MuscleMeat

Perfect Burn - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Ultra geconcentreerd – Thermogenic Powerproduct!

    -Zeer snel vet verliezen!
    -8 uur werking per pil!
    -1 pil per dag
    -2 maanden voorraad
    -Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
    -Euforisch gevoel – heerlijk!
    -De hele dag 200% meer vetverbranding
    -Verbrand vet, geen spieren



    Bijna alle fatburners op de huidige markt zijn eigenlijk hetzelfde. Een mix van stimulanten en een werking van 2-4 uur per capsule. Je voelt je ook even fit en krijgt daarna een crash. Als het energiegevoel na 2-4 uur verdwijnt, wat denk je dat er dan met je vetverbranding gebeurt? Inderdaad hetzelfde! Je vetverbranding stopt ook, het product werkt niet meer.

    Als je een maximale hoeveelheid vet wilt verbranden dan moet het energieke gevoel en de thermogene werking de gehele dag aanhouden. Het product moet heel simpel de hele dag werken! Dat is de sleutel naar constante vetverbranding en maximaal afslanken.

    Elke tablet Perfect Burn werkt 8 uur lang! Je kunt heel simpel 1 tablet nemen na het opstaan en Perfect Burn werkt de hele dag lang! Je voelt de heerlijke kracht van Perfect Burn de gehele dag door. Geen crash. De vetverbrandende en energieke werking houdt een complete werk- of college dag aan!

    Elke tablet Perfect Burn verhoogt je vetverbranding de gehele dag door met 200%!
    Er is geen ander product op de markt dat je vetverbranding zo hard, snel en lang aanvalt / aanpakt als Perfect Burn!

    Perfect Burn beschermt ook je spieren;
    Ingredienten in Perfect Burn zorgen dat je alleen vet verbrandt en geen spieren verliest zoals met andere fatburners het geval is. Je verliest met Weight Loss geen grammetje spiermassa terwijl je vetpercentage snel daalt.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 5 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? smaakloos
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2x halve pil per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? sample, snelle gratis verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? zeker weten

Mijn review:

Na mijn goede ervaring met de oude dexaprine ben ik nadat het potje op was, op zoek gegaan naar een andere fatburner om mijn energie op pijl te houden tijdens mijn cut. Dexaprine heeft zijn werk daarin goed gedaan, en mijn gewichtsverlies ging ook nog is wat sneller. Moeilijk dus om een goede opvolger te vinden.

Nadat B&F ripped had uitgebracht, heb ik deze gelijk besteld. Deze is mij niet zo goed bevallen vanwege het feit dat die 300mg caffeine in een keer erin knalde. Dit is puur persoonlijk natuurlijk, ik heb liever een vertraagde afgifte zeker in verband met school. Zit liever niet in het scheikundelab als opeens die 300mg erin kick, sta je dan je microlitertjes te pipetteren :P.

Toen maar perfect burn besteld met goede hoop, en ik ben echt super tevreden. Je merk een groot deel van de dag een goede energie, zonder dat het af en toe net wat te erg is zoals ik wel eens had met dexaprine. Het verhoogt je hartslag en geeft je mentaal ook een soort van boost, en focus. Dit zorgt ervoor dat ik eigenlijk van sochtends vroeg tot begin van de avond veel energie heb om dingen te ondernemen.

Ik heb het nu van vrijdag tot vandaag gebruikt en heb nog geen downs of crashes meegemaakt. Ik vind qua ingredienten het de deluxe versie van ripped, meer raspberry ketones etc.

Ik denk dat perfect burn en dexaprine een kop aan kop race hebben qua effectiviteit/werking.

Qua training verschilt het niet echt, het is nauurlijk ook geen PWO hiervoor heb ik Strong! natuurlijk in huis staan. Het geeft je meer energie maar dat is niet specifiek voor de training.

oja, nog geen slapeloosheid gehad van perfect burn, misschien nog een leuke toevoeging, weet nog wel dat ik af en toe nachten wakker lag van dexaprine.

