XXL Nutrition

Sportscholen ''discrimineren'' moslima's

Kotsen is dan ook geen aandachttrekkerij maar een lichamelijke functie waar je bar weinig aan kunt doen.
We hebben godver 1 huisregel: dress accordingly
Dat is zelfs in duidelijke zinnen uitgesplitst:

- Borsten en billen bedekken
- Geen tanktops
- Schoeisel verplicht

en dan zijn er nog van die zuigers die de discriminatie-kaart spelen :roflol:

In de meeste nachtclubs zijn petjes en sneakers ook niet toegestaan. Zeker ook allemaal klote-racisten?

We kennen de regels nu wel hoor...
Neemt niet weg dat ze vanwege discriminerende redenen zijn gemaakt. (het weren van bodybuilders)
Dat ze er toch rondlopen kan jij niks aan doen want je kan niet weren op uiterlijk...
Snap je het nog steeds niet? Heeft niks te maken met petjes en nachtclubs.

Het is zelfs iets meer dan de helft ;) maar helaas is niet iedereen zo lang gemotiveerd als de gemiddelde dbber.. Ik vind persoonlijk dat je het als sportschool vrij goed doet als je op dat percentage zit.

Iedereen is al jaren bezig met het probleem om nieuwe leden voor langere tijd gemotiveerd te houden, zou mooi zijn als wij dat probleem hier zouden oplossen.

De wet van Dam ken ik niet. Maar het lijkt me logisch dat een club er baat bij heeft zoveel mogelijk betalende klanten te hebben waarvan de helft maar komt opdagen, zodat de zaal niet overvol is;

We kennen de regels nu wel hoor...
Neemt niet weg dat ze vanwege discriminerende redenen zijn gemaakt. (het weren van bodybuilders)
Dat ze er toch rondlopen kan jij niks aan doen want je kan niet weren op uiterlijk...
Snap je het nog steeds niet? Heeft niks te maken met petjes en nachtclubs.

Ja bah, bodybuilders. Straks gaan mensen zich nog bij ons inschrijven om te trainen. Walgelijk.

I'm out, dit is zelfs voor mij een te bedenkelijk niveau geworden.

Ik snap nog steeds niet waarom een een man van 60 kg in tanktop intimiderend is.
Kan iemand mij wat uitleg verschaffen?

ik vind het behoorlijk intimiderend!

als je het topic hebt gelezen weet je ook waarom..

Ik snap nog steeds niet waarom een een man van 60 kg in tanktop intimiderend is.
Kan iemand mij wat uitleg verschaffen?

dan is zijn linkerbal zichtbaar tijdens het deadliften wat zeer storend en intimiderend is tegenover de rest van de klanten daar.

dan is zijn linkerbal zichtbaar tijdens het deadliften wat zeer storend en intimiderend is tegenover de rest van de klanten daar.
haha ik heb iets gelijkaardigs mee gemaakt. Die ene keer dat ik met een korte broek ging trainen was mijn lul uit m'n rechter broekspijp aan het hangen. :o

ach dat valt toch niet eens op, tenzij ze aan microloaden zijn.

Laatst bewerkt:
haha ik heb iets gelijkaardigs mee gemaakt. Die ene keer dat ik met een korte broek ging trainen was mijn lul uit m'n rechter broekspijp aan het hangen. :o
Toen je toevallig in de speeltuin naast de basisschool aan het trainen was zeker :o

verdoken "kijk mij een zeer lange lul hebben"-post!!! Maar wel super grappig!

---------- Post toegevoegd 5 July 2013 om 23:39 ----------

hahaha nee, ik eet enkel volgens mijn macro's. Die micro's laten passen is veel te veel werk.

Ik mag niet in de buurt komen van de basisschool. Minstens 200m afstand.

Scherp!!! ROFLOL!!!

verdoken "kijk mij een zeer lange lul hebben"-post!!! Maar wel super grappig!

---------- Post toegevoegd 5 July 2013 om 23:39 ----------

Scherp!!! ROFLOL!!!
Na dit kort intermezzo geef ik het woord terug aan Yasmine.

Yasmine, ga je gang!

Ja bah, bodybuilders. Straks gaan mensen zich nog bij ons inschrijven om te trainen. Walgelijk.

I'm out, dit is zelfs voor mij een te bedenkelijk niveau geworden.

Dus mensen mogen zich wel inschrijven om te trainen, maar mogen niet tonen (tanktop) dat ze getraind hebben want dat is te intimiderend? **** logic.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als we nu allemaal een witte lakens aantrekken, swastikas dragen (ja dat is gewoon een symbool voor vruchtbaarheid oid van, de hindoes) en moskeeën gaan bezoeken. En als ze dan gaan lopen janken precies tzdlfde weerwoord geven.

Dus mensen mogen zich wel inschrijven om te trainen, maar mogen niet tonen (tanktop) dat ze getraind hebben want dat is te intimiderend? **** logic.

Je mag wel 300kg liften, dan ben je een atleet volgens Sjors. Heb je alleen het lichaam van Arnold in een tanktop, dan uh...ben je een intimiderende buffel. Doe je die vervolgens uit dan ben je weer een atleet. En je mag ook nog gewoon kotsen na het squaten.

Als we nu allemaal een witte lakens aantrekken, swastikas dragen (ja dat is gewoon een symbool voor vruchtbaarheid oid van, de hindoes) en moskeeën gaan bezoeken. En als ze dan gaan lopen janken precies tzdlfde weerwoord geven.

Je moet je argument wel uitwerken he want dit slaat werkelijk nergens op.

---------- Post toegevoegd 5 July 2013 om 23:56 ----------

Je mag wel 300kg liften, dan ben je een atleet volgens Sjors. Heb je alleen het lichaam van Arnold in een tanktop, dan uh...ben je een intimiderende buffel. Doe je die vervolgens uit dan ben je weer een atleet. En je mag ook nog gewoon kotsen na het squaten.

Op spottende wijze correct samengevat; Het houdt echt geen steek!

Terug
Naar boven