MuscleMeat

Review Perfect Protein - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Fantastische eiwitshake voor spiermassa, afslanken en herstel!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? variety box/verschillende lekkere smaken
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 keer daags
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? snelle levering, scherpe korting en lage prijs
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 4,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker

Mijn review:

Vorige week heb ik de Perfect Protein besteld na aanleiding van de aanbieding op dit forum. Het product is nu in de aanbieding voor 4,95 euro in plaats van 14,95. Een hele scherpe introductieprijs. Normaal bestel ik altijd Whey Perfection en die bevalt me heel goed, dus ik weet welke eisen ik mag stellen. Ik had een nieuwe pot Whey Perfection nodig en heb ben heel erg benieuwd naar de nieuwe Perfect Protein. Deze heb ik voor 4,95 bij besteld.

Het product Perfect Protein is een eiwitproduct. Ik geloof wel dat iedereen daar mee bekend is. Eiwitten zorgen voor herstel van het lichaam en met name spieren. Het is een combinatie van MIcellar Casein en Whey. Snel en langzame eiwitten bij elkaar. Het product ontving ik maandag en heb ik direct getest. Elke dag heb ik 2 sachets gehad en heb bijna elke smaak geproeft. Tijd voor een review! :)

Zoals ik aangaf heb ik maandag het supplement ontvangen en getest. Ik was aangenaam verrast door het product en smaak ook goed. Hieronder zijn de bevindingen van de Perfect Protein.

Smaak: Natuurlijk is smaak naast de kwaliteit heel belangrijk. Hoog eiwitgehalte telt daarin mee. Ik was aangenaam verrast door de frisse smaken. Het zijn echte fruitsmaken en verrassend lekker. Body en fit levert acht lekkere smaken waaronder Tropical Fruit en Framboos smoothie. Ik vind ze erg lekker.
Oplosbaarheid: De shake lost eigenlijk direct op. Een paar keer schudden met de bijgeleverde shakebeker met bal en je hebt een heerlijke shake.
Structuur: Het is een hele fijne structuur en drinkt makkelijk weg. De poeder stuift helemaal niet wat je vaak met andere merken wel hebt.
Prijs: Je hebt 8 sachets voor 4,95. Een hele scherpe prijs en heel gemakkelijk de lekkerste, zoals bodyenfit, het zelf noemt "smoothie" smaken. Ben benieuwd naar de grootverpakkingen.

Conclusie: de smaken zijn erg goed, goed oplosbaar en ik ben heel enthousiast over het product. Het product kan zeker meekomen met de topproducten. Een mooi voordeel is meegenomen dat het een combinatie van MIcellar Casein en Whey is. Je hebt hiermee eigenlijk na inname nog zeker 6-7 uur spieropbouw. Zelf neem ik het elke ochtend en voor de nacht. Heerlijke start en afsluiting van de dag :cool:

b2021bd49d38fb43f9b2b24054f1c49f.jpg

Laatst bewerkt:
De smaken zijn echt super!! Heb inmiddels 3 varietypacks weggesnoept. Alleen choco vond ik niets, maargoed, dat vind ik bij geen enkele proteine lekker.

Combi van snel en langzaam is natuurlijk ideaal! Heb mijn isolaat smorgens vervangen door de perfect protein. :)

Wanneer wordt cookies aan de smaken toegevoegd? En komt er ook een Stevia versie?

Vandaag mijn 2kg pot Banaan smaak in ontvangst mogen nemen en een sample Aardbei. DAMN wat lekker! Eindelijk een aardbei shake die ook daadwerkelijk naar aardbei smaakt en niet naar chemische zeep. Banaan is uiteraard ook uitstekend, zelfs iets lekkerder dan BF Protein Perfection Mix.

De ingredienten zijn ook top. Hoog eiwitgehalte per 100g (78.48g).

Wanneer kunnen we de grote potten (4000g+) verwachten?

Top product, een aanrader!

Wanneer wordt cookies aan de smaken toegevoegd? En komt er ook een Stevia versie?

We waren nog niet 100% tevreden over de cookies smaak en zoals je weet willen we altijd alleen het beste. Hier moeten we nog even geduld hebben helaas:) Er komt voorlopig nog geen Stevia versie. Deze hebben we voor de Whey al wel:)

---------- Post toegevoegd Thu 17 Jan 2013 om 20:32 ----------

Vandaag mijn 2kg pot Banaan smaak in ontvangst mogen nemen en een sample Aardbei. DAMN wat lekker! Eindelijk een aardbei shake die ook daadwerkelijk naar aardbei smaakt en niet naar chemische zeep. Banaan is uiteraard ook uitstekend, zelfs iets lekkerder dan BF Protein Perfection Mix.