Kortom:

- meer energie, mentaal ook > betere mood > zin om actief te zijn > houdt bijna heel de dag aan
- Uitgebreidere formule dan ripped (alleen minder caffeine)
- vertraagde afgifte!! (zeker als je 2x een halve tablet in neemt)
- geen slapeloosheid

enige nadelen? niet ondervonden, vindt ze ook niet eens vies ruiken, een lichte frambozen smaak misschien door de raspberry ketones (of is dit placebo). Vindt het echt enorm fijn product want het geeft langdurige heerlijke energie, zonder dat het soms TE wordt. ik zou dit product echt zeker aanraden voor mensen die een energizer willen gebruiken tijdens de cut en wellicht wat sneller gewicht kwijt raken.

dit product krijgt van mij zeker een 9, ben er gewoon enorm tevreden over en zou het zo weer kopen.

perfectburn.jpg
 
Hoe zorgt een pil ervoor dat vetverbranding de gehele dag wordt verhoogt (de werking)? geen kritiek hoor maar gewoon nieuwsgierig
 
Hoe zorgt een pil ervoor dat vetverbranding de gehele dag wordt verhoogt (de werking)? geen kritiek hoor maar gewoon nieuwsgierig

Wij hebben toen de vraag neergelegd bij onze producent omdat wij hier veel interesse in hadden. Op zich niet heel makkelijk maar voor een beetje wat " grotere" producent prima te doen. Tabletten worden als het ware laagje voor laagje afgebroken over een langere periode:) Dit voorkomt ook bijwerkingen. Vandaar dat veel mensen op Perfect Burn ook goed/ prettig reageren:)
 
Hallo

Ik ben sinds gister begonnen met de tabletten van perfect burn.
Ik heb alleen een vraag, ik hoor iedereen er over schrijven dat je de tabletten doormidden kan doen want er zit een streepje in het midden zodat hij makkelijk doormidden kan en je kan beginnen met een halve dosering in de eerste week.
Nou zag ik bij mijn tabletten dat ze geen streepje hebben om ze te halveren. Nu is mijn vraag, is dit een productie foutje? of heb ik misschien hele andere tabletten binnen gekregen?

Graag een antwoord.

Groet
 
Hallo

Ik ben sinds gister begonnen met de tabletten van perfect burn.
Ik heb alleen een vraag, ik hoor iedereen er over schrijven dat je de tabletten doormidden kan doen want er zit een streepje in het midden zodat hij makkelijk doormidden kan en je kan beginnen met een halve dosering in de eerste week.
Nou zag ik bij mijn tabletten dat ze geen streepje hebben om ze te halveren. Nu is mijn vraag, is dit een productie foutje? of heb ik misschien hele andere tabletten binnen gekregen?

Graag een antwoord.

Groet

Nee, is geen foutje. :) In de Perfect Burn zit ook geen streepje. (ik denk dat er verwarring is met Dexaprine) Je mag gewoon beginnen met 1 tablet:)
 
Deze ochtend mijn eerste genome.
Nog geen duidelijk verschil gevoeld eigelijk (misschien een half uurtje maar vanaf dan gewoon weer de alledaagse moeheid en saaiheid :P)

Maar het moet mss een beetje inwerken? :P
 
Deze ochtend mijn eerste genome.
Nog geen duidelijk verschil gevoeld eigelijk (misschien een half uurtje maar vanaf dan gewoon weer de alledaagse moeheid en saaiheid :P)

Maar het moet mss een beetje inwerken? :P
Perfect Burn is een goede vetverbrander, maar je zal niet helemaal gek staan van de energie. Dit heeft een iets minder heftige werking waar de focus voornamelijk ligt op vetverbranding. Iets wat je niet direct voelt, maar wel op langer termijn ziet :)

Succes!
 
Perfect Burn is een goede vetverbrander, maar je zal niet helemaal gek staan van de energie. Dit heeft een iets minder heftige werking waar de focus voornamelijk ligt op vetverbranding. Iets wat je niet direct voelt, maar wel op langer termijn ziet :)

Succes!

klinkt logisch :P
Er stond ook wel bij dat het de honger remt en je zin in zoetigheid wegneemt
Hier heb ik jammer genoeg ook nog niet heel veen van gemerkt (bleef bij momenten zware cravings hebben)
 
klinkt logisch :P
Er stond ook wel bij dat het de honger remt en je zin in zoetigheid wegneemt
Hier heb ik jammer genoeg ook nog niet heel veen van gemerkt (bleef bij momenten zware cravings hebben)
Is het ook! :) Het is altijd proberen en passen welke vetverbrander aanslaat. Elk lichaam is anders en reageert daardoor ook anders. Trek in zoetigheid is voor iedereen verschillend. Soms kan een lekkere shake je daar ook vanaf helpen :)

