zusters?Ik kom op voor het onrecht die mijn zusters worden aangedaan
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zusters?Ik kom op voor het onrecht die mijn zusters worden aangedaan

hoofddoel ja?
opzich geen gek idee, dus met zo'n "target-lock" icoon erop. en dan proberen met voetbal te raken.
gat in de markt..
------------
maar ff serieus: is geen keuze heh, zie post bijv van moslim adil op dit forum, hij wordt ook door familie aangezet tot verplicht moslim zijn. stopt hij, is hij hele familie kwijt. geldt voor 100% van die vrouwen idem. Ze moeten wel. Doen ze hoofddoel af, worden ze meteen gekortwiekt. Geloof maar dat een algemeen hoofddoel verbod voor alle moslimvrouwen van harte welkom is. Maar ze mogen het niet zeggen want dat is als de knuppel in het maaiveld gooien![]()
Ik kom op voor het onrecht die mijn zusters worden aangedaan
EX molsim hehhoofddoel ja?
opzich geen gek idee, dus met zo'n "target-lock" icoon erop. en dan proberen met voetbal te raken.
gat in de markt..
------------
maar ff serieus: is geen keuze heh, zie post bijv van moslim adil op dit forum, hij wordt ook door familie aangezet tot verplicht moslim zijn. stopt hij, is hij hele familie kwijt. geldt voor 100% van die vrouwen idem. Ze moeten wel. Doen ze hoofddoel af, worden ze meteen gekortwiekt. Geloof maar dat een algemeen hoofddoel verbod voor alle moslimvrouwen van harte welkom is. Maar ze mogen het niet zeggen want dat is als de knuppel in het maaiveld gooien![]()

Ja dat krijg je met al dat incest.
Ik weer ze ook, tesamen met petjesdragers, tanktopdragers ( meisjes mogen wel ) en grunters.
Niet om intolerant te zijn, maar omdat wij gewoon eigen huisregels hebben bepaald om een specifiek publiek te bedienen en iedereen ze maar gewoon heeft na te leven. Bevalt het je niet, dan zijn er een triljoen andere gyms die je vast dolgraag als lid willen hebben.
Ik zie zelf ook niet zo erg in waarom tanktops niet mogen. Als je er gespierd uit ziet, zie je dat ook wel in t-shirt. Met gevolg dat iedereen in een vest oid moet lopen?
Jawel, het zijn altijd jonge gasten (rond de 18 of jonger) hier. In veel gevallen de semi-ecto's.
Ik vind tanktop fijn dragen tijdens sporten, het ventileert lekker. In een t-shirt zweet je wat meer en is die altijd natter (bij mij dan).

Jawel, het zijn altijd jonge gasten (rond de 18 of jonger) hier. In veel gevallen de semi-ecto's.
Nee, dat is jouw ervaring.
In mijn ervaring zijn het altijd gespierde gozers van jaar of 25.