Fitness Seller

Review Perfection Bar - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Helpt je als sporter meer spieren op te bouwen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? *
  • Hoe is de smaak van dit supplement? SUPER! Heb White Chocolat, smaak is echt heerlijk, gewoon een snack die je normaal ook bij een tankstation zou kopen.
  • Welke dosis heb je gebruikt? nvt
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis kado's, binnen 24uurs levering etc, je kent het :)
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Normaal 32,90, nu tijdelijk 14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ZEKER!

Mijn review:

Het zijn gewoon heerlijke repen, goed van structuur en super van smaak. Gewoon lekker!
Er valt geen enkel vies of raar smaakje in de repen bespotten.

Het is echt PERFECT voor als je onderweg bent en geen shake kan nemen of bij je hebt.

Je kent het wel, je bent vaak van huis en om nou elke keer een shake beker met eiwitten mee te nemen, om die later ergens aan te mengen met water of melk.... :cool:

Deze Perfection Bars zijn voor mij zeker de oplossing en een blijvertje!

perfect bars2.jpg

• Like
Waarderingen: Vonk
Die van mij zijn vandaag binnen gekomen, zaterdag is het weer cheat-day dus ben benieuwd! :p
Lucky you! We verwachten aankomende week de aardbei variant weer en twee weken daarna de banaan en witte chocola weer. Ik kijk er nu alweer naar uit:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Perfection Bar:
-De beste eiwitten in één product!
-20.5 gram eiwit per eiwitreep
-Low Carb, 205 calorieen
-Onvoorstelbaar lekker!
-Uitermate geschikt in je dieet
-Perfect voor sport en spieren!
-Kwaliteit tot in perfectie!

Ralf

Ik ook naar de witte chocolade :(

Staat er 1 in de backorder en bestel er meteen maar snel wat bij, gaat zo hard met die voorraad :eek:

• Topic Starter Topic Starter
Ik ook naar de witte chocolade :(

Staat er 1 in de backorder en bestel er meteen maar snel wat bij, gaat zo hard met die voorraad :eek:

Ik heb ze maar in me auto gelegd, voor onderweg als ik geen shake kan nemen.
Want als ik ze thuis laat liggen vreet ik een doos in een week op

Dat is ook een optie! Ik ga ze denk ik door het hele huis verstoppen, net Pasen :D

Ik neem er gelijk 3 mee voor morgen na NK. Whoppaaaa kauw die heerlijkerts zo weg in de auto onderweg naar de eerste vreetgelegenheid wahhaha!

Moet zeggen dat ik de Banana Sensation toch wat te chemisch vind smaken, White Chocolate blijft mijn favoriet.

• Topic Starter Topic Starter
Misschien was de halve liter melk, 150 gram cornflakes, 2 scoops whey banana en een bar wat teveel van het goede :p

De Perfection Bar Aardbei is weer binnen!!
perfect%20bars2.jpg

Kenmerken Perfection Bar:
-De beste eiwitten in één product!
-20.5 gram eiwit per eiwitreep
-Elke hap is een traktatie!
-Low Carb, 205 calorieen
-Onvoorstelbaar lekker!
-Uitermate geschikt in je dieet
-Perfect voor sport en spieren!
-Kwaliteit tot in perfectie!

En hoe zit het met de all-time favorite? :)

Baah Aarbeid en banaan. Vind deze echt vies.
White Cholate is the best :P
Hopelijk komen er snel meerdere smaken want ik begin de White al wat beu aan het worden.

Ik wacht nog even op de white choco :)

White Choco verwachten we met 2-3 weken uiterlijk weer voorradig. Ik zie dat iedereen aardbei besteld aangezien dat ook een heerlijke smaak is! :1e:

Ralf
Tegenwoordig zelfs mn lievelingssmaak de aardbei :p

---------- Post toegevoegd 1 May 2013 om 21:53 ----------

Baah Aarbeid en banaan. Vind deze echt vies.
White Cholate is the best :P
Hopelijk komen er snel meerdere smaken want ik begin de White al wat beu aan het worden.
Was witte choco ook beetje beu na stuk of 6 dozen. Nu <3 aardbei. Raar genoeg vond ik aardbei ook niet zo goed de eerste maal dat ik probeerde maar toen ik later opnieuw probeerde was het omnomnom :p.

Banaan en White Choco komen als het goed is eind volgende week alweer.:) Dat is ietsje eerder.

Op elk front de absolute #1 Eiwitreep:
Kwaliteit tot in perfectie – de beste eiwitten in één reep!
Low Carb – slechts 2.5 gram suiker!
De smaak – ongekend lekker, elke hap ervaar je als een traktatie
De prijs – zeker gegeven de onverslaanbare kwaliteit is de prijs werkelijk een sensatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven