MuscleMeat

Review PeptoPro - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kenmerken PeptoPro:

-Extreem snel spierherstel voor sporters
    -Sterke spiergroei voor bodybuilders
    -Unieke peptide aminozuren
    -Volledige opname in de spieren
    -Wetenschappelijk bewezen
    -Het product van Top- en Olympische sporters!
    -Optimale aminozuur verhouding voor spiermassa
    -25 doseringen per verpakking!

Je merkt al na enkele trainingen dat je sneller herstelt. Je spieren voelen ook harder en voller aan. Prestaties vliegen omhoog en de spiegel liegt ook niet. 100% vetvrije spiergroei!

PeptoPro kan direct na het opdrinken worden opgenomen in de spieren waardoor het veel effectiever werkt dan andere producten.

Wij verkopen PeptoPro in de neutrale variant. Dus 100% PeptoPro zonder enige toevoeging van smaak, kleur en zoetstoffen! Niet lekker, wel het beste!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Bijna 2 maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Naturel: Smaak is zeer moeilijk te beschrijven
  • Welke dosis heb je gebruikt? 10 gram voor de training + 10 gram na de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, extra goodies, uitleg en tips
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 250 gram voor 14,90 euro of 500 gram voor 28 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja: De werking is zeer duidelijk merkbaar.

Mijn review:

Na eerst een hele tijd met het aminozuurproduct Magic EAA getraind te hebben besloot ik over te gaan op PeptoPro aangezien ik er veel goede zaken over hoorde.

De prijs:

250 gram voor 14,90 euro of 500 gram voor 28 euro. Deze prijs is voor PeptoPro erg scherp.

Smaak:

Het product puur drinken is echt vies van smaak. Als je het mengt met fruitsap dan merk je het niet. Wat je ook kan doen is er Dextrose of WMS bijdoen om de smaak te verbeteren. Zo is de opname ervan natuurlijk ook beter.

Herstel:

Na een hele tijd magic eaa te gebruiken waarmee ik goed herstelde dus de PeptoPro genomen. Ik moet eerlijk toegeven dat ik in het begin weinig verschil merkte tussen het herstel. Maar na een tweetal weken merkte ik dat het herstel toch echt nog wel veel hoger lag dan met de EAA. Dag erna was ik altijd volledig hersteld en dat zet natuurlijk aan om extra hard te trainen.

Oplosbaarheid:

De oplosbaarheid van dit product is zeer goed. Er blijven geen korrels achter en is het is een dunne substantie wat ervoor zorgt dat het drinken vlot verloopt.

Eindoordeel:

Dit product is een echte topper. Wetenschappelijk is er ook al onderzoek naar gedaan. klik . Wat dit product bij mij echt gedaan heeft is mijn herstel naar een veel hoger niveau gebracht. Ook merk ik als ik in de spiegel kijk dat mijn spieren er voller uitzien en dat ze echt harder aanvoelen sinds ik het gebruik. Dit product lijkt me dan ook echt een aanrader voor iedereen die zwaar in de cut zit om zo droog en vol mogelijk te komen.

Ik geef het product een 9, indien er nog een smaak aan toegevoegd zou worden naast de naturel zou het echt een 10 krijgen.

PeptoPro.jpg

Ik heb er geen last van dat schuim. Mix hem altijd met me whey en magnificent.

Ik heb ook geen last van schuim. Een smaak zonder toevoeging van suikers/khd zou het product perfect maken inderdaad. Mix het nu ook met BCAA en/of whey.

Ik geef ook een 9/10

Ik heb ook geen last van schuim. Een smaak zonder toevoeging van suikers/khd zou het product perfect maken inderdaad. Mix het nu ook met BCAA en/of whey.

