XXL Nutrition

Review Perfect Burn - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Ultra geconcentreerd – Thermogenic Powerproduct!

-Zeer snel vet verliezen!
    -8 uur werking per pil!
    -1 pil per dag
    -2 maanden voorraad
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -De hele dag 200% meer vetverbranding
    -Verbrand vet, geen spieren

Bijna alle fatburners op de huidige markt zijn eigenlijk hetzelfde. Een mix van stimulanten en een werking van 2-4 uur per capsule. Je voelt je ook even fit en krijgt daarna een crash. Als het energiegevoel na 2-4 uur verdwijnt, wat denk je dat er dan met je vetverbranding gebeurt? Inderdaad hetzelfde! Je vetverbranding stopt ook, het product werkt niet meer.

Als je een maximale hoeveelheid vet wilt verbranden dan moet het energieke gevoel en de thermogene werking de gehele dag aanhouden. Het product moet heel simpel de hele dag werken! Dat is de sleutel naar constante vetverbranding en maximaal afslanken.

Elke tablet Perfect Burn werkt 8 uur lang! Je kunt heel simpel 1 tablet nemen na het opstaan en Perfect Burn werkt de hele dag lang! Je voelt de heerlijke kracht van Perfect Burn de gehele dag door. Geen crash. De vetverbrandende en energieke werking houdt een complete werk- of college dag aan!

Elke tablet Perfect Burn verhoogt je vetverbranding de gehele dag door met 200%!
    Er is geen ander product op de markt dat je vetverbranding zo hard, snel en lang aanvalt / aanpakt als Perfect Burn!

Perfect Burn beschermt ook je spieren;
    Ingredienten in Perfect Burn zorgen dat je alleen vet verbrandt en geen spieren verliest zoals met andere fatburners het geval is. Je verliest met Weight Loss geen grammetje spiermassa terwijl je vetpercentage snel daalt.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 5 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? smaakloos
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2x halve pil per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? sample, snelle gratis verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten

Mijn review:

Na mijn goede ervaring met de oude dexaprine ben ik nadat het potje op was, op zoek gegaan naar een andere fatburner om mijn energie op pijl te houden tijdens mijn cut. Dexaprine heeft zijn werk daarin goed gedaan, en mijn gewichtsverlies ging ook nog is wat sneller. Moeilijk dus om een goede opvolger te vinden.

Nadat B&F ripped had uitgebracht, heb ik deze gelijk besteld. Deze is mij niet zo goed bevallen vanwege het feit dat die 300mg caffeine in een keer erin knalde. Dit is puur persoonlijk natuurlijk, ik heb liever een vertraagde afgifte zeker in verband met school. Zit liever niet in het scheikundelab als opeens die 300mg erin kick, sta je dan je microlitertjes te pipetteren :P.

Toen maar perfect burn besteld met goede hoop, en ik ben echt super tevreden. Je merk een groot deel van de dag een goede energie, zonder dat het af en toe net wat te erg is zoals ik wel eens had met dexaprine. Het verhoogt je hartslag en geeft je mentaal ook een soort van boost, en focus. Dit zorgt ervoor dat ik eigenlijk van sochtends vroeg tot begin van de avond veel energie heb om dingen te ondernemen.

Ik heb het nu van vrijdag tot vandaag gebruikt en heb nog geen downs of crashes meegemaakt. Ik vind qua ingredienten het de deluxe versie van ripped, meer raspberry ketones etc.

Ik denk dat perfect burn en dexaprine een kop aan kop race hebben qua effectiviteit/werking.

Qua training verschilt het niet echt, het is nauurlijk ook geen PWO hiervoor heb ik Strong! natuurlijk in huis staan. Het geeft je meer energie maar dat is niet specifiek voor de training.

oja, nog geen slapeloosheid gehad van perfect burn, misschien nog een leuke toevoeging, weet nog wel dat ik af en toe nachten wakker lag van dexaprine.

Kortom:

- meer energie, mentaal ook > betere mood > zin om actief te zijn > houdt bijna heel de dag aan
- Uitgebreidere formule dan ripped (alleen minder caffeine)
- vertraagde afgifte!! (zeker als je 2x een halve tablet in neemt)
- geen slapeloosheid

enige nadelen? niet ondervonden, vindt ze ook niet eens vies ruiken, een lichte frambozen smaak misschien door de raspberry ketones (of is dit placebo). Vindt het echt enorm fijn product want het geeft langdurige heerlijke energie, zonder dat het soms TE wordt. ik zou dit product echt zeker aanraden voor mensen die een energizer willen gebruiken tijdens de cut en wellicht wat sneller gewicht kwijt raken.

dit product krijgt van mij zeker een 9, ben er gewoon enorm tevreden over en zou het zo weer kopen.

perfectburn.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Ik eet natuurlijk onder onderhou, 3x split zonder cardio.
Schemas en progressie maakt verder niet uit is puur persoonlijk. De een zal sneller vet verbranden etc.

