XXL Nutrition

Review Perfection Bar - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Helpt je als sporter meer spieren op te bouwen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? *
  • Hoe is de smaak van dit supplement? SUPER! Heb White Chocolat, smaak is echt heerlijk, gewoon een snack die je normaal ook bij een tankstation zou kopen.
  • Welke dosis heb je gebruikt? nvt
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis kado's, binnen 24uurs levering etc, je kent het :)
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Normaal 32,90, nu tijdelijk 14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ZEKER!

Mijn review:

Het zijn gewoon heerlijke repen, goed van structuur en super van smaak. Gewoon lekker!
Er valt geen enkel vies of raar smaakje in de repen bespotten.

Het is echt PERFECT voor als je onderweg bent en geen shake kan nemen of bij je hebt.

Je kent het wel, je bent vaak van huis en om nou elke keer een shake beker met eiwitten mee te nemen, om die later ergens aan te mengen met water of melk.... :cool:

Deze Perfection Bars zijn voor mij zeker de oplossing en een blijvertje!

perfect bars2.jpg

• Like
Waarderingen: Vonk
Goh, dat had iemand me wel eerder kunnen vertellen.
Avond ervoor vreten gemaakt, wekker gezet, auto voor 150 euro vol getankt.
Na 3,5uur rijden in Keulen aangekomen vond ik het al erg slecht aangegeven.
Vroeg ik aan iemand bij dat beurs gebouw waar ik heen moest voor de Fibo.
IS HET VOLGENDE WEEK PAS!!!!

Whahaha ik had telkens de eerste weekend van arpil in me hoofd, dunno why!

Me vriendin en ik zijn maar zwaar gaan shoppen in Keulen, heb alsnog een top dag gehad :D

Voglende week weer 310km heen rijden :D

Sorry bro als ik het eerder wist dat je wou gaan had ik het je gezegt maar nu weet je tenminste wel hoe je moet rijden:D

We krijgen maandag sampling binnen voor een nieuwe Cookies smaak. Ben benieuwd. Ik laat het jullie weten:)

Op elk front de absolute #1 Eiwitreep:
Kwaliteit tot in perfectie – 20.5 gram van de beste eiwitten in één reep!
Low Carb – slechts 2.5 gram suiker!
De smaak – ongekend lekker, elke hap ervaar je als een traktatie
De prijs – zeker gegeven de onverslaanbare kwaliteit is de prijs werkelijk een sensatie.

perfect%20bars2.jpg

Ben benieuwd naar de nieuwe smaak! Is er al iets over bekend?

Komt er geen gewone "basic" chocolade smaak, de smaken die er nu zijn is niet echt men ding.

Vandaag voor het eert de banaan smaak geprobeerd.
Is nog lekkerder dan de White Chocolate! :D

Haha mooi man! Neem ook altijd banaan, zaterdag naar de FIBO ook 2 repen meegenomen voor in de auto :cool:

Moet van de week sowieso nog iets bestellen en denk eraan om banaan ook eens te proberen. Een doos witte chocolade staat toch in de backorder. Moet toch wat! :p

Moet van de week sowieso nog iets bestellen en denk eraan om banaan ook eens te proberen. Een doos witte chocolade staat toch in de backorder. Moet toch wat! :p

Ja kan ze je echt aanraden! Omdat ik me shakes altijd in smaak banaan heb dacht ik hey die reep ook maar in banaan proberen en naja ik hoef voorlopig niks anders :cool:

Prima repen, alleen vind ze wat duur om "vaak" te bestellen.

Kunnen er geen goedkope repen op de markt komen? Zelf maken ben ik wel een beetje klaar mee.

Ja kan ze je echt aanraden! Omdat ik me shakes altijd in smaak banaan heb dacht ik hey die reep ook maar in banaan proberen en naja ik hoef voorlopig niks anders :cool:

De whey banana milkshake is ook lekker, lijkt ie daar op?

---------- Post toegevoegd 15 April 2013 om 20:23 ----------

Prima repen, alleen vind ze wat duur om "vaak" te bestellen.

Kunnen er geen goedkope repen op de markt komen? Zelf maken ben ik wel een beetje klaar mee.

Zijn idd prijzig maar daardoor bestel ik ze niet vaak en blijft het lekker!

De whey banana milkshake is ook lekker, lijkt ie daar op?

---------- Post toegevoegd 15 April 2013 om 20:23 ----------

Zijn idd prijzig maar daardoor bestel ik ze niet vaak en blijft het lekker!

Vind het er wel op lijken, misschien ietsssssje zoeter qua smaak maar niet veel!

@ bodyfit kan alleen nog maar banaan bestellen???

@ bodyfit kan alleen nog maar banaan bestellen???
Ja klopt helemaal. We verwachten de eerste of tweede week de Witte Chocolade weer voorradig van de Perfection Bar. Dit keer extra ingekocht, dus hoop dat deze nu altijd te bestellen is. Ik moet toegeven, dat ik er zelf ook erg zin in heb. Dan kan ik weer eens lekker en verantwoord snoepen:cool:

Ralf

Owyeahhhh, alvast weer een doos besteld na mijn wedstrijden! Helaas geen white chocolate kunnen bestellen..
Na NK bodybuilding ga ik lekker week off van bodybuilden, rusten en vakantie in Engeland.
Neem ze lekker mee! Yummmmm

Ja klopt helemaal. We verwachten de eerste of tweede week de Witte Chocolade weer voorradig van de Perfection Bar. Dit keer extra ingekocht, dus hoop dat deze nu altijd te bestellen is. Ik moet toegeven, dat ik er zelf ook erg zin in heb. Dan kan ik weer eens lekker en verantwoord snoepen:cool:

Ralf

Schijnt dat nieuwe smaken niet je van het zijn? Maar wat zou toevoegen van Cookies&Cream een strak plan zijn :D

• Topic Starter Topic Starter
White Chocolat is all you need! Grandiose smaak

Sowieso, maar meer is beter! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven