MuscleMeat

Review PeptoPro - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kenmerken PeptoPro:

-Extreem snel spierherstel voor sporters
    -Sterke spiergroei voor bodybuilders
    -Unieke peptide aminozuren
    -Volledige opname in de spieren
    -Wetenschappelijk bewezen
    -Het product van Top- en Olympische sporters!
    -Optimale aminozuur verhouding voor spiermassa
    -25 doseringen per verpakking!

Je merkt al na enkele trainingen dat je sneller herstelt. Je spieren voelen ook harder en voller aan. Prestaties vliegen omhoog en de spiegel liegt ook niet. 100% vetvrije spiergroei!

PeptoPro kan direct na het opdrinken worden opgenomen in de spieren waardoor het veel effectiever werkt dan andere producten.

Wij verkopen PeptoPro in de neutrale variant. Dus 100% PeptoPro zonder enige toevoeging van smaak, kleur en zoetstoffen! Niet lekker, wel het beste!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Bijna 2 maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Naturel: Smaak is zeer moeilijk te beschrijven
  • Welke dosis heb je gebruikt? 10 gram voor de training + 10 gram na de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, extra goodies, uitleg en tips
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 250 gram voor 14,90 euro of 500 gram voor 28 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja: De werking is zeer duidelijk merkbaar.

Mijn review:

Na eerst een hele tijd met het aminozuurproduct Magic EAA getraind te hebben besloot ik over te gaan op PeptoPro aangezien ik er veel goede zaken over hoorde.

De prijs:

250 gram voor 14,90 euro of 500 gram voor 28 euro. Deze prijs is voor PeptoPro erg scherp.

Smaak:

Het product puur drinken is echt vies van smaak. Als je het mengt met fruitsap dan merk je het niet. Wat je ook kan doen is er Dextrose of WMS bijdoen om de smaak te verbeteren. Zo is de opname ervan natuurlijk ook beter.

Herstel:

Na een hele tijd magic eaa te gebruiken waarmee ik goed herstelde dus de PeptoPro genomen. Ik moet eerlijk toegeven dat ik in het begin weinig verschil merkte tussen het herstel. Maar na een tweetal weken merkte ik dat het herstel toch echt nog wel veel hoger lag dan met de EAA. Dag erna was ik altijd volledig hersteld en dat zet natuurlijk aan om extra hard te trainen.

Oplosbaarheid:

De oplosbaarheid van dit product is zeer goed. Er blijven geen korrels achter en is het is een dunne substantie wat ervoor zorgt dat het drinken vlot verloopt.

Eindoordeel:

Dit product is een echte topper. Wetenschappelijk is er ook al onderzoek naar gedaan. klik . Wat dit product bij mij echt gedaan heeft is mijn herstel naar een veel hoger niveau gebracht. Ook merk ik als ik in de spiegel kijk dat mijn spieren er voller uitzien en dat ze echt harder aanvoelen sinds ik het gebruik. Dit product lijkt me dan ook echt een aanrader voor iedereen die zwaar in de cut zit om zo droog en vol mogelijk te komen.

Ik geef het product een 9, indien er nog een smaak aan toegevoegd zou worden naast de naturel zou het echt een 10 krijgen.

PeptoPro.jpg

Dus de kans bestaat niet dat hij gewoon erg te spreken is over bepaalde producten?

Ik ben zelf ook fan van bepaalde B&F producten omdat ik ze gewoon echt goed vind.
En als dit topic naar boven komen in mijn geabonneerde topics vind ik het ook leuk om andere mensen hun ervaring te lezen en mijn positieve ervaring te delen.