Ralf
 
Onze Nr1 fatburner, Perfect Burn is alleen vandaag nog scherp geprijst. Nu van 19,90 voor 16,50!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ultra geconcentreerd – Thermogenic Powerproduct!
-Zeer snel vet verliezen!
-8 uur werking per pil!
-1 pil per dag
-2 maanden voorraad
-Voorkomt hongergevoel en trek in zoetigheid
-Euforisch gevoel – heerlijk!
-De hele dag 200% meer vetverbranding
-Verbrand vet, geen spieren
 
hallo, ben nieuw op dit forum en dit is mijn eerste bericht :)
ik ben nu net drie maanden begonnen met trainen, 3-4 keer per week kracht fullbodytraining. Ik train vooral op machines om lichaam te laten wennen aan zware gewichten. Ik wil binnenkort serieus beginnen met dumbells. Mijn doel is om spiermassa te verhogen en vetpercentage te verlagen. Supplementen die ik gebruik zijn: Visolie morepa platinum, multi-vitamine van centrum, whey perfection twee keer per dag. Ik let uiteraard ook op mijn voeding en ben gestopt met ongezond voedsel.
Ik ben op zoek naar een goede fatburner en perfect burn lijkt mij ideaal voor mij gezien de goede ervaringen. Kan ik perfect burn gebruiken in combinatie met Epic dedicated en BCAA sensation ? of kan ik beter kiezen voor een andere combinatie?
 
hallo, ben nieuw op dit forum en dit is mijn eerste bericht :)
ik ben nu net drie maanden begonnen met trainen, 3-4 keer per week kracht fullbodytraining. Ik train vooral op machines om lichaam te laten wennen aan zware gewichten. Ik wil binnenkort serieus beginnen met dumbells. Mijn doel is om spiermassa te verhogen en vetpercentage te verlagen. Supplementen die ik gebruik zijn: Visolie morepa platinum, multi-vitamine van centrum, whey perfection twee keer per dag. Ik let uiteraard ook op mijn voeding en ben gestopt met ongezond voedsel.
Ik ben op zoek naar een goede fatburner en perfect burn lijkt mij ideaal voor mij gezien de goede ervaringen. Kan ik perfect burn gebruiken in combinatie met Epic dedicated en BCAA sensation ? of kan ik beter kiezen voor een andere combinatie?

Waarom een fatburner?
Je bent nog redelijk beginner, trap svp niet in al die mooie praatjes.
Fatburnen doe je in de keuken ;)
 
Welkom op dit forum! :) Dit is een heel goed forum om veel informatie op te doen en jezelf in te lezen. Het is goed om supplementen ter ondersteuning te nemen. Af te vallen doe je inderdaad door goed te eten, maar ook door goed en optimaal te sporten. Zorg dat je een goed voedingsschema hebt en plaats daarin eiwit (bijv. uit Whey, dat doe je goed!) en Epic. Een luxe creatine blend. Je kan Perfect Burn erbij nemen, maar dat zal nu no gniet het verschil maken. Dat kun je beter gebruiken tijdens de laatste loodjes. Dan is een vetverbrander net dat extra zetje voor meer resultaat. Succes!

Ralf
 
afgelopen paar weken erg zware weken gehad op school, heel vroeg eruit en laat thuis > gym > studeren > repeat. had nog een halve strip perfect burn en die hebben me er doorheen geloodsd. Erg lekker om je dag mee te beginnen
 
Heb hier net weer 1tje van genomen, gaat een energiek dagje worden weer :D
 
afgelopen paar weken erg zware weken gehad op school, heel vroeg eruit en laat thuis > gym > studeren > repeat. had nog een halve strip perfect burn en die hebben me er doorheen geloodsd. Erg lekker om je dag mee te beginnen
Droog, fit, slank en energie en ook nog goed kunnen studeren. Heerlijk:D
Heb hier net weer 1tje van genomen, gaat een energiek dagje worden weer :D
Op een lazy sunday zoals gister is dat natuurlijk heerlijk:cool:
 
Back
Naar boven