies om die reden zijn ze niet toegestaan. Net als dat trainen met ontbloot bovenlijf niet is toegestaan.

Iets wat in bijvoorbeeld horeca-gelegenheden ook de normaalste zaak van de wereld is. Je bent welkom, maar houd in godsnaam je kleding aan en kleed je toepasselijk.

Racistisch he?

Stringers en tanktops, tit bouncen en flexen behoren al decennia tot de bodybuilding cultuur. Net die cultuur die aan de basis ligt van het hedendaagse health gym, just fit etc gebeuren.
Een beetje respect naar je roots toe zou op zijn plaats zijn.
 
Zie het probleem niet in het lopen van een tank top?
 
Ben wel benieuwd naar dat "onderzoek" dan.
Wat vindt u nu het meest intimiderend in de sportschool?
- Magnesium dat door de zaak heen vliegt
- Mannen die zware gewichten tillen
- Schreeuwende mannen
- Kotsende mannen
- Bloedende mannen
- Hemden
Kotsen, schreeuwen en bloeden tot daar aan toe, maar magnesium en hemdjes dat kan echt niet.


Het is potverdomme toch geen sportschool!!..


.. o wacht.
 
Ben wel benieuwd naar dat "onderzoek" dan.
Wat vindt u nu het meest intimiderend in de sportschool?
- Magnesium dat door de zaak heen vliegt
- Mannen die zware gewichten tillen
- Schreeuwende mannen
- Kotsende mannen
- Bloedende mannen
- Hemden



Hiermee geef je dus eigenlijk aan dat je het er zelf ook totaal niet mee eens bent en inziet hoe ridicuul deze regel is, maar dat je door de "algemene opinie onder gasten" jezelf hebt laten overhalen. Logisch dat de meeste gasten dit vinden, want de grote grijze massa van gedemotiveerde slapzakken die zich al geïntimideerd voelen als er iemand maar naar hen kijkt vormt hierbinnen natuurlijk het grootste deel.
Maar het lijkt mij waarschijnlijker dat het gewoon een door het overkoepelende ketenmanagement ingestelde huisregel is waar jij of wie dan ook op jouw vestiging niets over te zeggen hebben, maar die je toch dient te verdedigen natuurlijk.



Kom op Sjors. Als ik het warm heb wil ik in mijn hemd kunnen trainen. D'r is echt geen enkel steekhoudend argument voor het niet mogen trainen in een hemd in een sportschool. Dat je nog zegt dat je de tepels bedekt wilt zien kan ik me voorstellen, dat hoeft voor mij ook niet. Voor de rest is het nonsens.



Een pet mag ook al niet? Wat een waardeloze gym joh.
Die "speciale KT/crossfit platform-vestigingen" (ik neem aan dat je hier bedoelt: fatsoenlijke hardcore gyms waar niet dit soort onnozele regeltjes gelden) verdwijnen helaas overal door de oprukkende health cities, Achmea centra en meer van die ongein waar je twee euro voor een flesje kraanwater betaalt en je niet in een hemd mag rondlopen of een pet mag dragen en niet aan je ballen mag krabben en niet in de spiegel mag kijken en niet naar het plafond mag staren etc etc.



Dus je snapt het wel, waarom doe je dan alsof je het niet begrijpt?

Petjes en andere hoofddeksels mogen niet omdat onze ledenscanner dan niet werkt. Als je je pas voor de poorten houd verschijnt er een pic van je tronie op het scherm van de baliemedewerkster. Dat is een veiligheidsmiddel. We moeten weten wie er in het pand is ( brandveiligheid ) en we moeten ze ook kunnen vinden en herkennen ( ook voor betalingsachterstanden, schorsingen etc )
Daarnaast moeten mensen herkenbaar zijn op beelden, mocht er een keer de pleuris uit breken.

Dat mag je allemaal waardeloos vinden, maar het zijn zaken die nogal wenselijk zijn als je honderden mensen per dag over de vloer hebt.
Daarbij maken we geen onderscheid tussen gedemotiveerde slapzakken, huisvrouwtjes en gruntende lifters.
Iedereen houd zijn smoel vrij van hoofddeksels, zijn tepels bedekt en zijn slippers thuis.

Voor de mensen die graag de grenzen van de regels op willen zoeken of zulke jankerds zijn dat ze niet in een t-shirt kunnen trainen bestaat er ook een oplossing : mouwloze t-shirts.
 
Als je geen gezeik wilt gewoon naar 'hardcore' gym gaan.
 
En als je niet 'hardcore' wilt zijn moet je naar een zeik gym gaan.
 
Dus je snapt het wel, waarom doe je dan alsof je het niet begrijpt?

Petjes en andere hoofddeksels mogen niet omdat onze ledenscanner dan niet werkt. Als je je pas voor de poorten houd verschijnt er een pic van je tronie op het scherm van de baliemedewerkster. Dat is een veiligheidsmiddel. We moeten weten wie er in het pand is ( brandveiligheid ) en we moeten ze ook kunnen vinden en herkennen ( ook voor betalingsachterstanden, schorsingen etc )
Daarnaast moeten mensen herkenbaar zijn op beelden, mocht er een keer de pleuris uit breken.
Is jouw sportschool toevallig het hoofdkwartier van de NSA? ???
 
dan noemen ze nederland tolerant!

Iedereen heeft het recht om zijn religie te belijden
 
Back
Naar boven