---------- Post toegevoegd Wed 13 Feb 2013 om 23:59 ----------

Ik heb nu nog 0 bijwerkingen opgemerkt, ik voel me energiek en mentaal vrolijk. Toppertje dit.

Ben zoweiso 1-2cm buiktomtrek kwijt, heb nu anderhalve strip op.

Ik eet natuurlijk onder onderhou, 3x split zonder cardio.
Schemas en progressie maakt verder niet uit is puur persoonlijk. De een zal sneller vet verbranden etc.

---------- Post toegevoegd Wed 13 Feb 2013 om 23:59 ----------

Ik heb nu nog 0 bijwerkingen opgemerkt, ik voel me energiek en mentaal vrolijk. Toppertje dit.

Ben zoweiso 1-2cm buiktomtrek kwijt, heb nu anderhalve strip op.
Goed om te horen dat het zo goed bevalt. Wat je omschrijft is ook helemaal de bedoeling. De enige positieve bijwerking is dan natuurlijk ook dat je vetpercentage daalt.:) Zet hem op! Perfect Burn

Ralf

Even dit topic levendig houden, cut komt er voor vele aan!

Schouders zijn droger bij het bb curlen vandaag zag ik veel contouren in mn delt echt super. Benen en het stuk tussen mijn prins en buik is ook droger. Buikomtrek is zo op het oog ook weer minder geworden.

Ben morgen vrij, zal voor het trainen meten en wegen

Even dit topic levendig houden, cut komt er voor vele aan!

Schouders zijn droger bij het bb curlen vandaag zag ik veel contouren in mn delt echt super. Benen en het stuk tussen mijn prins en buik is ook droger. Buikomtrek is zo op het oog ook weer minder geworden.

Ben morgen vrij, zal voor het trainen meten en wegen
Bedankt voor je recensie. De Perfect Burn ondersteunt je hierin absoluut goed :) Laat je me weten wanneer je het product gebruikt hebt wat het resultaat is?

Ralf

beginnend met perfect burn woog ik 77,2 kg, na de 1ste week voorbij was het 75,3 en nu de 2de week woog ik 74,5 vandaag ook mijn vetpercentage op de gym laten meten en die was 17.2%. zal in de 4de week even opnieuw mijn vetpercentage laten meten

beginnend met perfect burn woog ik 77,2 kg, na de 1ste week voorbij was het 75,3 en nu de 2de week woog ik 74,5 vandaag ook mijn vetpercentage op de gym laten meten en die was 17.2%. zal in de 4de week even opnieuw mijn vetpercentage laten meten

Lekker bezig dus :D Verder ook je voeding aangepast? Benieuwd naar je vet%

Zo, dat is eens mooie progressie!:cool: Ikb en benieuwd naar de meting in de vierde week! Daarnaast goed je voeding etc aangepast en fanatiek aan 't sporten?

Ralf

Zo, dat is eens mooie progressie!:cool: Ikb en benieuwd naar de meting in de vierde week! Daarnaast goed je voeding etc aangepast en fanatiek aan 't sporten?

Ralf

ja 4 of 5 dagen in de week sporten net hoe het uitkomt doordeweeks goed op de voeding letten en het weekend lekker eten en een drankje erbij ;)

Wanneer komen deze weer op voorraad? En wordt de prijs van €20 gehandhaafd?

Gr.

Mijn ervaringen:

Postief:
De pil smaak best aardig, niet dat dit heel veel zegt maar normaal gesproken zijn de supplementen echt niet te hachelen... Prima, maar deze smaakt iig wat beter.
Ik heb nu iets meer dan 1 strip op, ik merk ook dat ik droger ben geworden en heb wat dat betreft niet veel meer cardio gedaan.
De pillen blijken dus enigzins te werken. Ik merk niet echt dat ik (veel) meer energie heb of minder honger gevoel. In de ochtend ben ik wel actiever en ben wat dat betreft gevoelig voor caffeine.

Negatief:
Op de verpakking staat dat mensen die depressief of psychische klachten geen gebruik moeten maken van de pillen. Ik vraag me af waarom en hoe deze pillen daar aan moeten bijdragen.
Ik heb nl. geen van bovenstaande problemen maar merk wel dat ik me dingen meer aantrek dan ik normaal gesproken doe, zeker met de komst van de lente heb ik dit normaal gesproken JUIST niet.
Beetje vaag misschien, maar lijk er wat chago van te worden.

Crash, mogelijk door mijn hoge gevoeligheid voor caffeine, maar ik heb in de loop van de dag zeker wel een crash. Vanaf morgen even met halve pillen proberen verspreid over de dag.

