Fitness Seller

Review PeptoPro - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kenmerken PeptoPro:

-Extreem snel spierherstel voor sporters
    -Sterke spiergroei voor bodybuilders
    -Unieke peptide aminozuren
    -Volledige opname in de spieren
    -Wetenschappelijk bewezen
    -Het product van Top- en Olympische sporters!
    -Optimale aminozuur verhouding voor spiermassa
    -25 doseringen per verpakking!

Je merkt al na enkele trainingen dat je sneller herstelt. Je spieren voelen ook harder en voller aan. Prestaties vliegen omhoog en de spiegel liegt ook niet. 100% vetvrije spiergroei!

PeptoPro kan direct na het opdrinken worden opgenomen in de spieren waardoor het veel effectiever werkt dan andere producten.

Wij verkopen PeptoPro in de neutrale variant. Dus 100% PeptoPro zonder enige toevoeging van smaak, kleur en zoetstoffen! Niet lekker, wel het beste!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Bijna 2 maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Naturel: Smaak is zeer moeilijk te beschrijven
  • Welke dosis heb je gebruikt? 10 gram voor de training + 10 gram na de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, extra goodies, uitleg en tips
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 250 gram voor 14,90 euro of 500 gram voor 28 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja: De werking is zeer duidelijk merkbaar.

Mijn review:

Na eerst een hele tijd met het aminozuurproduct Magic EAA getraind te hebben besloot ik over te gaan op PeptoPro aangezien ik er veel goede zaken over hoorde.

De prijs:

250 gram voor 14,90 euro of 500 gram voor 28 euro. Deze prijs is voor PeptoPro erg scherp.

Smaak:

Het product puur drinken is echt vies van smaak. Als je het mengt met fruitsap dan merk je het niet. Wat je ook kan doen is er Dextrose of WMS bijdoen om de smaak te verbeteren. Zo is de opname ervan natuurlijk ook beter.

Herstel:

Na een hele tijd magic eaa te gebruiken waarmee ik goed herstelde dus de PeptoPro genomen. Ik moet eerlijk toegeven dat ik in het begin weinig verschil merkte tussen het herstel. Maar na een tweetal weken merkte ik dat het herstel toch echt nog wel veel hoger lag dan met de EAA. Dag erna was ik altijd volledig hersteld en dat zet natuurlijk aan om extra hard te trainen.

Oplosbaarheid:

De oplosbaarheid van dit product is zeer goed. Er blijven geen korrels achter en is het is een dunne substantie wat ervoor zorgt dat het drinken vlot verloopt.

Eindoordeel:

Dit product is een echte topper. Wetenschappelijk is er ook al onderzoek naar gedaan. klik . Wat dit product bij mij echt gedaan heeft is mijn herstel naar een veel hoger niveau gebracht. Ook merk ik als ik in de spiegel kijk dat mijn spieren er voller uitzien en dat ze echt harder aanvoelen sinds ik het gebruik. Dit product lijkt me dan ook echt een aanrader voor iedereen die zwaar in de cut zit om zo droog en vol mogelijk te komen.

Ik geef het product een 9, indien er nog een smaak aan toegevoegd zou worden naast de naturel zou het echt een 10 krijgen.

PeptoPro.jpg

De eiwitten van PeptoPro zijn voorgehydroliseerd en peptide gebonden.

EAS zijn losse aminozuren, deze worden indien je lichaam te weinig energie tot zijn beschikking gezien als glucose en verbrand. Want je spijsverteringsstelsel is helaas niet zo slim..

De aminozuren uit PeptoPro integendeel, wordt gezien als een lichaamsvreemd eiwit en wordt niet verbrand voor energie.

Door de peptide bindingen in PeptoPro arriveren de amino's daar op die plekken waar ze voor bedoeld zijn.

Opzich zou je ook whey hydrolisaat kunnen kopen, alleen mijn persoonlijke vookeur gaat naar PeptoPro.

Weer wat geleerd :)

De eiwitten van PeptoPro zijn voorgehydroliseerd en peptide gebonden.

EAS zijn losse aminozuren, deze worden indien je lichaam te weinig energie tot zijn beschikking gezien als glucose en verbrand. Want je spijsverteringsstelsel is helaas niet zo slim..

De aminozuren uit PeptoPro integendeel, wordt gezien als een lichaamsvreemd eiwit en wordt niet verbrand voor energie.

Door de peptide bindingen in PeptoPro arriveren de amino's daar op die plekken waar ze voor bedoeld zijn.

Opzich zou je ook whey hydrolisaat kunnen kopen, alleen mijn persoonlijke vookeur gaat naar PeptoPro.

Jezza komt anders steeds met meer onderzoeken die dit tegen spreken.

Jezza komt anders steeds met meer onderzoeken die dit tegen spreken.

Ik heb even snel naar zijn postgeschiedenis gekeken, maar ik kon niks vinden dat over aminozuren ging.

Hij zou het best kunnen tegenspreken met bronnen alleen dat kan ook vice versa. Ik weet enkel dat het menselijk spijsverteringsstelsel zo werkt. Van belang is ook het tijdstip waarop je losse aminozuren neemt, als je al vantevoren goed gegeten hebt zou het in principe geen meerwaarde hebben. (Oké EAS brengt lichaam in anabole staat, maar dat gebeurt ook als je na het trainen een whey shake neemt)

Ik train in de ochtend en ik zorg dat ik voldoende complexe carbs binnen krijg met eiwitten. Dan even later wat simpele carbs zoals een banaan en dan tijdens het trainen neem ik aminozuren, voorheen deed ik het voor de training. Alleen tijdens vind ik het nu veel fijner én mijn post workout is dus WMS met PeptoPro.

