XXL Nutrition

perfecte abs training!

Bumpje van (bijna) 5 jaar;)

Ik zal wel even een serieus schema geven.
Koop een mat wat ze ook gebruiken met pilates/joga en zo. Of ga op een dik tapijt liggen. of zo voor je rug.
ma 20 side crunches beide kanten 40 x totaal. daarna 40x crunches normaal. (te licht koop een dumbbell of een gewicht. van 4-5 kilo hou die achter je hoofd.
Pak een stoel. Hoop dat je sterk bent. Zet je handen op de voorkant van de stoel met je vingers om de rand. Til jezelf op(van de stoel) met je knieen gebogen. doe je knieen naar boven en naar beneden 10x. Ben je beter/sterker strek je benen en doe er 5 bouw op naar 10. Anderz kijk op youtube lower abbs. Maar deze is wel goed werkt voor mij.
Alle oefeningen verspreid over wat tijd 2-4 keer.
In totaal dus side crunches / crunches / lower abbs training oefening(stoel zou kunnen)
Neem 10 sec rust tussen deze oefeningen. Bij de volgende set van 3 oefeningen hou eerst even 10min rust. Tot er niks meer brand in ieder geval.

di. hetzelfde
wo niks
do trainen

Bijna vergeten, Ik doe deze routine al een tijdje. Maar jij dus niet. Ga er vanuit dat je het allemaal nog moet opbouwen. Kijk anders even wat filmpjes over abs. Voor de juiste techniek of zoek op crunches side crunches etc.
Overdoe het niet. Als je niet meer kan stop dan gewoon je hoeft er geen 20 of 40 te doen de eerste keer.
1ste week 5x
2de week 10 x
bouw het zo op.
vr niks
za trainen
zo trainen
ma niks
di trainen
wo niks
do vr trainen.

Dit schema had ik gemaakt voor die post met 14jaar six pack vandaar het gedoe over overdoe het niet.
Dit is mijn schema. Ik zou de gewichten iets verhogen als je dikke blokken wil en dan de reps verlagen.
vergeet de zijkant niet anders wordt het wel lelijke boel.

Kijk anders even op youtube.
Killer Ab Workout Video

Ha ik heb al een keiharde abs

Goeie bump!

Planks / Side Plank ( 4 * 60 seconden)
Weighted Lying Leg-Hip Raises (5kg * 30 reps)
Dragon Flags
Cable Crunch (20 reps met 60 kg)

Koop een ab wheel!

Terug
Naar boven