Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus ik moet gwn focking veel spieren opbouwen?
wat moet ik precies eten dan want elke dag mcdonalds zal ook wel niet goed zijn voor je spieren ;p
Ik ben 15 jaar, 1,74m, 60kg en ik eet rond 3000+ kcal per dag, is dit niet teveel?
3x per week krachttraining. Soms met de fiets naar school is 50 minuten fietsen.
Six-pack komt er helemaal niet bij mij, begin wel te merken dat ik massa bijkom!
)Ik zie wel een sixpack door komen. Mag nog wat af dan, en buikspieren trainen. Verder ALLES trainen
Als deze jongen nog meer deraf gaat halen houd hij helemaal niks over?
Hamsteren zou ik zeggen.
Weetje wat ik doe,
Gezond eten, en gwn alles trainen dan komt het vanzelf wel denk ik =D
spierherstel duurt ongeveer 48uur, maar je kan altijd een andere spiergroep trainen de volgende dag
overtraining aka teveel spierschade aka spierafbraak. maar zoals ik al zei, je kan perfect de ene dag borst en armen doen, dan de volgende dag benen etc

Benen doe ik niet... ik ben meer bezig met m'n bovenlichaam
Veel eten, hard trainen en veel rust dat is het belangrijkste! ( Zit nu zo'n 500-700kcal boven mijn behoefte dus hopelijk zal ik groeien! )
maar wij proberen te zeggen dat als je je benen traint, zal je bovenlichaam zoiezo mee groeien.Ik ben niet van plan bodybuilder te worden hoor
gwn beetje stevig in mijn bovenlichaam meer niet.