XXL Nutrition

Review Perfection Bar - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Helpt je als sporter meer spieren op te bouwen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? *
  • Hoe is de smaak van dit supplement? SUPER! Heb White Chocolat, smaak is echt heerlijk, gewoon een snack die je normaal ook bij een tankstation zou kopen.
  • Welke dosis heb je gebruikt? nvt
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis kado's, binnen 24uurs levering etc, je kent het :)
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Normaal 32,90, nu tijdelijk 14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ZEKER!

Mijn review:

Het zijn gewoon heerlijke repen, goed van structuur en super van smaak. Gewoon lekker!
Er valt geen enkel vies of raar smaakje in de repen bespotten.

Het is echt PERFECT voor als je onderweg bent en geen shake kan nemen of bij je hebt.

Je kent het wel, je bent vaak van huis en om nou elke keer een shake beker met eiwitten mee te nemen, om die later ergens aan te mengen met water of melk.... :cool:

Deze Perfection Bars zijn voor mij zeker de oplossing en een blijvertje!

perfect bars2.jpg

• Like
Waarderingen: Vonk
Aardbei is net weer op. We kunnen serieus de vraag naar de Perfection Bars absoluut niet meer bijhouden. We proberen aan alle kanten of onze producent meer productieruimte voor ons wil reserveren. Deze is al verdubbelt maar dat is nog lang niet genoeg. De aardbei komt denk ik pas rond 10 juli. De Banaan en White Choco zijn er wel gelukkig weer:)

perfect%20bars2.jpg

Kenmerken Perfection Bar:
-De beste eiwitten in één product!
-20.5 gram eiwit per eiwitreep
-Low Carb, 205 calorieen
-Onvoorstelbaar lekker!
-Uitermate geschikt in je dieet
-Perfect voor sport en spieren!
-Kwaliteit tot in perfectie!

Jeetje, net als bij al jullie andere producten naar ik lees in topics als Hard!, Strong!, LeanGain en Whey!
Dan doe je toch echt iets niet goed, als je je voorraad niet kunt beheren :o
:D
Maarre ontopic; nu weet ik waarom ze zo goedkoop zijn itt die van XXL of Carb Consious; goedkoop smaakje! Korrelig, chemisch en droog. Maar goedkoop zijn ze zeker!

Jeetje, net als bij al jullie andere producten naar ik lees in topics als Hard!, Strong!, LeanGain en Whey!
Dan doe je toch echt iets niet goed, als je je voorraad niet kunt beheren :o
:D
Maarre ontopic; nu weet ik waarom ze zo goedkoop zijn itt die van XXL of Carb Consious; goedkoop smaakje! Korrelig, chemisch en droog. Maar goedkoop zijn ze zeker!

Heb je de voedingswaarde eens vergeleken van XXL en de perfection bars?

Per reep 60gr:
XXL: E: 20,3, KH: 20,3 (9,3 suikers), V: 11,1
Prijs: 27,95 / 18 = 1,55 euro/st

BF: 20,1, KH: 14,5 (2,2 suikers), V: 7,9
Prijs: 14,90 / 12 = 1,24 euro/st

Dus de repen van BF zijn goedkoper en beter van voedingstoffen. En smaak is iets voor kindjes :).
Bijten en slikken en zwijgen godver :P.

Als ik een eitwitten koop dan wil ik eiwitten en geen andere rommel.
Net zoals de Syntra 6 van BSN waar zeer weinig eitwitten in zitten en veel KH..

Gogogo BF, goed bezig :)
Hopelijk snel andere smaken van de repen. (Liefst geen fruit).

• Topic Starter Topic Starter
Vind die repen top smaken. Elke keer weer een tractatie!
Daarnaast zijn ze low carbs, goedkoop, alles.
Wat wil je nog meer?

Heb je de voedingswaarde eens vergeleken van XXL en de perfection bars?

Per reep 60gr:
XXL: E: 20,3, KH: 20,3 (9,3 suikers), V: 11,1
Prijs: 27,95 / 18 = 1,55 euro/st

BF: 20,1, KH: 14,5 (2,2 suikers), V: 7,9
Prijs: 14,90 / 12 = 1,24 euro/st

Dus de repen van BF zijn goedkoper en beter van voedingstoffen. En smaak is iets voor kindjes :).
Bijten en slikken en zwijgen godver :P.

Als ik een eitwitten koop dan wil ik eiwitten en geen andere rommel.
Net zoals de Syntra 6 van BSN waar zeer weinig eitwitten in zitten en veel KH..

Gogogo BF, goed bezig :)
Hopelijk snel andere smaken van de repen. (Liefst geen fruit).

Mooie vergelijking gemaakt :thumb:

B&F blijft koploper de rest doet leuk mee

Hahah sowieso! Als je deze eenmaal geproeft heb wil je niet anders meer en dat is gewoon 100% waar!

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar Quest en Oh Yeah! bars maar de prijzen daarvan liggen me toch wat te hoog. De witte chocolade gaat me nog steeds niet vervelen dus die ga ik maar weer eens bestellen.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar Quest en Oh Yeah! bars maar de prijzen daarvan liggen me toch wat te hoog. De witte chocolade gaat me nog steeds niet vervelen dus die ga ik maar weer eens bestellen.

Probleem van veel andere repen die ik ooit geproefd heb is dat ze heel taai zijn.

Vandaag weer een doos witte chocolade binnen gekregen en net een bar naar binnen gewerkt, blijft genieten!

Vandaag weer een doos witte chocolade binnen gekregen en net een bar naar binnen gewerkt, blijft genieten!

Ik vraag me af wat er gebeurd als je hem boven op een protein pancake legt en in de oven doet :D:D:D:D:D

Me 2 favoriete legal cheats in 1!

experimenteren is leren om te excelleren ;)

Hoelang zijn perfection bars houdbaar?

Staat op de doos ?. Pas nog een doos gedoneerd aan de gym en die wil ze nu standaard gaan verkopen heerlijke repen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven