MuscleMeat

Review PeptoPro - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kenmerken PeptoPro:

-Extreem snel spierherstel voor sporters
    -Sterke spiergroei voor bodybuilders
    -Unieke peptide aminozuren
    -Volledige opname in de spieren
    -Wetenschappelijk bewezen
    -Het product van Top- en Olympische sporters!
    -Optimale aminozuur verhouding voor spiermassa
    -25 doseringen per verpakking!

Je merkt al na enkele trainingen dat je sneller herstelt. Je spieren voelen ook harder en voller aan. Prestaties vliegen omhoog en de spiegel liegt ook niet. 100% vetvrije spiergroei!

PeptoPro kan direct na het opdrinken worden opgenomen in de spieren waardoor het veel effectiever werkt dan andere producten.

Wij verkopen PeptoPro in de neutrale variant. Dus 100% PeptoPro zonder enige toevoeging van smaak, kleur en zoetstoffen! Niet lekker, wel het beste!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Bijna 2 maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Naturel: Smaak is zeer moeilijk te beschrijven
  • Welke dosis heb je gebruikt? 10 gram voor de training + 10 gram na de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, extra goodies, uitleg en tips
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 250 gram voor 14,90 euro of 500 gram voor 28 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja: De werking is zeer duidelijk merkbaar.

Mijn review:

Na eerst een hele tijd met het aminozuurproduct Magic EAA getraind te hebben besloot ik over te gaan op PeptoPro aangezien ik er veel goede zaken over hoorde.

De prijs:

250 gram voor 14,90 euro of 500 gram voor 28 euro. Deze prijs is voor PeptoPro erg scherp.

Smaak:

Het product puur drinken is echt vies van smaak. Als je het mengt met fruitsap dan merk je het niet. Wat je ook kan doen is er Dextrose of WMS bijdoen om de smaak te verbeteren. Zo is de opname ervan natuurlijk ook beter.

Herstel:

Na een hele tijd magic eaa te gebruiken waarmee ik goed herstelde dus de PeptoPro genomen. Ik moet eerlijk toegeven dat ik in het begin weinig verschil merkte tussen het herstel. Maar na een tweetal weken merkte ik dat het herstel toch echt nog wel veel hoger lag dan met de EAA. Dag erna was ik altijd volledig hersteld en dat zet natuurlijk aan om extra hard te trainen.

Oplosbaarheid:

De oplosbaarheid van dit product is zeer goed. Er blijven geen korrels achter en is het is een dunne substantie wat ervoor zorgt dat het drinken vlot verloopt.

Eindoordeel:

Dit product is een echte topper. Wetenschappelijk is er ook al onderzoek naar gedaan. klik . Wat dit product bij mij echt gedaan heeft is mijn herstel naar een veel hoger niveau gebracht. Ook merk ik als ik in de spiegel kijk dat mijn spieren er voller uitzien en dat ze echt harder aanvoelen sinds ik het gebruik. Dit product lijkt me dan ook echt een aanrader voor iedereen die zwaar in de cut zit om zo droog en vol mogelijk te komen.

Ik geef het product een 9, indien er nog een smaak aan toegevoegd zou worden naast de naturel zou het echt een 10 krijgen.

PeptoPro.jpg

Zo, nou ik dacht dat met Waxy Maize/Dextrose wel weg te drinken zou zijn. Nja, het is iig wel goedkoper dan XXL.

Misschien dat ik 250gr keer probeer.

Maar waar smaakt het precies naar, kun je dat beschrijven ? :P

Zo, nou ik dacht dat met Waxy Maize/Dextrose wel weg te drinken zou zijn. Nja, het is iig wel goedkoper dan XXL.

Misschien dat ik 250gr keer probeer.

Maar waar smaakt het precies naar, kun je dat beschrijven ? :P

nee kan ik niet, de smaak zelf proef je weinig van maar het is de nasmaak die het hem doet :p echt net kots ofzo xD maarja als je gaat nadenken, het zijn voorverteerde eiwitten, in kots zitten ook stukken verteerde etensresten, hahahah

Geef het een weekje en dan merk je het niet meer. :p. Dat is toch mijn bevinding. Smaak is even wennen.

Klopt, dat ook. :)

nee kan ik niet, de smaak zelf proef je weinig van maar het is de nasmaak die het hem doet :p echt net kots ofzo xD maarja als je gaat nadenken, het zijn voorverteerde eiwitten, in kots zitten ook stukken verteerde etensresten, hahahah

Ahhh, zo erg is het ook weer niet, haha. :D

Gister met pindakaas door me shake gemixed en het zout van de pindakaas neutraliseerd de smaak ook. :)

-Leon

Pindakaas in n shake? Haha klinkt ook weer aardig hardcore, klontert dat niet als de ziekte?

btw, ik doe nu zo weinig mogelijk water ( 150-200 ml ) en een flinke scheut slimpie 0kcal siroop sinaasappel erbij en drinkt vrij vlot weg, tis nog steeds niet lekker te noemen, maar iig beter als met alleen water :)

• Like
Waarderingen: B&F
btw, ik doe nu zo weinig mogelijk water ( 150-200 ml ) en een flinke scheut slimpie 0kcal siroop sinaasappel erbij en drinkt vrij vlot weg, tis nog steeds niet lekker te noemen, maar iig beter als met alleen water :)

Thanks, voor de tip. Daar hebben andere leden denk ik ook iets aan:)

Ik gebruik de peptopro ook al tijd en ben er echt te spreken over je merkt inderdaad dat je sneller hersteld en er voller uitziet,ik meng het alijd met WMS en dat is heel goed te doen proef je niks meer van die rare smaak van pepto............ik ben ook heel erg benieuwd naar magnificent die wil ik gelijk uit proberen als die uitkomt,hoop voor een mooi prijsje ook net als de rest..........en zou inderdaad mooi zijn de pepto pro in grotere verpakkingen.

@ B&F Als je voor de training BCAA's neemt en na de training PeptoPro dan heb je toch geen whey meer nodig, of wel?

@ B&F Als je voor de training BCAA's neemt en na de training PeptoPro dan heb je toch geen whey meer nodig, of wel?

Jawel, Whey bevat veel meer Kcal en aminozuren in verhouding. :) En Kcal is belangrijk om voldoende energie te leveren aan het lichaam voor herstel en groei.

-Leon

En BCAA's worden sneller opgenomen. Whey heeft volgens mij ook nog een opname duur van anderhalf uur ofzo.

Heb deze nog niet geprobeerd. Heb wel de Pure Muscle BCAA's van BF. Die zijn ook niet lekker, maar went allemaal wel.

Jawel, Whey bevat veel meer Kcal en aminozuren in verhouding. :) En Kcal is belangrijk om voldoende energie te leveren aan het lichaam voor herstel en groei.

-Leon

Oké, ik dacht omdat je na het trainen toch naar huis gaat en een goede maaltijd neemt is PeptoPro zonder whey wel voldoende. Maar dan bou ik t bij BCAA en whey.

Oké, ik dacht omdat je na het trainen toch naar huis gaat en een goede maaltijd neemt is PeptoPro zonder whey wel voldoende. Maar dan bou ik t bij BCAA en whey.

Je hebt ook geen whey nodig indien je een eiwitrijke maaltijd erna eet, alleen alleen als je een eiwittekort hebt dan zou je het eventueel kunnen aanvullen.

En BCAA's worden sneller opgenomen. Whey heeft volgens mij ook nog een opname duur van anderhalf uur ofzo.

Heb deze nog niet geprobeerd. Heb wel de Pure Muscle BCAA's van BF. Die zijn ook niet lekker, maar went allemaal wel.

Inderdaad. De losse aminozuren worden sneller opgenomen. :)

Het kan beide. Het ligt tenslotte aan je totaal Kcal wat je per dag binnenkrijgt. Als jij zonder de Whey na de training alsnog genoeg eiwitten en energie binnenkrijgt dan zie ik het probleem niet. :)

-Leon

Oke, duidelijk.

@ Machette mn eiwitten haal ik wel, ik weeg namelijk geen drol. het gaat mij er om dat het lang duurt voordat mn voeding afgebroken is, dus direct na de training sups en de rest van de dag vast voedsel.

Oke, duidelijk.

@ Machette mn eiwitten haal ik wel, ik weeg namelijk geen drol. het gaat mij er om dat het lang duurt voordat mn voeding afgebroken is, dus direct na de training sups en de rest van de dag vast voedsel.

Ok, dat is prima. Maar wat bedoel je hier precies mee?

van een stuk kip naar aminozeren.

nee hoor, bedankt in iedergeval.
het ging er om dat ik me een verhaal herinder over di-tri peptiden en de opname snelheid. Peptopro zou beter zijn dan whey in welke vorm dan ook. aangezien ik peptopro in combinatie met whey duur vindt worden zocht ik naar een alternatief. en mn conclusie was eigenlijk dat ik voor en tijdens de training BCAA's kan gebruiken en direct na de training PeptoPro met wat snelle KH, dit zou dan beter werken als whey.

Terug
Naar boven