Ik zal hier wel laten weten of dat beter bevalt! :)

Wanneer komen deze weer op voorraad? En wordt de prijs van €20 gehandhaafd?

Gr.
Hij is weer voorradig uiteraard voor dezelfde scherpe prijs. Perfect Burn
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Mijn ervaringen:

Postief:
De pil smaak best aardig, niet dat dit heel veel zegt maar normaal gesproken zijn de supplementen echt niet te hachelen... Prima, maar deze smaakt iig wat beter.
Ik heb nu iets meer dan 1 strip op, ik merk ook dat ik droger ben geworden en heb wat dat betreft niet veel meer cardio gedaan.
De pillen blijken dus enigzins te werken. Ik merk niet echt dat ik (veel) meer energie heb of minder honger gevoel. In de ochtend ben ik wel actiever en ben wat dat betreft gevoelig voor caffeine.

Negatief:
Op de verpakking staat dat mensen die depressief of psychische klachten geen gebruik moeten maken van de pillen. Ik vraag me af waarom en hoe deze pillen daar aan moeten bijdragen.
Ik heb nl. geen van bovenstaande problemen maar merk wel dat ik me dingen meer aantrek dan ik normaal gesproken doe, zeker met de komst van de lente heb ik dit normaal gesproken JUIST niet.
Beetje vaag misschien, maar lijk er wat chago van te worden.

Crash, mogelijk door mijn hoge gevoeligheid voor caffeine, maar ik heb in de loop van de dag zeker wel een crash. Vanaf morgen even met halve pillen proberen verspreid over de dag.

Ik zal hier wel laten weten of dat beter bevalt! :)
Bedankt voor je review! Ik ben blij dat het product zo goed aanslaat en je er goede resultaten mee behaald. Precies wat wat het moet doen!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ultra geconcentreerd – Thermogenic Powerproduct!

-Zeer snel vet verliezen!
-8 uur werking per pil!
-1 pil per dag
-2 maanden voorraad
-Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
-Euforisch gevoel – heerlijk!
-De hele dag 200% meer vetverbranding
-Verbrand vet, geen spiere

Bedankt voor je review! Ik ben blij dat het product zo goed aanslaat en je er goede resultaten mee behaald. Precies wat wat het moet doen!

Waarom wordt het afgeraden als men depressief is of psychische klachten heeft?
Ik vind dat vreemd en merk zelf dat ik meer chago ben... enig idee? :)

Het is namelijk zo dat bijv. een fatburner/pre-workout het gevoel, je gemoedstoestand, versterkt. Als je depressief bent, wil je dat natuurlijk niet. Dit is bijvoorbeeld een reden om het niet te nemen.

Ralf

kijk, als je nog niet echt goed tegen de stimulans kan van perfect burn kun je gewoon wat opgefokter zijn, dit merkte ik niet echt met perfect burn, maar wel met dexaprine (dit was mijn eerste sterke fatburner) mn lontje was erg kort op sommige dagen.

ik denk dat het een kwestie van wennen is aan de stimulanten, kijk is of je het ook hebt met een halve pil

dat je het niet mag gebruiken als je psygische klachten hebt komt denk ik door idd het goede gevoel wat je erbij krijgt, het moet geen vervanging worden voor medicatie of therapie voor die klachten.

rhodolia rosea heeft deze melding ook, het bevat geen stimulanten, maar kan je gewoon erg goed laten voelen.

Is het niet erg om naast deze tabletten nog gewoon PWO te nemen voor het trainen? Of wordt dat too much? Ik neem de tablet overigens gewoon in de ochtend, en train halverwege de middag zoiets.

Is het niet erg om naast deze tabletten nog gewoon PWO te nemen voor het trainen? Of wordt dat too much? Ik neem de tablet overigens gewoon in de ochtend, en train halverwege de middag zoiets.

Nee hoor dat kan prima :) Had zelf Dexaprine afgelopen zomer en nam dat samen met mijn pwo, ging er goed op :cool:

Geen enkel probleem. Ik raad er wel bij aan om voldoende tijd tussen de inname van de Perfect Burn en Pre-workout te nemen (+- 8 uur) rust te nemen. Dit om een overdosering stimulanten te voorkomen, want als je dat doet, heb je vaak een crash/negatieve ervaring.

Ralf

Dankjewel voor de snelle reacties! Ik ga het zo proberen.

Laatst bewerkt:
Product toch maar besteld aangezien er geen sampels meer waren. Morgen beginnen met uitproberen. Dexaprine e.d. hadden allemaal geen (merkbaar) effect op me dus ben benieuwd wat deze met me doet :)

Met perfect burn is het precies wat mtchel112 zegt.
De hele dag vrolijk, goed energiek, nul bijwerkingen!

Terug
Naar boven