Fitness Seller

Perfect whey protein - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? En je spieren zullen groeien, dat is zeker. De hoge kwaliteit whey concentraat zit namelijk vol aminozuren die in hoog tempo door het lichaam worden opgenomen. Na een training wil je je spieren niet laten wachten. Dit is precies wat je spieren dan het hardst nodig hebben om eens flink in hoog tempo te groeien. Het resultaat van Perfect Whey Protein? Meer spiermassa, meer kracht, minder afbraak. Zo simpel is het.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ongeveer 15 maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goed! Ik heb de smaak banaan, voorheen had ik aardbei en deze was ook heerlijk.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 40gram 's ochtends door de brinta en 's avonds 40 gram als shake (met water)
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, levering binnen 24 uur, gratis goodies.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €55,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Mijn review:

Ik gebruik perfect whey protein nu al meer dan een jaar, en ben er erg over te spreken. Ik wissel deze overigens af met whey delicious.

Ik merk qua oplosbaarheid weinig verschil tussen whey delicious en perfect whey protein. Beiden lossen prima op, en schuimen niet te veel. Zowel met water als met melk.

Smaak is natuurlijk persoonsafhankelijk, maar ik vind hem lekker. Zowel banaan als aardbei. Ik ga de volgende keer voor perzik, hoop dat deze even lekker is.

Als ik dan toch één puntje van kritiek op moet noemen, is dat ik een emmer/bus fijner vind dan een zak.

Voor mij zeker een blijvertje!

Linkje naar het product: https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/perfect-whey-protein

PERFECT WHEY PROTEIN (SITE).jpg
 
Laatst bewerkt:
haha ja ik kon het niet laten toen we de nieuwe zakjes aan het ontwerpen waren ;)
Haha, vind het een hele (mooie en) professionele verpakking en soms een beetje provoceren kan geen kwaad. Het houd iedereen weer scherp:cool:
 
Haha, vind het een hele (mooie en) professionele verpakking en soms een beetje provoceren kan geen kwaad. Het houd iedereen weer scherp:cool:

thx! De grote zakken krijgen ook dit design. Daarbij komt ook de Night Protein in deze zakjes en de oats.
 
Doordat de smaak niet zo sterk/uitgesproken is, kan je van deze whey kilo's achterover slaan zonder dat het tegen gaat staan.
 
Back
Naar boven