Ik geef ook een 9/10

Moet zeggen als ik me shakebeker te hard vul (met alleen pepto tijdens het trainen) dan schuimt hij ook wel.
Maja kraan wat zachter en probleem opgelost. Inderdaad door de smaak een 9/10 anders zeker een 10+

Moet zeggen als ik me shakebeker te hard vul (met alleen pepto tijdens het trainen) dan schuimt hij ook wel.
Maja kraan wat zachter en probleem opgelost. Inderdaad door de smaak een 9/10 anders zeker een 10+

Je mengt het meestal toch met een whey (tenminste ik)
Dus vind het gewoon top

Inderdaad, als het alleen om extra aminozuren gaat, zou ik gewoon meer whey nemen. Is nog goedkoper ook. Waarom nog Peptopro erdoor?

Neem dat meestal als ik juist geen voeding binnen wil, maar wel iets voor spierherstel. Dus voor nuchtere cardio of tussen KT en cardio. Scheelt zoveel qua spierpijn ook.

---------- Post toegevoegd 20 June 2013 om 08:14 ----------

En dan eerst even laten staan, lost het helemaal op; dat drinkt veel lekkerder weg en heb je geen last van schuim.

Inderdaad, als het alleen om extra aminozuren gaat, zou ik gewoon meer whey nemen. Is nog goedkoper ook. Waarom nog Peptopro erdoor?

Neem dat meestal als ik juist geen voeding binnen wil, maar wel iets voor spierherstel. Dus voor nuchtere cardio of tussen KT en cardio. Scheelt zoveel qua spierpijn ook.

---------- Post toegevoegd 20 June 2013 om 08:14 ----------

En dan eerst even laten staan, lost het helemaal op; dat drinkt veel lekkerder weg en heb je geen last van schuim.

+1

Ik maak het altijd al voor ik naar de gym ga en dan heb ik totaal geen last van schuim en is het gewoon mooi opgelost. Ik snap ook niet wat mensen zo zitten te jammeren over de smaak, na een harde training ben ik net blij dat ik het kan drinken en merk ik echt amper iets van de smaak.. ;s

Je kan niet zeggen dat het onzettend lekker is :p Maar zoals al eerder aangegeven gaat het mij om de werking en niet om de smaak en de werking is gewoon 110% TOP :thumb:

Peptopro wordt niet voor niets ook door het NOCNSF aanbevolen aan topsporters ;)

+1

Ik maak het altijd al voor ik naar de gym ga en dan heb ik totaal geen last van schuim en is het gewoon mooi opgelost. Ik snap ook niet wat mensen zo zitten te jammeren over de smaak, na een harde training ben ik net blij dat ik het kan drinken en merk ik echt amper iets van de smaak.. ;s

Gewoon met magnificent nemen. Beste combinatie, kan iedereen z'n voordeel uit halen.

Onder het mom van 'geef het lichaam zo nu en dan wat anders' ga ik deze week met combi van Carnivor Beef isolate en peptopro starten. Aminopeptides incl met beef isolate lijkt mij een winner combi! :D

Onder het mom van 'geef het lichaam zo nu en dan wat anders' ga ik deze week met combi van Carnivor Beef isolate en peptopro starten. Aminopeptides incl met beef isolate lijkt mij een winner combi! :D

Hahah succes man! Ik hou het wel bij alleen pepto :p

Carnivor Beef isolaat zag ik ook ergens te koop staan bij body en fit.
Laat ff weten hoe je er op gaat.

ik pak al geruime tijd Peptopro(10gram) tijdens training en na trainen Dextrose Professional (30gram) en Peptopro (10gram) 20 minuten later pak ik mijn Gold's whey werkt top voor mij

Pepto pro tijdens en na in combi met magnificent! Half uurtje later vaste maaltijd en voor het slapen MC.

Pepto pro tijdens en na in combi met magnificent! Half uurtje later vaste maaltijd en voor het slapen MC.

Dit inderdaad. OF na de pepto/magnificent shake 30min later isolaat en dan 30-45min later maaltijd en voor slapen MC ;)

Terug
Naar boven