Phenochef
Huge Freak
- Waardering
- 263
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan iemand nog wat uitleg geven over LDD? Wat er goed en minder goed aan is?
Als Nederlander kwam ik uit op:
GROEN! Wat houdt dat in?

Economisch rechts en ethisch vrij progressief. Vrij grote mond. Het zou in ieder geval interessant zijn mocht hij mee aan de macht komen om te kijken hoeveel van zijn programma hij daadwerkelijk kan verwezenlijken. Wordt ook nogal snel afgebeeld als populist.
Dat je - quoting Bart De Wever - "de waanzin voorbij bent".![]()
Ik ken Bart de Wever niet. Maar is het vergelijkbaar met GroenLinks in Nederland ofzo.
Ik ken Bart de Wever niet. Maar is het vergelijkbaar met GroenLinks in Nederland ofzo.
Trouwens als Nederlander heb ik op meer dan de helft van de vragen: geen mening geantwoord![]()
Jep, is denk ik wel vergelijkbaar met Groen. Economie mag niet meer groeien omdat dat de natuur schaadt waardoor er dus minder staatsinkomsten zijn en anderzijds willen ze wel torenhoge uitgaven doen. Slaat natuurlijk nergens op.
Het hoeft geen of-of verhaal te zijn, kan best en-en zijn. Er zijn reeds voorbeelden van grote bedrijven die dat concept begrepen hebben en het lijkt ook zeker die richting uit te gaan in de toekomst. Er is geen reden om te denken dat economische groei altijd een verslechtering van het milieu betekend. Het vraagt alleen wel de nodige knowhow en juiste ingesteldheid om ecologisch te gaan denken en werken.Persoonlijk vind ik de natuur ook wel iets belangrijker dan de economie. Van mij hoeft onze economie niet veel verder meer te groeien, en moeten we ons gaan richten op het behoudt van de wereld.
Daar heb je wel een punt.Het hoeft geen of-of verhaal te zijn, kan best en-en zijn. Er zijn reeds voorbeelden van grote bedrijven die dat concept begrepen hebben en het lijkt ook zeker die richting uit te gaan in de toekomst. Er is geen reden om te denken dat economische groei altijd een verslechtering van het milieu betekend. Het vraagt alleen wel de nodige knowhow en juiste ingesteldheid om ecologisch te gaan denken en werken.
De economie mag natuurlijk niet ondergeschikt zijn aan iets anders. De economie is gewoon de backbone van onze samenleving. Deze is nu aan het krimpen en zal vervolgens weer moeten groeien om te herstellen uit de huidige crisis. Als je de plannen van Groen! en GroenLinks van dichterbij bekijkt dan zijn die weinig realistisch. Zoals elke partij zijn er goede ideetjes bij, maar als die mensen de absolute macht zouden krijgen dan zou het slecht aflopen met onze welvaart. Overigens zijn de groene partijtjes niet nodig, de meeste partijen/politici zijn tegenwoordig bezig met milieu, zelfs een voor ons nog relatief rechtse Obama.
Jep, is denk ik wel vergelijkbaar met Groen. Economie mag niet meer groeien omdat dat de natuur schaadt waardoor er dus minder staatsinkomsten zijn en anderzijds willen ze wel torenhoge uitgaven doen. Slaat natuurlijk nergens op.

Vogels wilt het mogelijk maken dat we 4/5de gaan werken, wat denk je dat er dan met de economie gebeurd?
Minder werken zal een daling van de arbeidsproductiviteit betekenen, wat normaal gezien leidt tot een daling van de economische groei.