AndroidHealthClinic

Percentage vet

026Mike

Novice
Waardering
0
Ik ben net nieuw op dit forum en ik heb een vraagje over buikspieren

ik ben nu aan het trainen voor een sixpack, maar ik zie heel vaak bij topics staan over percentage vet, Bijv dat je 8% vet moet hebben om een zichtbare sixpack te krijgen, maar hoe weet ik hoeveel % vet ik heb

ik weeg: 65 Kilo
Lengte : 1.70

???

Laatst bewerkt:
je kan best in een gym vragen om het even te meten, de meeste gyms hebben wel een huidplooimeter...

maar waarom alleen trainen voor een sixpack? ga toch volop bulken, met alleen een sixpack ga je een beachpussy worden.

• Topic Starter Topic Starter
Ik train ook wel:

Biceps
Triceps
Borstspieren
Rugspieren

alleen ik had alleen een vraagje over buikspieren ;)

Beenspieren ook trainen. & Schouders.

v

Laatst bewerkt:
Ik zie wel een sixpack door komen. Mag nog wat af dan, en buikspieren trainen. Verder ALLES trainen

Cardio & Kt.

Je kunt beter meer spiermassa gaan gainen dan meteen je vet% verminderen... dan heb je straks een veeel beter resultaat + behoud je meer spiermassa. En btw..meer spiermassa=meer vetverbranding ;)

mmh... Bedankt voor de tips =D

afvallen ?? wil je echt zo een mager schriel ventje worden met een uitgemergelde six pack ? win eerst maar wat spiermassa ! ( en niet alleen op de buik )

Als je nu gaat cutten blijft er niets van je over lol.

sniperx zij dat er nog wat vanaf moet
ik ben niet van plan minder te gaan eten ofzo xD

maar mijn ma zegt dat ik ook op de crosstrainer zou moeten gaan?

sniperx zij dat er nog wat vanaf moet

niet luisteren, niet zeiken over een 6pack, en massa opzetten, dat zal de chickies veel meer interesseren dan een schriel mager ventje die jij gaat worden als je nog meer vet verliest

Dus ik moet gwn focking veel spieren opbouwen?

wat moet ik precies eten dan want elke dag mcdonalds zal ook wel niet goed zijn voor je spieren ;p

wat moet ik precies eten dan want elke dag mcdonalds zal ook wel niet goed zijn voor je spieren ;p

niemand zei ook dat je dit moet doen, ga naar de voedings sectie, en lees wat rond. 6 maaltijden per dag, eiwitrijk voedsel en rond de 3000kcal per dag eten

okee bedankt ;)

Terug
Naar boven