XXL Nutrition

Review PeptoPro - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kenmerken PeptoPro:

-Extreem snel spierherstel voor sporters
    -Sterke spiergroei voor bodybuilders
    -Unieke peptide aminozuren
    -Volledige opname in de spieren
    -Wetenschappelijk bewezen
    -Het product van Top- en Olympische sporters!
    -Optimale aminozuur verhouding voor spiermassa
    -25 doseringen per verpakking!

Je merkt al na enkele trainingen dat je sneller herstelt. Je spieren voelen ook harder en voller aan. Prestaties vliegen omhoog en de spiegel liegt ook niet. 100% vetvrije spiergroei!

PeptoPro kan direct na het opdrinken worden opgenomen in de spieren waardoor het veel effectiever werkt dan andere producten.

Wij verkopen PeptoPro in de neutrale variant. Dus 100% PeptoPro zonder enige toevoeging van smaak, kleur en zoetstoffen! Niet lekker, wel het beste!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Bijna 2 maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Naturel: Smaak is zeer moeilijk te beschrijven
  • Welke dosis heb je gebruikt? 10 gram voor de training + 10 gram na de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, extra goodies, uitleg en tips
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 250 gram voor 14,90 euro of 500 gram voor 28 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja: De werking is zeer duidelijk merkbaar.

Mijn review:

Na eerst een hele tijd met het aminozuurproduct Magic EAA getraind te hebben besloot ik over te gaan op PeptoPro aangezien ik er veel goede zaken over hoorde.

De prijs:

250 gram voor 14,90 euro of 500 gram voor 28 euro. Deze prijs is voor PeptoPro erg scherp.

Smaak:

Het product puur drinken is echt vies van smaak. Als je het mengt met fruitsap dan merk je het niet. Wat je ook kan doen is er Dextrose of WMS bijdoen om de smaak te verbeteren. Zo is de opname ervan natuurlijk ook beter.

Herstel:

Na een hele tijd magic eaa te gebruiken waarmee ik goed herstelde dus de PeptoPro genomen. Ik moet eerlijk toegeven dat ik in het begin weinig verschil merkte tussen het herstel. Maar na een tweetal weken merkte ik dat het herstel toch echt nog wel veel hoger lag dan met de EAA. Dag erna was ik altijd volledig hersteld en dat zet natuurlijk aan om extra hard te trainen.

Oplosbaarheid:

De oplosbaarheid van dit product is zeer goed. Er blijven geen korrels achter en is het is een dunne substantie wat ervoor zorgt dat het drinken vlot verloopt.

Eindoordeel:

Dit product is een echte topper. Wetenschappelijk is er ook al onderzoek naar gedaan. klik . Wat dit product bij mij echt gedaan heeft is mijn herstel naar een veel hoger niveau gebracht. Ook merk ik als ik in de spiegel kijk dat mijn spieren er voller uitzien en dat ze echt harder aanvoelen sinds ik het gebruik. Dit product lijkt me dan ook echt een aanrader voor iedereen die zwaar in de cut zit om zo droog en vol mogelijk te komen.

Ik geef het product een 9, indien er nog een smaak aan toegevoegd zou worden naast de naturel zou het echt een 10 krijgen.

PeptoPro.jpg

Volgens mij is er niets te klagen. Ik drink altijd een combi van Dextrose met PeptoPro en beide zijn smaakloos. Even wennen maar echt een aanrader en werkt zeker goed.

Pepto Pro is zo'n hoogwaardig product. Top of the bill voor je herstel.

Pas een weekje niet genomen en had veel meer en langer spierpijn. Voor mij het bewijs dat het echt werkt.

Smaak went wel, maar is nog steeds net kots. Gewoon mengen met weinig water en in een keer doorslikken.

Pas een weekje niet genomen en had veel meer en langer spierpijn. Voor mij het bewijs dat het echt werkt.

Smaak went wel, maar is nog steeds net kots. Gewoon mengen met weinig water en in een keer doorslikken.

Klopt helemaal wat je zegt over je herstel, is mij ook opgevallen.
Die directe toevoeging van de Peptide aminos tijdens of direct na de training zorgt er echt voor dat je spieren direct gevoed worden.

Over die smaak, ach ik meng het meestal met Magnificent, dan is je glucose ook direct weer op pijl en heb je een heerlijke smaak.

Klopt helemaal wat je zegt over je herstel, is mij ook opgevallen.
Die directe toevoeging van de Peptide aminos tijdens of direct na de training zorgt er echt voor dat je spieren direct gevoed worden.

Over die smaak, ach ik meng het meestal met Magnificent, dan is je glucose ook direct weer op pijl en heb je een heerlijke smaak.

Best combi!;)

Peppto pro zorgt voor extra snel herstel dus snellere spiergroei :-)

Snelst en hoogwaardig.

Dat t werkt is inderdaad iets wat zeker is!

Ik gebruik nu al enige tijd peptopro. Gelukkig komt het elke 3 maand wel eens in de weekaanbieding en dan koop ik het groot in. Ik kan meestal met een kilo wel 2-3 maand dus per servering grootte zit het ook goed. Geen geouwehoer over dat het wel werkt want het is heel goed en bewezen spul. Sinds ik dit combineer met de wms pure heb ik een hele voordele en goede postworkout.

Perfecte combi! Wanneer neem je het? Wellicht interessant voor anderen?

Postworkout ;)

Tijdens training kan ook, ik neem PeptoPro iig NA me training en een half uur later als ik thuis ben een whey shake

Is kwestie van voorkeur.

Ik neem mn whey altijd voor mn training, en een goede maaltijd een uurtje erna.

Heb wel eens gelezen dat peptopro voor cardio niet goed zou zijn. Ik kan me ook voorstellen dat tijdens training dan niet handig is, maar zal dat eens opzoeken.

Is kwestie van voorkeur.

Ik neem mn whey altijd voor mn training, en een goede maaltijd een uurtje erna.

Heb wel eens gelezen dat peptopro voor cardio niet goed zou zijn. Ik kan me ook voorstellen dat tijdens training dan niet handig is, maar zal dat eens opzoeken.

Ben heel benieuwd naar de onderbouwing idd.
Ik gebruik pepto pro altijd tijdens en na de training.

Wow, ik zag dat MDY ook Pepto Pro verkocht, voor 2 keer zo duur :roflol:

Ik weet waar ik t koop :D

Ik ben ook over gestapt. Heb mijn EAA's vervangen voor peptopro.
2potten van 500gr gekocht, eens kijken hoelang die meegaan :D

Terug
Naar boven