Ontopic; je hoort elke pro tegenwoordig over "Caseine Hydrolisate" (wat in pepto pro zit) of hydrolized whey etc.

ik kan het nog sterker maken,ik bestel al heel wat jaren bij B&F,ben groot fan van Pepto Pro,

maar ik voel absoluut niet de behoefte om altijd de loftrompet over supplementen of een shop

af te steken,ik heb er dezelfde binding mee als met de supermarkt waar ik mijn boodschappen

haal , niets dus

off topic,complimenten voor je fysiek

Laatst bewerkt:
Is dit beter als isolaat na de training? :)

Welk gebash?

Nut van een review topic valt alleen weg als het vooral gebruikt wordt voor reclame-uitingen.

Ik heb het over het algemeen. Wanneer er iets geschreven wordt waar dan ook is er een handje vol dat constant opmerkingen lopen te maken...liefst nog een stapje verder gaan om te bashen. Wanneer je ze inhoudelijk vragen gaat stellen haken ze af. Wanneer er een discussie op gang komt is het juist prachtig en is een forum een mooi medium om info uit te wisselen en elkaar dus te helpen. Schreeuwen maar inhoudelijk niets zeggen maar vervolgens afkraken en weg rwnnen is heel jammer en zonde. Je hebt altijd voors en tegens...das geen enkel probleem natuurlijk...maar wel met onderbouwing.

Ik doe nu telkens na me training een extra schepje van die pepto pro bij me Magnificent. Smaakt top werkt top!

Spul werkt inderdaad goed. Smaak blijft vaagjes haha, maar het doet zn werk wel top. Herstel snel, en beschik snel over een hoge concentratie amino peptiden rondom mijn training.

Voor mij een perfecte vervanger voor de EAA's ;)

Spul werkt inderdaad goed. Smaak blijft vaagjes haha, maar het doet zn werk wel top. Herstel snel, en beschik snel over een hoge concentratie amino peptiden rondom mijn training.

Zit er een smaak aan dan :p? Mix het met me BCAA en dan proef je van de rest niks meer eigenlijk haha.
Pepto is sowieso supergoed, prijzig maar daar krijg je veel voor terug! :D

Zit eraan te denken het ook rondom mn cardio te gaan doen. Wat vind jij?

Misschien ****ed placebo mij terwijl ik nooit echt verwachtingen heb van supps, maar voor mijn gevoel groei ik echt meer nu ik peptopro gebruik. Ik gebruik t aan t eind van mijn training en iets extra wanneer ik een training een paar keer tot failure ga en extra langzame negatieve reps doe.

Ach die smaak, ik meng het of door me magnificent of door me Muscle Protect. Vind t heerlijk zo.

Is in ieder geval wel een supp die werkt

Ach die smaak, ik meng het of door me magnificent of door me Muscle Protect. Vind t heerlijk zo.

Is in ieder geval wel een supp die werkt

Ja, ff door de Magnificent maakt de opname alleen maar beter en direct herstel spierglycogeen. Top!:)

Op die manier heb je ook nog een lekker drankje. ;)

Ralf

Doe ik al! 1schepje Xtend, en 1 schepje PeptoPro, drink ik during cardio ;)

Heb altijd Xtend gedronken, was altijd helemaal verkocht aan die appel en die blue raspberry smaak.
Maar drink nu alleen nog maar Muscle Protect (Lemon bubble gum) Stuk frisser.

Haha, hoe erg ik het product ook hoog heb zitten, die smaak blijft vreemd!
Was gisteren mijn Xtend vergeten erin te doen en had dus alleen de peptopro, zoooo mn mond trok even scheef haha!

Met Xtend/aminoX/whey samen blijft het een perfecte combi!

Haha, hoe erg ik het product ook hoog heb zitten, die smaak blijft vreemd!
Was gisteren mijn Xtend vergeten erin te doen en had dus alleen de peptopro, zoooo mn mond trok even scheef haha!

Met Xtend/aminoX/whey samen blijft het een perfecte combi!

Hahahahahah fancyboy!!!!:):):)

Ik neem 10 gram peptopro i.c.m. 20 - 60 gram Dextrose professional. Smaakt prima!

Terug
Naar boven