- Waardering
- 761
Ik ben Turk en wordt graag geknuffeld door linkse partijen.
Dat verklaart veel!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben Turk en wordt graag geknuffeld door linkse partijen.

-Vlaams Behang
-N-VA
-Open VLD
-LDD
-CD&V
-SP.a
-SLP
-Groen
!
Rechts en links bovenaan en vlak onder elkaar, merkwaardig, maar het kan blijkbaar

ik heb ook 10 keer de geen mening knop gehitWij zijn ook te weinig Belg om alle vragen helemaal te vatten denk ik![]()

ik heb ook 10 keer de geen mening knop gehit
allemaal rare uitdrukkingen als inplanten, VRT, jobkorting, supertrucks, De Lijn, wtf is een mandaat , et gaat maar door![]()
Als ik de peilingen zo wat volg, en de fora, dan zie ik overal NVA aan de top, volgens mij gaan ze dus echt een monsterscore halen, meer dan VB en LDD misschien wel. Het zou iig niet zo vreemd zijn. Het is de enige partij die nog een beetje in het centrum ligt en niet de kiezer constant beriegd/vol met opportunisten en overlopers zit.Ik ga voor NVA. Lijst Dedecker spreekt me ook wel aan maar ik heb nu eenmaal meer vertrouwen in Bart De Wever dan in Dedecker.
!
Wat is er met je aan het gebeuren Eric?
Maar ff serieus, het VB is een pak minder extreem geworden tegenover vroeger en in vergelijking met PVV zijn het eigenlijk meer centrum-rechtsen met erg sociale punten. Eigenlijk zijn de enige scherpe hoekjes bij het VB nog die paar extremisten zoals De Winter en consorten, de rest is al sterk gematigd.
Bij de Europese stemwijzer voor Nederland had ik VVD bovenaan. Voor landelijke verkiezingen (Nederland)kom ik wel uit op een linkse partij. Maar goed zo'n stemwijzer is een indicatie, het volledige programma doornemen per partij blijft toch aan te raden als je echt een keuze wil maken.