Dat zijn mooi complimenten!! We zijn ook heel blij dat we Perfect Protein hebben mogen toevoegen aan ons assortiment. Een enorme aanwinst waar vanaf dag 1 een letterlijke " run" op is. Een nieuwe eiwittopper met alleen de beste eiwitten in 1 product! Een super Eiwitshake op elk moment:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De 4kg weet ik nog niet. Zodra ik hier mee over hoor laat ik het direct aan jullie weten hier.:)

Perfect Protein blijft maar gaan. WOW!:eek: De variety packs zijn bijna niet aan te vullen. Wat wil je ook voor deze mooie prijs:D

Perfect Protein 8 sachets voor 4,95
Perfect Protein 2000 gram (71 shakes) voor 29,90

Profiteer van meer spiergroei per eiwitshake! - door de unieke combinatie van Whey Proteine én Micellar Caseine is Perfect Protein een geweldig spieropbouwende shake op elk moment van de dag. 's Ochtends, tussen de maaltijden, voor- na de training of voor het slapen gaan.

Vanwege de grote vraag naar onze nieuwe Perfect Protein zijn enkele smaken momenteel helaas uitverkocht. Onze welgemeende excuses voor het ongemak!

We verwachten vrijdag alweer alle smaken Perfect Protein op voorraad.:)

Heb mn variety pack binnen!
Zojuist de raspberry smoothie ge-killed, was wel ok, vind whey perfection toch nog wel lekkerder.
Nu effe tukkie doen, morgen in de spiegel kijken, en als t goed is ben ik door deze shake verschrikkelijk
gegroeid! :p

Zou ik ook wel eens willen weten ;)

Heb mn variety pack binnen!
Zojuist de raspberry smoothie ge-killed, was wel ok, vind whey perfection toch nog wel lekkerder.
Nu effe tukkie doen, morgen in de spiegel kijken, en als t goed is ben ik door deze shake verschrikkelijk
gegroeid! :p

Zou ik ook wel eens willen weten ;)

Super dat jullie zo tevreden zijn, hij verkoopt momenteel ook erg goed;) Smaken zijn inderdaad super:D We hopen de 4000gr zsm binnen te hebben. Zodra deze beschikbaar is, zullen we dat hier vermelden voor jullie!

Eldert

Helaas zijn er van de Perfect Protein weer een aantal smaken uitverkocht. Onze welgemeende excuses hiervoor. We doen onze uiterste beste om alle smaken voorradig te houden. Door de enorme vraag naar Perfect Protein in Nederland en Belgie valt dit helaas (misschien niet het juiste woord:cool:) niet mee. Ik hoop dat we de ontbrekende smaken begin aankomende week weer kunnen toevoegen.:)

Heb even de omschrijving ervan gelezen en zag dat er ook langzame eiwitten inzitten. Dit is dus eigenlijk de beste whey voor s avonds en s morgens?

Hoi, heb een tijdje geleden twee grote potten besteld van perfect protein.

De oplosbaarheid vind ik toch maar niets! Was die van xxl gewoon en die loste gewoon op in een glas melk met een lepeltje... Deze hier blijft maar klonteren!
Smaak is wel goed!

Zelfs in een shakebeker, moet je wel heel lang staan schudden voor het iet of wat opgelost is!

Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die hier last van heeft!???

Domweg had ik dan nog twee potten besteld!

Heb even de omschrijving ervan gelezen en zag dat er ook langzame eiwitten inzitten. Dit is dus eigenlijk de beste whey voor s avonds en s morgens?

Klopt. Het beste van twee werelden!:) Door de unieke combinatie van Whey Proteine én Micellar Caseine is Perfect Protein een geweldig spieropbouwende shake op elk moment van de dag. 's Ochtends, tussen de maaltijden, voor- na de training of voor het slapen gaan. De Whey Proteine in Perfect Protein is de snelle Proteine die zorgt voor een piek in de eiwitsynthese. De toevoeging van 20% Micellar Casein aan Perfect Protein beschermt voor een langere periode de spieren en verlengt daar bovenop ook nog eens de eiwitsynthese. Door deze 2 eiwitten samen zo te combineren creëer je een geweldig eiwit voor spiermassa.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

We hebben door de vraag in Nederland en Belgie naar onze Perfect Protein wat moeite gehad om alle smaken op voorraad te houden. Alle smaken zijn nu weer direct leverbaar!:)

Verkrijgbaar in 8 heerlijk luchtige Smoothie smaken:
-Banana Smoothie
-Chocolate Smoothie
-Coconut Smoothie
-Lemon Smoothie
-Raspberry Smoothie
-Tropical Smoothie
-Strawberry Smoothie
-Vanilla Smoothie

Die tropical wat moet ik me daar bij voorstellen? limonade achtig?

Terug
Naar boven