AndroidHealthClinic

Percentage vet

In het begin had ik dit ook. Ik was op zich best mager, maar had toch geen sixpack. Het enige wat werkt is gewoon eten, eten, eten en eten en daarbij goed trainen. Dan krijg je uiteindelijk vanzelf die sixpack en daarbij ook nog een gespierd lichaam.

• Topic Starter Topic Starter
Dat ga ik ook doen =D

Dus ik moet gwn focking veel spieren opbouwen?

wat moet ik precies eten dan want elke dag mcdonalds zal ook wel niet goed zijn voor je spieren ;p

Eet gezond! Veel, de juiste producten met de nodige voedingswaarde en trainen niet vergeten! NOT to much junkfood is helemaal niet goed voor je die rotzooi.

Ik ben 15 jaar, 1,74m, 60kg en ik eet rond 3000+ kcal per dag, is dit niet teveel?

3x per week krachttraining. Soms met de fiets naar school is 50 minuten fietsen.

Six-pack komt er helemaal niet bij mij, begin wel te merken dat ik massa bijkom!

Ik ben 15 jaar, 1,74m, 60kg en ik eet rond 3000+ kcal per dag, is dit niet teveel?

3x per week krachttraining. Soms met de fiets naar school is 50 minuten fietsen.

Six-pack komt er helemaal niet bij mij, begin wel te merken dat ik massa bijkom!

Das al een goed punt dus, je gaint al massa, je buik is ook gwn een spier, low in vet percentage en je zal wel iets zien. Hou je vetpercentage gewoon rond de 12-15%, als je dan voor de sixpack gaat zou ik niet lager dan 10% gaan zonde je bent nog jong. ( spreek ook voor mezelf :))

Weetje wat ik doe,

Gezond eten, en gwn alles trainen dan komt het vanzelf wel denk ik =D

Nog 1 vraagje hea :P?

Als ik bijv op dinsdag getraind heb, en ik heb op woensdag spierpijn... moet ik dan doortrainen?

spierherstel duurt ongeveer 48uur, maar je kan altijd een andere spiergroep trainen de volgende dag

overtraining aka teveel spierschade aka spierafbraak. maar zoals ik al zei, je kan perfect de ene dag borst en armen doen, dan de volgende dag benen etc

dan zal je bovenlichaam zoiezo niet veel groeien als je benen niet doet ...

Benen doe ik niet... ik ben meer bezig met m'n bovenlichaam

Als jij echt resultaat wilt zou ik niet zomaar wat gaan aankloten maar gewoon het juiste advies meepikken wat hier word verteld.

Begin met een goed schema.. en niet alleen je bovenlichaam trainen maar OOK je onderlichaam!! Alleen beachboy's trainen hun buik en biceps en vergeten de rest, neem aan dat jij niet van plan bent zo te worden ... sorry als ik dat verkeerd heb

Anyway...begin met een goed schema, bijv. als je maar 3x per week kan trainen, 3daagssplitschema.. Elke dag train je een aantal spiergroepen op het uiterste. Dit zul je zeker wel voelen de dag erna en zelfs misschien wel 2 dagen erna, maar zodra je weer gaat trainen geef je die spieren nog rust en pak je andere delen van het lichaam.

Bijv. maandag;
benen/billen/buik

dinsdag;
rust

woensdag;
borst/schouders/triceps

donderdag;
rust

vrijdag;
rug/kuiten/biceps

zaterdag/zondag;
cardio ofzo

Hiernaast is voeding ZÉÉR belangrijk, hoe slechter je voeding... hoe slechter je spiergroei&herstel. Dus dat zou ik als ik jou was ook flink onder de loep nemen.

Probeer op elke trainings dag 1 grote spiergroep mee te pakken (dus rug / benen of borst).

En nogmaals geef je lichaam ook de rust die hij nodig heeft!!!
Trainen - GOED eten - Rust- Trainen - GEZOND eten - Rust - GEDULD!

Ik ben niet van plan bodybuilder te worden hoor :P
gwn beetje stevig in mijn bovenlichaam meer niet.

Ik vind dat je best al wat massa hebt voor 14 jaar! Ik ben 15 jaar en nu een goeie maand bezig, het is gewoon geweldig :D Veel eten, hard trainen en veel rust dat is het belangrijkste! ( Zit nu zo'n 500-700kcal boven mijn behoefte dus hopelijk zal ik groeien! )

Trouwens hoeveel vetpercentage denken jullie dat dit is?

Stats: 15jaar, 1,74m, 60kg

P.S. : Ik heb Pectus Extavacum ( Een soort van ingedeukte borstkas ) en let maar niet op mijn hoofd :p

BILD0004.JPG

BILD0001.JPG

BILD0007.JPG

BILD0008.JPG

Niet veel vet, 10% ofzo?

Ik ben niet van plan bodybuilder te worden hoor
gwn beetje stevig in mijn bovenlichaam meer niet.
maar wij proberen te zeggen dat als je je benen traint, zal je bovenlichaam zoiezo mee groeien.

dus vergeleken met iemand die alleen focust op bovenlichaam en iemand die onderlichaam+bovenlichaam zal de persoon die benen ook traint , meer groeien dan de persoon die alleen upper body doet

Terug
Naar boven