Tja ik drink zelf ook eas tijdens het trainen en merk het verschil in spierpijn wel als ik het bv een keer vergeet.
Maar peptopro gebruik ik net dus wil even kijken of ik het merk.

Tja ik drink zelf ook eas tijdens het trainen en merk het verschil in spierpijn wel als ik het bv een keer vergeet.
Maar peptopro gebruik ik net dus wil even kijken of ik het merk.

Ja daarmee heb ik ook een periode geëxperimenteerd o.a een week geen EAS gebruikt en een week geen PeptoPro. Je merkt echt het verschil!

Praktijk en theorie blijft natuurlijk altijd de beste opties om je keuze te overwegen. :)

-Leon

Ik heb een vraag over PeptoPro. Kan ik dit anders dan tijdens en/of direct na de training nemen, bijvoorbeeld 's ochtends en elke dag nemen zonder dat ik mijn geld over de balk smijt? :)
Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Ik heb een vraag over PeptoPro. Kan ik dit anders dan tijdens en/of direct na de training nemen, bijvoorbeeld 's ochtends en elke dag nemen zonder dat ik mijn geld over de balk smijt? :)
Alvast bedankt!

Ja als je er het geld voor hebt is het ideaal. Zijn gewoon gesplitste eiwitten, worden megasnel opgenomen.

Ja als je er het geld voor hebt is het ideaal. Zijn gewoon gesplitste eiwitten, worden megasnel opgenomen.

Geld zat hiero!!! :D
Bedankt. Ik ga het dagelijks nemen.

Zonet heb ik mijn eerste PeptoPro gedronken in water want was eigenlijk best benieuwd naar de smaak aangezien vele het ranzig vinden. :eek: Ik heb me dan ook op het ergste voorbereid en vond het eigenlijk wel meevallen... Nee, lekker is het zeker niet maar ik heb veel erger meegemaakt. De winkel zal ik niet noemen, maar een aantal smaken van de whey producten die ze daar verkopen was niet te zuipen, dit op zijn zachts gezegd. De naturel smaak was gegarandeerd kotsen. :D

Ik ben benieuwd naar de resultaten van PeptoPro. Wordt vervolgd...

Laatst bewerkt:
Alvast bedankt!

Dan zou ik het na de training en eventueel in de ochtend nemen. :)

-Leon

Iemand tips om het drinkbaarder te maken met iets dat GEEN kcal bevat?

Ben net inkopen gaan doen en heb eens gezocht achter dranken zonder kcal die mij eventueel mixbaar leken : ice tea grean tea zonder kcal, redbull light, Aquarius zero.

Iemand een idee of het een probleem zou geven om met deze te mixen (qua opname eiwitten)?

Net 2 potten pepto neutrale smaak besteld. Voor de prijs hoef je het niet te laten denk ik dan, 25 euro p-stuk. Gezien het feit mijn trainingen alleen frequenter en harder gaan worden, zoek ik een product dat mij in staat stelt sneller te laten herstellen ook ivm werk. Eventuele smaak boeit me niet. Al moet ik zand vreten, als ik er beter van herstel vreet ik zand, om maar voorbeeldje te noemen. Leuke service trouwens dat je 3 cadeautjes mag uitzoeken.

---------- Post toegevoegd Tue 2 Aug 2011 om 22:00 ----------

Heb trouwens vernomen uit zeer betrouwbare bron dat Rob Ruigh, de wielrennert ja, tijdens de Tour de France ook pepto heeft laten overkomen uit Nederland. Wil toch wel wat zeggen lijkt me dan, als een wereld atleet, lees: tourrennert, pepto nuttigt.

Ben net inkopen gaan doen en heb eens gezocht achter dranken zonder kcal die mij eventueel mixbaar leken : ice tea grean tea zonder kcal, redbull light, Aquarius zero.

Iemand een idee of het een probleem zou geven om met deze te mixen (qua opname eiwitten)?

Red Bull Light zou ik niet doen. Ik vrees dat je dan zeer aparte smaak krijgt. :D Verder is Red Bull ook wat dikker met structuur waardoor het mij moeilijk te mixen lijkt. :)

De andere keuzes zijn beter.

-Leon

Chapeau voor body en fit! Gisteravond laat mijn bestelling geplaatst, nu reeds binnen!

Whey hydrolisaat is in principe gemaakt op hetzelfde principe. Het enige verschil is dat de hydrolisegraad, en ook de concentratie di- en tripeptiden lager ligt dan bij PeptoPro. Toch is hydro wel een goed product, maar let bij aanschaf op de hydrolisegraad! De meeste hydro's hebben zo'n lage concentratie di en tripeptiden (de belangrijken peptiden) dat het gewoon niet de moeite waard is om het daar voor te kopen.

Helaas hebben onze boardsponsors niet zo'n zuivere hydro, maar hij bestaat wel. Klik. Ik weet niet of het verboden is om dit te vermelden, maar ik denk dat er best wel vraag naar is.

Dat is dan toch nutteloos om te vermelden aangezien je aangeeft dat PeptoPro beter is?

Terug
Naar boven