MuscleMeat

Perfect Whey Protein - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Ben je op zoek naar een effectief eiwitsupplement van hoge kwaliteit, maar wil je hiervoor niet de hoofdprijs betalen? Tijd om kennis te maken met Perfect Whey Protein.

    Je zou het door zijn prijs misschien niet zo snel verwachten, maar Perfect Whey Protein bevat uitsluitend de meest zuivere vorm van whey proteïne concentraat. We produceren het namelijk door middel van de innovatieve koude cross-flow microfiltratie, een geavanceerde techniek die een uiterst zuivere vorm van whey concentraat oplevert. Vergelijk dat maar eens met verouderde technieken. Deze tasten de structuur van het eiwit deels aan, waardoor je spieren grote delen van de voeding mislopen. De natuurlijke eiwitstructuur is in Perfect Whey Protein echter behouden gebleven. Het zit dus barstensvol peptiden die direct naar je spieren worden vervoerd.

    Het eiwitgehalte van 79% is ongekend hoog voor een whey concentraat. Andere concentraten bevatten vaak tientallen procenten minder eiwit, voor een veelvoud van de prijs. Wij vinden dat kwaliteit niet duur hoeft te zijn.

    * Vrij van aspartaam
    * Ongekend lage prijs
    * Uitstekende kwaliteit
    * Hoog gehalte BCAA's en Glutamine
    * Goed oplosbaar (Geen Klonten)
    * Schuimt niet
    * Heerlijke smaken
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Al 'n week mee bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? De smaak banaan valt goed in de mand, Andere smaken nog niet uitgeprobeerd
  • Welke dosis heb je gebruikt? 40 Gram (2 scoops) Ochtend, 40 Gram na de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis sample
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 69,95-, (5 KG)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja zeker, de prijs en betreft de smaak!.

Mijn review:

De prijs van deze whey is goedkoop! Wat betreft de smaak en de kwaliteit wat je krijgt is top!.

Voordelen:

* Zak is afsluitbaar
* Goedkoop
* Lost makkelijk op
* Geen aspartaam
* Goed kwaliteit
* 78,5 G per 100 G!

Nadelen:

Zak is minder handig, Had liever 'n pot.



(*) Je kunt 'n lege emmer halen waar je eventueel in kunt doen.

xxl-nutrition-groot-1372.jpg
 
Kreeg vandaag een mailtje in de bus over de Perfect Whey Protein.
Nog altijd geen samples :o
 
het is bulk whey door de hoeveelheden , en verpakking bespaar je op de prijs , goeie deal toch?
 
het is bulk whey door de hoeveelheden , en verpakking bespaar je op de prijs , goeie deal toch?

Ja precies! maar mensen zijn gevoelig voor een naam en verpakking en denken door een verkeerde naam en lelijke verpakking dat het rommel is. Terwijl het top kwaliteit whey is, dus hebben we de naam en verpakking in lijn gebracht met de inhoud :D

Sinds de nieuwe naam en verpakking verkoopt het product ook ineens veel meer :dunno:
 
Chocoladesmaak vind ik persoonlijk niet echt lekker...maar voor die prijs/kwaliteit verhouding slik ik het wel allemaal in 1x in :D
 
Chocoladesmaak vind ik persoonlijk niet echt lekker...maar voor die prijs/kwaliteit verhouding slik ik het wel allemaal in 1x in :D

Choco is de op 1 na meest verkochte smaak terwijl die smaak van andere proteines op 4 staat. De meeste vinden die deze dus toch lekker neem ik aan. Maar we hebben nog een aantal andere smaken dus er is keuze :D
 
Choco is de op 1 na meest verkochte smaak terwijl die smaak van andere proteines op 4 staat. De meeste vinden die deze dus toch lekker neem ik aan. Maar we hebben nog een aantal andere smaken dus er is keuze :D

Whey decicious chocolade vind ik wel ongelofelijk lekker! Maar de perfect whey chocolade is wat minder naar mijn mening. Er zijn idd wel genoeg smaken om uit te kiezen!

Wat is dan de meest verkochte smaak van perfect whey als ik vragen mag?
 
Whey decicious chocolade vind ik wel ongelofelijk lekker! Maar de perfect whey chocolade is wat minder naar mijn mening. Er zijn idd wel genoeg smaken om uit te kiezen!

Wat is dan de meest verkochte smaak van perfect whey als ik vragen mag?

Whey Delicious chocolade moet eigen Double choco heten wat het bevat cacaopoeder en een chocolade aroma. Perfect whey protein bevat alleen cacaopoeder. De best verkochte smaak is altijd vanille van elke proteine, is ook de meest veilige keuze normaal.

Zelf ben ik fan van perzik/mango van delicious en all day protein, die vind ik echt super lekker. :zuip:
 
Whey decicious chocolade vind ik wel ongelofelijk lekker! Maar de perfect whey chocolade is wat minder naar mijn mening. Er zijn idd wel genoeg smaken om uit te kiezen!

Wat is dan de meest verkochte smaak van perfect whey als ik vragen mag?
Tja dat klopt , je moet het maar zien als een meer cleaner Whey zonder teveel toevoegingen.
Maar klopt ook als je Delicious gewent bent dat je wat verwent raakt :o
 
Tja dat klopt , je moet het maar zien als een meer cleaner Whey zonder teveel toevoegingen.
Maar klopt ook als je Delicious gewent bent dat je wat verwent raakt :o

De Perfect Whey Protein loopt ineens een stuk harder na de naamsverandering en vooral de nieuwe verpakking. Eindelijk een verpakking die het product eer aan doet :thumbs:
 
ja...met 5kg kan je al een hele ijd voort...prijs is mooi... en als je niet graag met die zak werkt..als je eiwitten in het verleden hebt genomen... heb je waarschijnlijk nog wel ergens een lege Pot staan.... zo zou ik het doen...
 
ja...met 5kg kan je al een hele ijd voort...prijs is mooi... en als je niet graag met die zak werkt..als je eiwitten in het verleden hebt genomen... heb je waarschijnlijk nog wel ergens een lege Pot staan.... zo zou ik het doen...

Deze zak ik afsluitbaar dus ook een hele verbetering :thumbs:
 
Ach heb nog zat lege emmers hier staan dus daar kan ik zon zak altijd in leeg kieperen.
 
im mijn volgende bestelling zal deze zeker zitten!
 
Heb weer is 'n zak gehaald, smaak aarbei!, lkkr smullen ;)!
 
De vraag is enorm gestegen sinds de nieuwe verpakking en naamsverandering.
 
nogal logisch, de naam 'Basic Bulk Whey' sprak niet echt aan en de verpakking al even min :D
Dit is echt gewoon kwaliteit voor een goede prijs, alleen zag het er met de oude verpakking en naam niet zo uit
 
Back
Naar boven